„Fast Lap“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate, galingiausioje R3000+ klasėje, po dviejų etapų vos 3 taškų skirtumu Ramūnas Čapkauskas pirmauja prieš Paulių Reisą, kuriam Rygoje sugedo automobilio variklis, skelbiama komandos pranešime žiniasklaidai. R. Čapkausko persvara šeštadienį Kačerginės Nemuno žiede gali labai greitai ištirpti, tad norėdamas apginti čempiono titulą jis privalo laimėti. P. Reisas – greitas vairuotojas, kurį pavyti nėra taip paprasta. O misija tiesėje aplenkti bene dvigubai galingesnį jo automobilį – neįmanoma.

Tačiau pirmosios treniruotės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje su „Cupra TCR“ bolidu „DHL Racing“ komandos vėliavnešį Ramūną Čapkauską nuteikė pozityviai. Jis vieną ratą įveikė per 1:14.54 ir pagerino savo asmeninį rekordą šioje trasoje kėbulą turinčiu automobiliu.

„Pirmą kartą teko važiuoti Kačerginėje „Cupra TCR“ automobiliu ir rezultatai labai džiugina. Nors tai nėra labai galingas automobilis, jie taip puikiai subalansuotas, kad su juo galėjau važiuoti taip greitai, kaip nevažiavau su jokiu kitu automobiliu. Geriausia yra tai, kad su šiuo bolidu tokiu tempu galima važiuoti ilgą laiką ir lenktynėse tai bus didelis privalumas, nes pastebėjau, kad varžovai greitai važiuoja tam tikromis fazėmis. Kol padangos šaltos – negali greit važiuoti, kai sušyla – lekia kaip vėjas, tada padangos perkaista ir vėl tempas krenta. „Cupra TCR“ leidžia štampuoti greitus ratus vieną po kito. Lenktynėms automobilį apausiu naujomis padangomis, manau, dar kokią sekundę nuo šio rezultato „nukąsiu“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.

Vaistų prieš varžovų „arklius“ neturi

„Cupra TCR“ privalumas – puikus automobilio balansas, leidžiantis itin greitai važiuoti posūkiuose. Vis tik tiesiojoje dauguma varžovų pro R. Čapkauską praskrenda kone kaip pro stovintį.

„Sudėtingiausias man bus startas. Net jei pavyks laimėti kvalifikaciją ir prie starto linijos stoti pirmam, užsidegus žaliam šviesoforui aš prarasiu pozicijas. Neturiu nuo to jokių vaistų, varžovai su galingais automobiliais tiesiog šoka į priekį ir nuvažiuoja. Teks ieškoti nišų, kaip juos aplenkti trasoje. Manau, žiūrovams tai turėtų būti labai geras reginys. Aš bandysiu padaryti viską maksimaliai gerai, kaip tik galiu, o kaip viskas susiklostys, pamatysime šeštadienio vakare“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimais šeštadienis „DHL Racing“ komandai dar nesibaigs. „Autoplius Fast Lap“ organizatoriai antrą kartą surengs naktines ištvermės lenktynes, kurios šį kartą truks 4 valandas ir 20 minučių.

Ramūnas Čapkauskas jose startuos kartu su sūnumi Titu, prie jų prisijungs lenktynių meistro globojamas penkiolikmetis Kasparas Vaškelis.

Ramūno Čapkausko "DHL Racing Team"

„Labai laukiau tos dienos, kai galėsiu važiuoti lenktynėse kartu su sūnumi. Važiuosime senuoju BMW automobiliu. Nustebinti rezultatu nieko nesieksime, bet bandysime pasirodyti kuo geriau. Titas daug treniruojasi ir visai neblogai važiuoja Nemuno žiede. Be to automobilis yra pakankamai greitas ir patikimas. Puikiai praleisime laiką“, - kalbėjo R. Čapkauskas.

Vis tik važiavimas naktį – visiškai kitoks nei dienos šviesoje. Tamsa panaikina lenktynininkams atskaitos taškus, dar labiau susiaurina regos lauką, neprisideda ir akinanti kitų automobilių šviesa į galinio vaizdo veidrodėlius. Tačiau penkiolikmečiai Titas Čapkauskas ir Kasparas Vaškelis sako tamsos nebiją.

„Nebijau tamsos. Teko važiuoti pirmose naktinėse dviejų valandų lenktynėse, nieko baisais nėra. Susitvarkysiu ir šeštadienį, – rėžė T. Čapkauskas, o jam antrino K. Vaškelis. – Prie tamsos priprasti nebus sunku. Sunkiau bus važiuoti senuoju BMW automobiliu mechanine pavarų dėže, prie kurios aš nesu pratęs.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją