Nuosavo rekordo nokautas

Saulėtą šeštadienį „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktyninkai jautė, kad oras palankus rekordams ir gerom lenktynėms. „Time Attack“ važiavimai pasižymėjo rekordiniu tempu. Dalyviai stengėsi išnaudoti paskutinę progą šiais metais pagerinti savo asmeninius rezultatus ir pakilti taškų lentelėse.

Vienas iš tokių buvo J. Poškus, kuris pagerino savo paties antrame etape pasiektą rezultatą daugiau nei viena sekunde. Jam priklausė ir gegužės pabaigoje pagerintas „Nemuno žiedo“ rekordas. Šiandien trasos rekordas yra toks – 1 minutė ir 11,986 sekundės.

Jam iš paskos toje pačioje PRO2500+ klasėje išsirikiavo pagaliau be gedimų lenktynes pabaigęs Antanas Vėbra su plačiąja „Mazda RX-8“ ir į „Fast Lap“ sugrįžęs Andrius Firantas su „Honda S2000“.

PRO2500 klasėje nepralenkiamas buvo Kasparas Skyrelis su „BMW E46“. Jam iš paskos atvažiavo dviejų skirtingų kartų „Honda Civic“ automobiliai su Edvinu Mardosu ir Karoliu Gedgaudu prie vairo.

Mažųjų PRO1600 klasėje didžiausią siurprizą neabejotinai pateikė Mantas Neverdauskas su savo „Honda Civic“ įsiterpęs į greičiausiųjų bendros PRO klasės dešimtuką. Lukas Stanevičius su „Honda CRX“ į dešimtuką nepateko, tačiau prieš dvi dienas apsivertęs, susitvarkęs automobilį ir pavarų dėžę, jis liko antras šioje klasėje. Trečioji vieta atiteko Deividui Sakalauskui su „Honda Civic“.

Šimtųjų sekundės dalių pergalė

STR2500+ tradiciškai nepavejamas buvo Dainius Kablys su jau sunkiai gatvėje pritaikomu „Mitsubishi EVO X“. Galingus „Porsche“ už nugaros paliko ir antrąja bei trečiąja vieta atitinkamai džiaugėsi Simonas Urbonas su „Subaru Impreza“ ir Algirdas Gelžinis su „Audi TT RS“.

Silpnesnėje STR2500 klasėje Justiną Gudavičių nukarūnavo Vytas Bilinskas su „Toyota Scion FRS“. J. Gudavičiui su „Mazda Miata“ atiteko trečioji vieta ir jis tik per plauką nusileido tokio paties variklio bet „Honda S2000“ savininkui Andriui Karlai.

Holivudo lenktynės

Abu „Wof Race“ divizionai buvo nusiteikę labai rimtoms kovoms. Lenktynininkų kraujas buvo gerokai užkaitęs, todėl žiūrovai išvydo net 4 „stogus“. Gera žinia, kad visi lenktynininkai liko sveiki, taigi remontuoti teks tik metalą.

B diviziono pirmajame važiavimą siurprizą pateikė R2000 klasės lyderis E. Mardosas. Puikiai startavęs jis jau pirmajame rate išlėkė iš trasos ir apsivertė. Lenktynininkas visiškai nenukentėjo, tačiau jam ir „Honda Civic“ tądien kovos pasibaigė. Vėliau toks pat likimas ištiko vieną jauniausių „Fast Lap“ dalyvių Dovydą Najų.

„Bombų“ klasėje arba A dvizione buvo itin profesionali ir graži kova. Nenuostabu, nes čia debiutavo tokie garsūs Lietuvos pilotai kaip Ramūnas Čapkauskas, Robertas Kupčikas, Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža.

Prie starto taip pat po ilgos pertraukos pagaliau stojo ir Andrius Firantas su savo žaižaruojančia „Honda S2000“. Pirmuosius ratus R. Čapkausko, A. Firanto ir R. Kupčiko trijulė smarkiai atsiplėšė nuo kitų dalyvių, todėl užvirė kova tarp jų. Lenktynininkai nuolatos keitėsi pozicijomis ir pirmąjį važiavimą laimėjo R. Kupčikas.

