Lipame į vidų

Rakteliai jau rankose, tad nieko nelaukdami lipame į vidų. Salonas – santykinai kuklus, bet patogus ir neblogai apgalvotas: taip jis dabar konstruojamas visuose naujuose „Ford“ modeliuose – jokių nereikalingų sprendimų, dvi USB jungtys priekyje, gerai išnaudotas kiekvienas nedidelės erdvės centimetras, ir tuo pačiu vietos smulkiems daiktams, puodeliams ir kitiems mažmožiams – it solidžiame kelionių laineryje. Tik dėtuvės mažos, bet ką daryti, kai reikia labai skaičiuoti.

Multimediją 8 colių įstrižainės (priklausomai nuo įrangos lygio) centriniame ekrane valdo naujausia „Ford SYNC 3“ programa – nesudėtinga naudotis ir greitai perprantama. Tarp smagesnių pasirenkamos įrangos įrašų – 675 vatų galingumo garso sistema „B&O PLAY“ su 10 garsiakalbių.

Mūsų bandyto modelio „ST Line“ komplektacijoje atskiro pagyrimo prašėsi puikiai prie rankų limpantis minkštos odos vairas ir ja dengtos patogios šildomos sėdynės.

Sėdima „EcoSport“ aukštai, nemaži veidrodėliai taip pat prisideda prie geresnio aplinkos matymo, tik dėl kėbulo formų ties priekiniais statramsčiais susiformavusios visiško nematomumo zonos, tiesą pasakius, būdingos ne vienam krosoveriui.

O ant galinės sėdynės vietos turėtų pakakti keliems vidutinio ūgio piliečiams, bet ne daugiau – kaip ir minėta, erdvė salone apribota, todėl aukštaūgiams čia sėkmės istorijos tikėtis nevertėtų.
Salonas ankštas, bet kruopščiai suplanuotas

Bagažinės tūris – 335 litrai – mažokas savo klasėje, bet labiau stebina kitas sprendimas. Plačiai į šoną atsidarančios bagažinės durelės gal ir leidžia automobiliui išsiskirti iš kitų, bet didelio praktiškumo stovėjimo aikštelėse tikrai neprideda.

Važiuojam

Važiuoja „EcoSport“ irgi aukštai (190 mm prošvaisa), bet ir maloniai – nedidukai „Ford“ tradiciškai pasižymi geromis valdymo savybėmis ir šis modelis, mano akimis, netapo ypatinga išimtimi. Pakaba maloniai standi, tik važiuoklė pakankamai nesikuklindama akustiškai pažymi kelio nelygumus, bet posūkiuose aukštesnis krosoveris elgiasi tik šiek tiek nerangiau nei paprastas hečbekas ir leidžia jaustis gana patikimai.

Mūsų bandytame modelyje sumontuotas trijų cilindrų vieno litro darbinio tūrio „Ecoboost“ motoras jau pagarsėjęs kasmet skinamais laurais geriausių variklių rinkimuose savo klasėje – tai išties sėkmingas pasirinkimas, jo 125 AG (170 Nm) galia optimali, o skleidžiamos vibracijos yra taip sėkmingai malšinamos, kad tai turbūt tyliausias ir švelniausiai dirbantis agregatas iš savo kastos.

Tik automatinė šešių laipsnių transmisija nuvylė: pavarų parinkimas nepasižymėjo nei tikslumu, nei švelnumu, tad galiausiai korekcijas tekdavo atlikti savo rankomis, naudojantis mentelėmis po vairu. Žinau, kad „Ford“ dispozicijoje yra puikios mechaninės pavarų dėžės, tad greičiausiai mano pasirinkimas būtų būtent toks – siūloma ir šešių laipsnių „mechanika“.

Be to, natūraliai aukštesnis ir sunkesnis SUV reikalauja ir daugiau degalų – per mūsų nuvažiuotus 180 km mišriu režimu ir ganėtinai saikinga maniera automobilis vidutiniškai degino 7,4 litro benzino, nors gamintojas nurodo 5,8 litro. Palyginimui, tuo pačiu varikliu ir ta pačia dėže aprūpintas „Ford Focus“ pasitenkino beveik litru mažesnėmis sąnaudomis.

Pirkėjams Lietuvoje taip pat siūloma to pačio variklio galingesnė – 140 AG – versija bei turbodyzelinis 100 AG motoras. Abu jie derinami tik su 6 pavarų mechanine greičiu dėže bei komplektuojami aukštesnių – „Titanium“ arba „ST Line“ – įrangos lygių modeliuose.

Skaitom kainas

Dizaino skyrius dėl savo darbo irgi negali būti ramus: „EcoSport“ pasiūlo madingas šiame segmente spalvų derinimo galimybes, tačiau tiek formų išraiškingumo, tiek eksterjero modernumo kriterijais pirmos vietos šiame žanre, mano akimis, nenusipelnys.

Gal savo pirkėją galės pamėginti palenkti kaina? „Ford Ecosport“ Lietuvoje startuoja nuo 15 650 eurų už bazinės „Trend“ įrangos lygio modelį su benzininiu 125 AG varikliu ir šešių pavarų mechanine greičių dėže arba nuo 16 990 eurų pasirinkus automatinę transmisija.

Norintiems dyzelinės jėgainės teks pakloti bent 19 150 eurų, tačiau automobilis bus aprūpintas jau gausesne „Titanium“ įranga. Aukščiausios „ST Line“ komplektacijos modeliai peržengia 20 tūkst. eurų ribą, o mūsų bandytas automobilis kainavo 22 239 eurus.

Kas labiausiai patiko: Valdymas.

Kas labiausiai nepatiko: Ribota erdvė, į šoną atsiveriančios bagažinės durelės nėra patogus pasirinkimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)