Tarp daugiau kaip šimto ekipažų antrą kartą startuoja lietuviai - Saulius Girdauskas ir Žilvinas Sakalauskas. Jų startinis numeris - 55 - yra labai aukštas, lietuviai startuos tuoj po gamyklinio WRC klasės elito. Saulius lenktynėse dalyvaus su Suomijoje paruoštu "mitsu".

Sportininkai startuos su jau klasikinėmis tapusiomis Švedijos ralyje padangomis. Tai labai siauros (10 cm) padangos, kuriose turi tilpti kuo daugiau spyglių, o tie savo ruožtu turi išlaikyti labai didelį mechaninį apkrovimą ir "neišlakstyti" greičio ruožo metu.

Spyglių skaičius, priklausomai nuo padangų tipo, siekia per 1500 vienetų visam automobiliui. Jie yra nepalyginamai didesni už tuos kuriuos ralistai naudoja Montekarlo ralyje arba kas dieną važinėja vairuotojai Lietuvoje.

Jei Prancūzijos keliuose spyglys gali "išlįsti" iš padangos tik 2 mm, tai Švedijos ralyje jo ilgis - neribojamas.

Spygliai dirba labai sunkiai - smūgio metu 20 mm ilgio ir 4 g svorio "kniedė", kurios galvutė padaryta iš volframo, "pagamina" iki 1 kW energijos.

Kaip sakė Marcus Grionholmas, kuris su "Peugeot" čia laimėjo 2000 metais, automobilis su tokiomis padangomis atrodo kaip žiogas, bet sukibimas su kelio danga yra žymiai geresnis nei ant žvyro. Tas pats galioja ir stabdymo efektyvumui.

Bet didžiausiais uždavinys, keliamas spygliuotoms padangoms - tai, kad jos turi būti spygliuotos iki pat greičio ruožo finišo, kitaip tariant, volframo galvutės turi ne tik kabintis į ledą arba sniegą, bet ir neišbyrėti per 2-3 "dopus" iš eilės arba (maždaug 50 km).

Geriausiai iki šiol su šia užduotimi susitvarkyti pavykdavo firmai "Michelin", kurios padangos nepamesdavo taip daug spyglių, kaip tai atsitikdavo "Pirelli". Tai rodo ir paskutinių 10 metų Švedijos ralio statistika, kai italų firma laimėjo čia tik vieną kartą - 1997 metais. (K.Erikssonas, "Subaru").

„Pirelli“ dabar pirmauja čempionate, o šį kartą prie mėlynųjų automobilių vairo sės du skandinavai - labai greitas norvegas Petteris Solbergas ir čempionato lyderis Tommis Makinenas. Pastarasis startavo čia jau 11 kartų, 6 kartus buvo ant pakylos ir 3 kartus laimėjo.

Belieka stebėti, ar daugkartiniam pasaulio čempionui Švedijoje sutrukdys laimėti prastesnę reputaciją turinčios „Pirelli“ padangos. Juolab, kai paskutinius du metus čia karaliavo "Peugeot" ir "Michelin".