Žiūrovai neliko nuvilti. Nuo pat pirmųjų pirmojo greičio ruožo metrų užvirė įtempta, bekompromisinė kova, puošianti automobilių ralį ir nepaliekanti abejingų jam žiūrovų.

Lenktynininkų azarto neatvėsino ir gausios avarijos, kaip ilgai nesulaukiamas lietus pasipylusios jau pirmuosiuose greičio ruožuose.

Pačioje varžybų pradžioje, Stakliškių greičio ruože, apmaudžią nesėkmę patyrė vieni iš ralio favoritų - Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas. Jų "Mitsubishi Lancer EVO VIII" apsivertė. Nors sportininkai po avarijos toliau tęsė varžybas, tačiau dėl apmaudžios nesėkmės prarastas sekundes jiems buvo nelengva atsikovoti.

Stakliškių greičio ruože į griovį įlėkė ir Evaldo Čirbos bei Audriaus Pivoro ekipažas. Vilius Rožukas ir Kastytis Torrau irgi baigė varžybas šalia Evaldo Čirbos.

Dėl avarijose patirtų techninių gedimų šie ekipažai buvo priversti pasitraukti iš tolimesnės kovos.

Stakliškėse apsivertė ir Benediktas Vanagas su Kęstučiu Jakučiu, vairavę "Subaru Impreza STI". Tačiau ir po šios nesėkmės sportininkai tęsė kovą likusiuose greičio ruožuose, kol analogiška nesėkmė B.Vanago neištiko dar kartą Ūbiškėse. Šios avarijos metu buvo išmuštas galinis automobilio ratas, ir vilniečių ekipažui teko baigti varžybas.

Dideliam žiūrovų apmaudui jau pačioje varžybų pradžioje ginklus buvo priversti sudėti ir spartą visiems varžovams diktavęs svečių iš Latvijos Janio Vorobjovo ir Gunčio Ervaldso, važiavusių su galingu "Mitsubishi", duetas.

Bene kraupiausią avariją antrą kartą važiuodamas Ūbiškių greičio ruožą patyrė Jono Balčiūno ir Ramūno Šaučiukovo ekipažas. Ilgiausio ralio programoje greičio ruožo (19,9 km.) pradžioje jų "Subaru Impreza" vertėsi net septynis kartus.

Kaip ralio spaudos centrą informavo avarijoje visiškai nenukentėjęs antrasis vairuotojas R.Šaučiukovas, J.Balčiūnui po nuodugnių tyrimų medikai nustatė galvos sutrenkimą.

Kelis kartus vertėsi ir Kąstyčio Narkevičiaus bei Gedimino Žliūbo "VW Golf". Laimei, šiam ekipažui, kaip ir daugeliui kitų, medikų pagalbos neprireikė.

Apvirtusių bei kitokias nesėkmes patyrusių sportininkų sąrašas šiame ralyje stebėtinai ilgas. Todėl neatsitiktinai finišo liniją kirto tik 32 ekipažai iš 54, penktadienio vakarą startavusių Kauno Pilies aikštėje.

Pergale "Kauno rudens" ralyje džiaugėsi jau anksčiau su dukra Inga absoliučiu šalies automobilių ralio čempionų vardus užsitikrinęs Rokas Lipeikis, kuriam šįsyk talkino pernykštis jo šturmanas Renatas Vaitkevičius.

Dar prieš prasidedant šiam raliui Rokas kalbėjo, jog su kaupu įvykdęs visus šio sportinio sezono planus jis važiuos savo ir žiūrovų malonumui. R.Lipeikis tęsėjo duotą pažadą, nors jam šįsyk ir nepavyko laimėti visų greičio ruožų. Absoliutus čempionas, vairavęs "Mitsubishi Lancer EVO VIII" itin vykusiai išnaudojo pagrindinių varžovų nesėkmes ir finiše džiaugėsi eiline pergale. Nugalėtojų ekipažas visus greičio ruožus, kurių bendras ilgis 91,4 km, įveikė per 51 min. 44,63 sek., važiuodami 105,98 kilometro per valandą vidutiniu greičiu.

Antri liko Arūnas Strumskis ir Linas Skardžiukas, vairavę "Subaru Impreza". Jie nugalėtojams pralaimėjo 1 min. 31,45 sek.

Tretieji prizininkai - Artūras Ežerskis ir Giedrius Nomeika, vairavę "Mitsubishi Lancer", nuo nugalėtojų atsiliko 2 min. 14,74 sek.

Patyrę avariją ir pavėlavę į laiko kontrolės punktą V.Švedas ir Ž.Sakalauskas buvo nubausti 2 min. 10 sek. bauda. Būtent ši bauda vienais iš ralio favoritų laikytą ekipažą nubloškė į 4-ąją absoliučios įskaitos vietą.

Penkti finišavo Vaidas Barakauskas su Šarūnu Antuliu, o šešti - Dominykas ir Valdas Butvilai.