Pirmiausia pasipylė gedimai. Vienai komandai teko pasitraukti po greičiausiai prapūstos variklio tarpinės, kitos viltis sudaužė sugedusi pavarų dėžė.

Tačiau bene daugiausiai žalos padarė įsismarkavusi liūtis. Virtualių žiedinių lenktynių čempionato komanda „Neste Dream 2 Drive“, ankstesniame etape laimėjusi naktines lenktynes, šįkart titulo išsaugoti nesugebėjo.

Martynui Sidunovui, vienam komandos lenktyninkų, sėdus prie vairo ne viskas vyko taip sklandžiai, kaip buvo norėta. Sportininko vairuojamas „Volkswagen Scirroco“ vienu ratu užvažiavo ant žolės vadinamajame „Šakių“ posūkyje, automobilį sumėtė ir šis trenkėsi į atitvarus. Džiugu tai, kad lenktynininkas nesusižeidė, tačiau lenktynes ambicijų neslėpusiai komandai teko baigti.

Tai, beje, ne pirmoji nesėkmė, ištikusi komandą pastaruoju metu. Vos prieš dvi savaites tame pačiame „Nemuno žiede“ bandydama automobilį komanda taip pat patyrė avariją. Tąkart sprogo jo priekinė dešinė padanga. Prie vairo sėdėjo Tauras Tunyla. Automobilis buvo kaip reikiant apdaužytas, visgi, komandos mechanikams pavyko šį sugrąžinti į lenktynėms tinkamą būklę.

Drama trasoje

Nepaisant gausybės slystelėjimų, išlėkimų iš trasos ir t.t., arši kova naktinėse lenktynėse virė iki pat jų pabaigos.

Jau pasibaigus lenktynėms „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatoriai pranešė, kad atsitiko tai, kas buvo nenumatyta.

„Finišą turime, tačiau nugalėtojo dar ne“, – paskelbė jie savo feisbuko paskyroje ir informavo, kad dabar metas padirbėti teisėjams ir nuspręsti, kam gi turi priklausyti pergalė.

Teisėjams teko nuspręsti, ar komanda, pasivadinusi „222“, ar „Hermitrans“, yra vertesni pergalės.

Į paskutinį lenktynių ratą pirmi išvažiavo „Hermitrans“ komandos lenktynininkai. Nuo jų penkiomis sekundėmis atsilikdami – ir „222“ komandos sportininkai. Visa tai – nuvažiavus 4 valandas ir 19 minučių, arba 152 lenktynių ratus.

Bet finišo liniją jie kirto apsikeitę – „222“ priekyje, „Hermitrans“ atsilikę vos šešiomis dešimtosiomis! Tačiau, pasirodo, tai dar ne pergalė, nes sprendimas atsidūrė teisėjų rankose.

Mat paskutiniame rate, kai iki finišo linijos liko keli kilometrai, „222“ komandos lenktynininkas kiek agresyviai išsikovojo pirmąją poziciją. Bėgime tai būtų pavadinta darbu alkūnėmis.

Teisėjai ilgai nagrinėjo šią situaciją ir nutarė „222“ veiksmus trasoje „išskaičiuoti“ iš galutinio rezultato bei pirmąją poziciją sugrąžinti „Hermitrans“ komandai – Vyteniui Gulbinui ir Arūnui Gečiauskui. Lenktynininkai važiavo BMW M3 automobiliu.

Ant nugalėtojų pakylos jie šampanu laistėsi su antrais likusiais „222“ komandos lenktynininkais: Adomu Petrovu, Igoriu Sidunovu, Justu Grendeliu ir Toms Berzins. Jie pilotavo „Volkswagen Scirocco“.

Tame pačiame rate lenktynes baigė ir trečiosios vietos prizininkai, ilgai lenktynėse pirmavę BMW M3 vairavę „Masneka motorsport“ lenktynininkai – Eimantas Nekrošius ir Tomas Dapšas. Juos nuo nugalėtojų skyrė 1 min. 32,848 sek.

Jeigu įamžinote „Autoplius.lt Fast Lap“ žiedinių lenktynių akimirkų, kviečiame jomis pasidalyti el. paštu auto@delfi.lt. Jeigu domina daugiau naujienų apie automobilius, eismą, kelių eismo taisykles, kviečiame sekti DELFI Auto puslapį feisbuke.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)