Visa tai jis ketina išbandyti artėjančiame „Samsonas Rally Rokiškis“, teigiama komandos išplatintame pranešime žiniasklaidai.

Prieš pasirodymą trečiajame Lietuvos ralio čempionato etape lyderio poziciją išlaikantis B. Vanagas su šturmanu Mindaugu Čepuliu nusiteikę kiek neįprastai. Nuo metų pradžios drauge važiuojantis ekipažas į ralį Rokiškyje vyksta su užduotimi ilgą laiką naudotas metodikas atnaujinti pasitelkiant naujus principus.

„Turėjome labai naudingą dviejų dienų treniruočių sesiją: peržiūrėjome stenogramos sudarymo strategiją ir tam tikrus piloto kvalifikacijos punktus. Nusprendėme įvesti šiek tiek pokyčių kelio susirašyme. Bus didžiulė užduotis, nes reikės kiek kitaip suprasti ir vertinti informaciją, kurią gausime. Kol kas visa tai dar labai neįprasta, tad laukia sunkus ralis. Geroji žinia yra tai, jog gavome naudingos informacijos, kuri padės mums tapti geresniais“, – priešstartinėmis nuotaikomis dalijosi B. Vanagas.

"General Financing team Pitlane"

Prie „General Financing team Pitlane“ ekipažo kelioms dienoms prisijungė daugiau kaip dešimtmetį automobilių sporte aktyviai dalyvaujantis tituluotas Estijos lenktynininkas bei profesionalus treneris E. Kauras, sukaupęs nemažai tarptautinės patirties ir Pasaulio ralio čempionato trasose. Jis taip pat startuos Rokiškyje. Šturmanas M. Čepulis pripažįsta, kad prireiks laiko, kol visos esto perteiktos žinios „susigulės“ galvose ir pradės visavertiškai funkcionuoti.

„Turint galvoje, kokia metodologija iki šiol vadovaudavosi Benediktas, jo važiavimo tempas buvo neįtikėtinai greitas“, – po treniruočių nuostabos neslėpė E. Kauras.

Ralis – ne improvizacija

B. Vanagas juokauja ralyje esantis jau beveik du dešimtmečius, tačiau po paskutinių treniruočių gerokai pakeitęs savo ligšiolinę sampratą: „Dvidešimt metų lenktyniavau suprasdamas, kad ralis didele dalimi yra improvizacija, tačiau paskutinių kelių dienų patirtis suteikė įrankius, leidžiančius jį paversti tiesiog aritmetika. Tai yra aiškūs faktai be didelių interpretacijų. Reikia keisti mąstymo būdą, o tai nelengva, nes paprasčiausia būtų toliau važiuoti vadovaujantis senais įpročiais. Privalome nuolat tobulėti, o kartais netgi keisti savo kvalifikacijas bei susiformavusius įgūdžius. Ir tai galioja ne tik lenktynininkams, bet visiškai visiems. Kai pradedi galvoti, kad jau esi geriausias, tu nustoji progresuoti ir prasideda regresas.“

„Samsonas Rally Rokiškis“ šių metų sezone žymi Lietuvos ralio čempionato pusiaukelę. Po dviejų etapų asmeninėje įskaitoje pirmauja B. Vanago ir M. Čepulio tandemas, laimėję žiemos ralį Utenoje ir užėmę trečią vietą Žemaitijos ralyje. „General Financing team Pitlane“ komanda dalijasi lyderių pozicija ir komandinėje įskaitoje. Tai patvirtina, jog Rokiškyje laukia atkakli kova ir nemažai intrigos.

"General Financing team Pitlane"

„Black Ghost“ („juodasis vaiduoklis“, – liet.) pramintas B. Vanago „Škoda Fabia R5“ automobilis į trasą pajudės pažymėtas pirmuoju numeriu. Tokią startinę poziciją lenktynininkas vertina dvejopai: „Taip, tai išties gražus skaičius, tačiau jis reiškia, jog pirmąją ralio dieną, penktadienį, trasoje būsime kelio „valytojai“. Ant palaido žvyro ir smulkių akmenukų bus slidu. Toks papildomas faktorius apsunkins važiavimą. Bet kokiu atveju esame pasirengę savo darbą atlikti maksimaliai.“

Penktadienį ir šeštadienį ralio dalyviai Rokiškio apylinkėse įveiks 13 greičio ruožų, kurie drieksis 143,6 km. Tik du iš jų vyks asfaltuotomis Rokiškio gatvėmis, o visa kita kelio danga – žvyras.

Ketvirtadienį dalyvių laukia administracinė ir techninė komisijos bei susipažinimas su trasa, o penktadienį – bandomasis greičio ruožas ir iškilminga starto ceremonija bei pirmieji penki greičio ruožai. Ralio nugalėtojai paaiškės šeštadienį vakare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)