Pasaulinė komanda Lietuvos automobilių sporte

Lietuvos ir Baltijos žiedinių lenktynių trasose nuo šių metų atsiras mums naujos, tačiau visame pasaulyje lenktynių mėgėjams iki skausmo pažįstamos spalvos: automobilių sporto meistro R. Čapkausko bolidas „BMW M3 GTR“ pasidabino ryškiai geltona spalva raudonais akcentais ir DHL logotipu. Pasaulinis vardas turės savo lenktynių komandą ir Lietuvoje.

„Automobilių sportas yra artimas mūsų propaguojamoms vertybėms: greitis, saugumas, noras laimėti. DHL nėra naujokai šioje srityje ir aktyviai dalyvauja aukščiausio rango lenktynėse visame pasaulyje. Remiame „Formulės-1“, „Formulės-E“ lenktynes, turime savo komandas kėbulinių automobilių lenktynėse visame pasaulyje.

Lietuvos automobilių sporte taip pat nesame naujokai. Jau dirbome su R. Čapkausko ralio komanda, kartu organizavome Elektrėnų ralį. Šiemet nusprendėme pakeisti formatą ir startuoti su savo komanda žiedinių lenktynių čempionate, nes matome, kad šis formatas populiarėja. Matome daug dalyvių, kurie gali būti potencialūs mūsų klientai ar darbuotojai, todėl džiaugiamės galėdami populiarinti savo vardą tarp tikslinės auditorijos“, – dėstė DHL generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas.

Patirtimi dalinsis su jaunimu

Kompanija į Lietuvos automobilių sportą žengia saugiai: jiems atstovaus bene didžiausią patirtį sukaupęs Lietuvos lenktynininkas, be pertraukos lenktyniaujantis jau 33 sezonus ir vis dar rodantis aukščiausius rezultatus. Šiemet jis eilinį kartą sieks čempiono titulo Lietuvos ir Baltijos žiedinėse lenktynėse, Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionate.

„Mano kaip lenktynininko kelias yra labai ilgas ir džiaugiuosi bendradarbiavimu su DHL, laukia labai įdomus sezonas. Vis tik labiau norėčiau pasidžiaugti tuo, kad dabar turiu galimybę dalintis savo patirtimi ir į automobilių sportą atvesti naujų veidų“, – sakė R. Čapkauskas.

Lenktynininkas sako besiimsiantis ir socialinės misijos auginti būsimus lenktynių čempionus. Kartu su R. Čapkausku šį sezoną į lenktynių pasaulį žengs keturi visiškai nauji veidai: Simas Ramanauskas, Nerijus Dovydaitis, Kasparas Vaškelis ir Titas Čapkauskas. Dviem pastariesiems – vos po 15 metų.

„Aš galėčiau toliau pats sau lenktyniauti, smagintis ir nieko daugiau nedaryti. Tačiau matydamas padėtį automobilių sporte jaučiu pareigą pritraukti naujų žmonių, jaunimo, būsimų lenktynininkų, kurie gali važiuoti, tačiau jiems reikia pradžios, reikia pagalbos. Manau, kad Lietuvoje yra daug lenktynininkų, kurie sukaupę pakankamai patirties, kad galėtų padėti jaunuoliams sportuoti, ir tą reikia daryti. Juk reikia auginti naują lenktynininkų kartą“, – savo misiją pristatė R. Čapkauskas.

Ateities perspektyva

„Pasiruošimo dar trūksta, nes automobiliu važiuoti teko labai trumpai. Vis tik sukant ratus susidraugavau su automobiliu, jis labai smagiai valdėsi, bet noriu dar daugiau pravažiuoti, mat dar sunku junginėti pavaras. Kartingo sporte to daryti nereikėjo“, – po pirmosios treniruotės sakė iš kartingo pasaulio į kėbulinius automobilius lipantis K. Vaškelis.

„Pirmosios treniruotės buvo neblogos. Iš pradžių buvo sunku įsivažiuoti, realybėje viskas gerokai baisiau. Bet pripratus prie gyvos trasos, gyvų trajektorijų atsirado aiškumas, atsirado įgūdžiai ir važiuoti tapo lengviau“, – įspūdžiais po pirmojo bandymo važiuoti trasoje lenktyniniu automobiliu dalinosi T. Čapkauskas.

Jauni vaikinai trasoje lėks „BMW E36“ automobiliu, kurio variklis išvysto 375 AG. Nors jau kitą savaitgalį Rygoje vyksiančiose pirmosiose varžybose jie stengsis ne laimėti, o įgauti daugiau patirties, greita ir laiko patikrinta technika leis galvoti ir apie aukštesnius rezultatus.

O R. Čapkauskas lėks „BMW M3 GTR“ modeliu, pasiekiančiu 400 AG ir 400 Nm sukimo momentą, ir visose lenktynėse sieks tik pergalių. Nors dinaminiai skaičiai ne patys didžiausi visame lenktyninių automobilių parke, visos tiesios jie neišduoda. Profesionaliai lenktynėms ruoštas automobilis lengvesnis, geriau valdomas, be to, turi veikiančius aerodinaminius sprendimus, kurie gerokai padidina automobilio sukibimą ir greitį posūkiuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)