Kaip rašoma pranešime spaudai, „Aurum 1006 km lenktynių“ treniruotėse pirmaisiais smuikais griežė komandos su BMW ir „Porsche“ automobiliais: penki geriausi vieno rato įveikimo laikai priklauso jiems. Patį geriausią laiką treniruotėje pademonstravo „Skuba Racing Team“ su „BMW M3 V8 BigDaddy“ – 1 min. 12,881 sek.

Vos 0,35 sek. nuo jų atsiliko „Circle K milesPLUS racing team“ („Porsche 911 GT3 Cup“), o 0,589 sek. – „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ („Porsche 911 GT3 Cup“).

Itin atkakli kova jau treniruotėse užvirė tarp TCR automobilių – jau dabar galima prognozuoti, kad lenktynėse dalyvausiančius 7 šios klasės modelius stebėti bus labai įdomu. Tai techniškai identiški automobiliai, tačiau juos kuria skirtingi gamintojai – „Aurum“ lenktynėse bus galima išvysti „Cupra“, „Hyundai i30 N“, „SEAT Leon“ ir „Volkswagen Golf GTI“ TCR klasės modelius.

Geriausią rezultatą tarp TCR automobilių penktadienį demonstravo „Hegelmann Transporte By Algirdai @Nebankrutuok.lt“ – jų „Hyundai i30 N TCR“ Palangos trasos ratą įveikė per 1 min. 16,525 sek.

„Mes dar neturėjome galimybės padaryti maksimalaus ir gero rezultato, nuo „Porsche“ automobilių viename rate kelias sekundes atsiliekame. Per kvalifikaciją, uždėjus naujas padangas ir važiuojant ne pilnu baku, turėtume pagreitėti. Manau, būsime labai netoli lyderių – nebūsime greitesni nei „TOP3“, bet tikrai taikysime į aukščiausias vietas“, – treniruočių metu pasakojo vienas iš „Hyundai i30N TCR“ automobilio vairuotojų Deividas Jocius.

A3000+ klasėje greičiausi buvo olandai, atstovaujantys „Indepencende By JR Motorsport“ komandą su BMW E46 GTR (1 min. 14,619 sek.). X1 klasėje niekas neprilygo „Lotus Exige“ („Gera Dovana – Emex Logistics“ komanda, 1 min. 18,652 sek.), A3000 greičiausia buvo „Audi A4 Turbo Quattro“ („Autoverslas – ROLFO Ego racing team“, 1 min. 22,222 sek.), dyzelinių automobilių – BMW 330D („Flash Racing Latvia“, 1 min. 23,599 sek.).