Antrajame A diviziono važiavime R. Kupčikas pagal esamas taisykles stojo į 10 poziciją. Bet tik davus startą, jis nesugebėjo pajudėti iš vietos ir jį kliudė kitas dalyvis su „BMW E30“, kuris po smūgio apsivertė. Abu dalyviai liko sveiki, tačiau kovos tęsti dėl automobilių apgadinimų nebegalėjo.

Startas buvo duotas iš naujo ir lenktynės prasidėjo be lyderio. Dar vieną „stogą“ tose pačiose lenktynėse patyrė vienas lyderių Tomas Sveikauskas su „Toyota Supra“. Deja, dėl saugos lenktynininkai galėjo pravažiuoti tik vieną ratą, kur savo pranašumą įrodė Ramūnas Čapkauskas su „BMW M3 GTR“.

Duoklė žiūrovams

Visą lenktynių dieną vainikavo šou elementų kupinos „Rally Fast“ lenktynės. Čia važiavo raliui ruošti automobiliai su Lietuvos ralio žvaigždėmis prie vairo. Dalyviai kiekvieną posūkį įveikinėjo slysdami šonu, nes ralio automobiliai nėra tokie stabilūs ant asfalto.

„Joker“ ratai, kurių metų lenktynininkai vieną kartą lenktynėse galėjo praleisti itin lėtą stabdymo zoną, pridėjo papildomo netikėtumo. Lenktynes laimėjo Martynas Samsonas su visais ratais varomu „BMW M3X“.

Po dalyvių apdovanojimų stojo naktis, tačiau „Autoreivas neišsiskirstė. Visi patraukė link šonaslydžio erdvės, kur prasidėjo benzingalviams skirtas „Burning Man“ atitikmuo „Naktinė šerykla“. Žiūrovams savo dūmų kėlimo sugebėjimus demonstravo „drifteriai“, o nuo scenos skambėjo atitinkamai trankūs ritmai. Visą šį nakties siautulį nuspalvino šviesos ir lazerių projekcijos. Žiūrovai nesiskirstė iki išnaktų ir taip palydėjo vasarą.

„Time Attack“ važiavimų rezultatai

PRO2500+

Jonas Poškus, „Mitsubishi EVO VIII“ – 1:11.986
Antanas Vėbra, „Mazda RX-8“ – 1:14.739
Andrius Firantas, „Honda S2000“ – 1:15.964

PRO2500
Kasparas Skyrelis, BMW E46 – 1:18.619
Edvinas Mardosas, „Honda Civic“ – 1:19.529
Karolis Gedgaudas„Honda Civic“ – 1:20.010

PRO1600

Mantas Neverdauskas, „Honda Civic“ – 1:18.705
Lukas Stanevičius, „Honda CRX“ – 1:22.281
Deividui Sakalauskas, „Honda Civic“ – 1:22.459

STR2500+

Dainius Kablys, „Mitsubishi EVO X“ – 1:23.297
Simonas Urbonas, „Subaru Impreza“ – 1:23.497
Algirdas Gelžinis, „Audi TT RS“ – 1:23.522

STR2500

Vytas Bilinskas, „Toyota Scion FRS“ – 1:26.650
Andrius Karla, „Honda S2000“ – 1:27.406
Justinas Gudavičius, „Mazda Miata“ – 1:27.457

„Wolf Race“ lenktynės

R3000+

Arūnas Gečiauskas, „Mistsubishi EVO VIII
Ramūnas Čapkauskas, BMW M3
Antanas Vėbra, „Mazda RX-8“

R3000

Kasparas Skyrelis, BMW E46
Vaidotas Mitkus, BMW E36
Mantas Matukaitis, BMW 328i

R2000

Karolis Gedgaudas, „Honda Civic“
Aleksandr Iljin, „Honda Civic“
Kristijonas Pelanis, „Honda Civic“

R1600

Mantas Neverdauskas, „Honda Civic“
Tauras Tunyla, „VW Lupo“
Deividas Sakalauskas, „Honda Civic“