Pirmą kartą per dvylika metų WRC žuvo sportininkas. Žuvo kažkodėl būtent tas, apie kurį dabar ne vienas ir ne du sako: buvo geras žmogus, buvo draugas...

Bet gyvenimas nesustoja ir net nepalieka laiko atsakymams į klausimus. Ralio pasaulyje taip pat: prasidėjo WRC Japonijos etapas. Pusiau nuleistos vėliavos pakils, pirmajam automobiliui kertant starto pakylą. Šventė turi įvykti.

Japonijos ralis yra „Mitsubishi“ ir „Subaru“ namų renginys, todėl, žinoma, šioms komandoms yra labai svarbu pasirodyti gerai. Praėjusiais metais, kurie buvo pirmieji WRC Japonijoje metai, puikiai pasirodė „Subaru“, P.Solbergas ralyje pirmavo nuo pradžios iki pat pergalingos pabaigos.

Pats ralis (nors gal ir keista, Japoniją įsivaizduojant kaip aukščiausių technologijų šalį) yra tikras „žvyrinis“. Žvyrkeliai nėra platūs, dažnai jie vingiuoti, nors nemažai ir greitų tiesiųjų, pasibaigiančių „ketveriukėmis“ (posūkiais beveik stačiu kampu). Žvyras gerokai palaidesnis, nei Suomijoje. Todėl sudėtingiau važiuoti pirmiesiems „valytojams“.

Varžybų trasos dažnai eina per miškelius ir krūmynus, kai kur – tarp gilių griovių, todėl „nušokus“ nuo kelio sugrįžti atgal į trasą yra sunku. Šiuo metų laiku Japonijoje orai yra permainingi, galima tikėtis ir stipraus lietaus, ir sauso, saulėto oro. Kelias, atitinkamai, gali būti ir labai slidus, ir sausas, greitas, kietos dangos.Todėl suprantama, kad „pataikyti“ padangas yra nelengva, nors visi žino, kad sukibimo charakteristikos gali nulemti varžybų baigtį. Tokiose sąlygose taip pat yra labai svarbu, kad būtų ypatingai tiksli GR stenograma.

Šiame ralyje pamatysime ilgiausią Pasaulio ralio čempionate greičio ruožą, kurio ilgis yra 50,06 km.

Nevažiuojant Markko Martinui, „Peugeot 307 WRC“ Japonijoje vairuos Marcusas Gronholmas su šturmanu Timo Rautiainenu ir Danielis Carlssonas su šturmanu Matthiasu Anderssonu.

Colinas McRae Japonijos varžybose nedalyvaus, nors ir komanda, ir pats Colinas yra pareiškę „tolesnio bendradarbiavimo palaikymo entuziazmą“. Komanda tvirtina, jog patirtis, įgyta net taip trumpai padirbėjus su C.McRae, yra labai vertinga. Gali būti, jog C.McRae vėl bus su „Škoda“ Australijos varžybose, o atsakymų į klausimus apie ateinančius metus kol kas nėra.

Čempionato lyderis Sebastienas Loebas sako, jog neturi tikslo būtinai nugalėti, jis važiuos komfortabiliai, jei taip važiuojant vis dėlto pavyks važiuoti ir greitai – bus pasiekta pergalė. Jei ne, nugalėti šių metų čempionate dar yra laiko.

Ką gi, pasižiūrėkime, kaip komandoms ir ekipažams seksis Tekančios Saulės šalyje. Nors šventė ir nebus tokia spalvinga, kokia turėjo būti, ji įvyks. Ji jau vyksta.

Jei kas nors norėtų nusiųsti užuojautą Michaelo Parko artimiesiems, laišką reikėtų siųsti adresu joanna.tp@turning-point.com.pl. Po laidotuvių, kurios įvyks spalio 6 d. visos užuojautos bus surūšiuotos, įrištos ir įteiktos Michaelo šeimai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją