„Hyundai“, „Seat“, „Cupra“ ir „Volkswagen“ TCR automobilius vairavusios komandos savo pasirodymus baigė labai skirtingai. Viena iš greičiausių lenktynininkių Lietuvoje Ernesta Globytė, kartu su Adomu Petrovu ir kolega iš Latvijos Tomu Berziniu iš lenktynių pasitraukė įveikusi tik 73-trasos ratus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ilgą laiką tarp lyderių važiavusi „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ komanda, kuri startavo naujutėliu ir šiuo metu pirmaujančiu pasaulio TCR čmpionate automobiliu „Hyunday i30N TCR“, savo lenktynes taip pat baigė techninio aptarnavimo zonoje, mechanikams bandant suremontuoti priekinį ratą laikančius elementus. Komanda finišavo 17 vietoje bendroje įskaitoje.

TCR klasėje nugalėjo fantastišką tempą demonstravusi „ALM Motorsport“ komanda, lenktyniavusi naujesniu „Cupra TCR SEQ“ automobiliu. Bene jauniausia lenktynių komanda pasiekė geriausią trasos įveikimo laiką tarp kitų TCR automobilių ir užėmė ketvirtą vietą bendroje įskaitoje.

Klydo minimaliai

Vos per žingsnį nuo podiumo TCR įskaitoje liko ir „Energizer Racing“ komanda, kurios dėmesys sukoncentruotas į Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatą. Jame ši ekipa bendroje įkaitoje užima 3-iąją vietą.

Iki finišo vėliavos įveikę 338 trasos ratus, komandos atstovai tikina, kad apie geriausiųjų dešimtuką svajoti neleido ne tokia konkurencinga technika. Tačiau itin tikslus važiavimas ir visiškai jokių gedimų lėmė tai, kad komanda finišavo 9 vietoje absoliučioje įskaitoje. TCR automobilių įskaitoje buvo pasiekta 4-oji vieta.

Kaip tikina komandos pilotas Rimvydas Savickas, atotrūkis nuo artimiausio varžovo galėjo būti ir dar mažesnis jeigu ne vienas priverstinis sustojimas techninėje zonoje. Pasirodo, komanda gavo baudą už lenkimą per geltoną vėliavą. Taip pat kartą keičiant ratus nepavyko iš karto tinkamai prisukti pakeistojo rato. Minimalios klaidos 9-ių valandų maratone kainavo podiumą.

TCR – ne Palangai

R. Savickas taip pat tikina, kad TCR automobiliai Palangos trasoje visgi neatskleidžia viso savo potencialo. Šios klasės automobiliai turi daug techninių apribojimų, negali būti visiškai pritaikomi tokio tipo trasai, yra per sunkūs ir turi mažiau galios lyginant su konkurentais t. y. GT klasės automobiliais.

Pabrėžtina ir tai, kad nors „ant popieriaus“ visi TCR klasės automobiliai yra lygūs, tačiau naujesni TCR modeliai Palangoje įgauna pranašumą. Praeitų metų modelio TCR, kuriais važiavo „Energizer Racing“ ir „Igorio lankų“ komandos, turi mažiau ištobulintus ir „lėtesnius“ aerodinaminius paketus, lyginant su 2018 metų modeliais. Analogiškai „Hegelmann Transporte“ naudotas „i30 N TCR“ bent jau užsienio trasose yra greitesnis už naujausią 2018-ųjų metų „Cupra“ ar „Golf“ TCR. Šie skirtumai, o kartu ir skirtinga pilotų patirtis vairuojant tokio tipo bolidus, atsispindėjo jau kvalifikacijos metu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)