Nors tikriausiai ne – būtų per daug kompromisų vardan originalumo, efektingos išvaizdos ir smagių važiavimo savybių. Kurių ir taip netrūksta nei 3 serijos BMW, nei „Audi A4“. O štai debiutavęs naujasis „Volvo V60“ itin maloniai nustebino savo važiavimu (be kitų savybių), o kompromisų būtų bene vos vienas.

Kalbu apie variklius – pagamintas naudojant modulinę SPA platformą (tokią pačią turi ir „Volvo“ 90-os serijos modeliai), jis negalimas su didesniu kaip keturių cilindrų motoru. Bet kas sakė, kad reikia daugiau cilindrų? Ko negali vienas variklis, tą gali du! Kalbu apie iš tinklo įkraunamas hibridines T6 ir T8 „Twin Engine“ pavaras su elektros motoru ir visais varančiaisiais ratais, pasiekiančias įspūdingą atitinkamai 340 ir 390 AG galią. Maža tikrai nepasirodys!

Na, o bandymuose Barselonoje buvo „švelnesnė“ T6 benzininio variklio versija – prie keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo motoro primontavus nuo alkūninio veleno veikiantį kompresorių (daugiau niutonmetrų) ir išmetamųjų dujų sukamą turbiną (daugiau arklio galių), inžinieriai iš šio motoro „išspaudė“ 310 AG ir 400 Nm. O vėliau pasirodys ir „Polestar“ padalinio „papiktinta“ versija.

Ir būtent benzininis modelis su T6 varikliu man tapo didžiausiu naujos kartos „Volvo“ automobilių (modelių, kurių gamyboje naudojama SPA (90-a ir 60-a serija) bei CMA (40-a serija) platformos) atradimu. Per paskutinius kelerius metus, kai vienas po kito pristatomi naujieji „Volvo“, dar neteko važiuoti taip smagiai. Ir taip greitai.

Nieko keisto – žemesnis universalas akivaizdžiai smagiau valdomas nei tą pačią platformą turintis XC60 – kad ir kokie geri būtų pakabos nustatymai, fizikos dėsnių aukštesniu SUV automobiliu neapgausi. O be geresnių važiavimo savybių (ypatingai tai pasakytina apie benzininę versiją su kitokiais pakabos nustatymais nei dyzeliniame modelyje ir itin skaidriai ir aiškiai veikiančia vairo sistema), čia vis dar nepaliauja džiuginti itin originaliai ir jaukiai atrodantis elegantiškas salonas – kaip visada prikišti galima tik itin mažas menių parinkčių ikonas liečiamajame ekrane. Bet kartą su jomis išsiaiškinus ir nustačius norimus parametrus, jas bus galima pamiršti.

Ir smagu, kad, palyginti su ankstesne V60 versija, čia žymiai erdvesnis salonas ir didesnė bagažinė – į 4,76 m ilgio universalo krovinių skyrių tilps nuo 529 litrų (daugiausiai klasėje), o ir sėdinčių gale kojoms vietos bus taip pat daugiau (gamintojo duomenimis) nei vokiškos trijulės automobiliuose. Kaip ne kaip, itin svarbus argumentas, kadangi tai – šeimyninis universalas.

Daugiau apie „Volvo V60“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.