Laiptelis aukštyn

Jau rytoj, šeštadienį, Kauno rotušėje iš pat ryto išsirikiuos 70 raliui pasiruošusių ekipažų. Tai – maksimalus skaičius, kurį organizatoriai gali priimti į varžybas. 10 val. bus duotas startas ir lenktyninių mėgėjai patrauks į trasas.

Lietuvos mini ralio čempionato, vadinamosios C lygos, varžybos pasižymi saugiomis, daugiausia tik asfalto dangą turinčiomis trasomis su papildomomis greičio gesinimo zonomis. Dauguma dalyvių čia važiuoja standartiniais automobiliais.

Šis čempionatas – pirmasis laiptelis ralio olimpo link. Nenuostabu, kad dauguma šios serijos varžybų tampa greituminių ir figūrinių slalomų rinkiniu, kuriuos per dieną reikia pravažiuoti klasikinio ralio principu judant nuo vieno greičio ruožo link kito. Ralis „Kaunas 2018“ išsiskirs tuo, kad pradedantiesiems po kojomis pakiš antrą laiptelį ralio olimpo link ir mokys naudotis stenograma.

„Trasos bus labai įvairios. Pradedant nuo siaurų uždarų aikštelių, kur dalyviai turės parodyti savo vairavimo techniką sukantis aplink kūgelius, baigiant uždarytomis miesto gatvių atkarpomis. Šis ralis bus unikalus tuo, kad uždarytose gatvių atkarpose bus draudžiamas bet koks susipažinimas, tačiau dalyviams bus pateikti du trasos atvaizdavimo tipai: tai tradicinė schema ir stenograma.

Stenogramą sudarinėjo ralio lenktynininkai, tačiau ji nebus sudėtinga, supaprastina. Joje bus vos ketvirtadalis klasikiniame ralyje naudojamų simbolių, tačiau jų pakaks, kad vairuotojas galėtų vaizduotėje nusipiešti trasos konfigūraciją. Manau, pažengusiems ekipažams, kurie galbūt svajoja išvažiuoti į aukštesnio lygio ralio varžybas tai bus naudinga“, – naujus greičio ruožus Dariaus ir Girėno bei J. Bakanausko gatvių atkarpose pristatinėjo „Kauno Autoklubo“ vadovas ir ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Jis iš karto patikino, kad šios trasos patiks ne tik pažengusiems lenktynininkams, bet ir pradedantiesiems: būtent Kauno etape kasmet atsiranda daugiausiai ralio naujokų, šią automobilių sporto discipliną išbandančių pirmą kartą. Po praėjusių metų nuotykių „Kauno autoklubas“ bendradarbiaudamas su Kūno kultūros ir sporto departamento sporto rėmimo fonu sudarė sąlygas dviem ekipažams pasiskolinti lenktynėms būtinus šalmus.

Trasas sudarinėjo profesionalai

O ir įprastos slalomo trasos šiemet bus kaip niekada patrauklios ekipažams, sako organizatoriai, kuriems nuo pat metų pradžios talkino lenktynininkas, instruktorius, varžybų organizatorius, knygų apie saugų bei efektyvų vairavimą autorius iš Rusijos Grigorijus Novičichinas.

„Pernai mūsų ralyje trasos buvo gana sudėtingos, vairuotojams reikėjo sunkiai dirbti, ne vienas išvargo. Šiemet jos bus kitokios. Grigorijus puikiai jaučia automobilį ir žino jų galimybes, jis puikiai žino ir natūralius vairuotojų refleksus. Atsižvelgdamas į šiuos faktorius jis atidarė mūsų trasas ir sudėliojo jas taip, kad dalyviui būtų smagu vairuoti, kad jis galėtų įsibėgėti iki didesnio greičio be paridėjusio pavojaus suklysti“, – partneriu džiaugėsi A. Dainys.

Per dieną dalyviams teks įveikti net 15 greičio ruožų, kurie sudarys 24 km iš 150 km bendro ralio maršruto. Dalyvių patogumui organizatoriai, „Kauno Autoklubas“ atspaus net po dvi kelio knygas: A5 formato kelio knygą su nuorodomis kur važiuoti ir didesnį nei įprasta, A4 formato trasų schemų rinkinį, kad šturmanams būtų lengviau orientuotis važiuojant didžiuliu greičiu.

Dalyviai kovos ne tik dėl bendros įskaitos prizų, bei taurių už pasiekimus klasėse, papildomais rėmėjų prizais jie bus skatinami spausti maksimumą ir pavieniuose greičio ruožuose.

Ralio nugalėtojai iškilmingai bus apdovanoti 20:30 „Pažaislis Park Hotel“ viešbutyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)