„Keliuose greičio ruožuose buvome pirmi, kitur irgi laikėmės tarp lyderių. Įvertinant tai, kad šių metų sezone startuojame su 12 metų senumo technika, ruošta pagal kiek silpnesnės N grupės reikalavimus, akivaizdu, jog esame gana konkurencingi. Su šiuo automobiliu lenktyniavau prieš daugiau kaip dešimtmetį, bet net ir dabar prie jo vairo jaučiuosi visiškai komfortiškai varžydamasis su pažangiausiais ir galingiausiais WRC bei R5 kategorijų automobiliais“, – po finišo kalbėjo V. Švedas.

Lenktynininkas pasakojo dar ralio išvakarėse bandomajame greičio ruože patyręs technikos „siurprizų“. Išaiškėjo pavarų dėžės gedimas – „streikavo“ ketvirtoji pavara. Komandos mechanikai greitai perrinko agregatą ir problemą išsprendė iki starto. Tuo pačiu buvo atlikti galutiniai pakabos reguliavimai, suteikę daugiau stabilumo žvyro trasoje.

„Nuo pat starto važiavome greitesniu tempu nei planavome. Trasos buvo pakankamai greitos, nedaug „susuktų“ atkarpų, todėl čia mūsų automobilis turėjo šiokį tokį pranašumą – galėjome palaikyti pastovų greitį. Matydami, kad su „solidaus amžiaus“ technika esame tarp lyderių, pradėjome kelti sau kartelę dairydamiesi ne vien į savo klasės varžovus, bet ir bendrą dalyvių rikiuotę“, – pasakojo „Juta Racing“ ekipos pilotas.

Vis dėlto didelis azartas pakišo koją. Ketvirtame greičio ruože laiko matavimo sistema užfiksavo V. Švedo falšstartą. Nors jis tesiekė 0,04 sek., tačiau skirta 10 sekundžių bauda nubloškė ekipažą į septintą bendros įskaitos vietą. Bandydamas susigrąžinti prarastas pozicijas, V. Švedas dulkėtose trasos atkarpose porą kartų neišsiteko ant kelio ir buvo priverstas jungti atbulinę pavarą. Nepasiteisinusi rizika kainavo dar bemaž pusę minutės.

Kauniečių tandemas finišavo septintas tarp visų varžovų ir antras savo klasėje, nusileidęs nuolatiniams varžovams iš Latvijos – Janiui Vorobjovui su šturmanu Ivo Pūkiu. „Braliukams“ tai buvo savotiška revanšo akimirka, mat dar 2016 metais jie kovojo su V. Švedu, kas visam laikui pelnys čempionų taurę. Pagal taisykles pereinamasis trofėjus turėjo būti įteiktas tris kartus jį iškovojusiam ekipažui, o tiek V. Švedas, tiek ir J. Vorobjovas turėjo po dvi pergales. Tąsyk sėkmė nusišypsojo lietuviams.

Latvijos ralio čempionate po dviejų etapų tarp lyderių įsitvirtinęs V. Švedas planuoja šių metų sezone dalyvauti visose kaimyninės šalies pirmenybėse ir kovoti dėl aukščiausių pozicijų. Dabar jo dėmesio centre – artimiausias startas „Žemaitijos ralyje“ birželio 15-16 dienomis.

Generalinė repeticija Latvijoje pavyko. Beje, sportininkai čia išmėgino ir naują bolidų „avalynę“, mat šių metų Lietuvos ralio čempionate visi dalyviai važiuos vienodomis „Pirelli“ gamintojo padangomis.

„Laukia įdomus lietuviškojo ralio čempionato tęsinys. Benediktas Vanagas ir Egidijus Valeiša Latvijoje parodė turintys didžiulį potencialą (užėmė atitinkamai penktą ir šeštą vietas bendroje įskaitoje – red.). Staigmeną taip pat žada pateikti ir Vaidotas Žala. Taigi galingi varžovai artėjančias lenktynes padarys dar įdomesnes, o mes irgi nežadame sudėti ginklų ir stengsimės ginti savo pozicijas“, – prognozavo V. Švedas.

Dėkodamas aistruoliams ir komandos partneriams už karštą palaikymą, lenktynininkas kvietė birželio viduryje susitikti prie trasos Kelmės apylinkėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)