Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, po itin nesėkmingo praėjusio etapo Prancūzijoje Ernestas iš šeštos pozicijos nukrito į aštuntą bendroje įskaitoje, tačiau optimizmo nepraranda. Komanda negrįžo į Lietuvą, nes tarp etapų Prancūzijoje ir Ispanijoje buvo vos poros savaičių pertrauka.

„Iš tikrųjų net mažiau, vos dešimt dienų, nes Prancūzijoje lenktynės baigėsi sekmadienio vakarą, o Barselonoje mes turim būti jau šiandien“, – pasakoja E. Staponkus.

Komandai teko sunki užduotis – išvykoje susitvarkyti savo kovinį automobilį, Prancūzijoje gan smarkiai apgadintą. Tačiau „ES Motorsport“ inžinieriai, padedami kolegų iš Čekijos, „sulopė“ automobilį ir dabar jis atrodo kaip naujas. Komandos vadovai priėmė sprendimą važiuoti į Barseloną ir ten per keletą dienų iki lenktynių tinkamai paruošti Ernesto „Volkswagen Polo Super 1600“ varžyboms.

Ispanijoje patarimais padėjo ir ten turintis savo komandą kitas lietuvis – Dalius Steponavičius. Pagal jo rekomendacijas jau paruoštą automobilį „ES Motorsport“ komandos mechanikai galutinai sureguliavo kitoje žinomoje sportinių automobilių ruošimo ir priežiūros kompanijoje „Totcarsport“.

„Mums verkiant reikėjo itin tikslaus lazerinio automobilio važiuoklės reguliavimo stendo. Po automobilio remonto ir pakabos sutvarkymo turime itin tiksliai sureguliuoti mūsų kovinio bolido pakabą. Dėl to ir kreipėmės pagalbos į ispanus“, – sako E. Staponkus.

Šiuo metu „ES Motorsport“ jau ruošiasi techninei ir administracinei komisijai, įsikūrė trasoje ir tikisi, kad galų gale nesėkmės nuo jų nusisuks.

Iki Europos čempionato pabaigos liko vos du etapai – po Ispanijos, paskutinysis vyks Vokietijoje spalio viduryje.

O šio etapo rezultatus gyvai šeštadienį ir sekmadienį galima stebėti internete: http://www.fiaworldrallycross.com/times