Deja, šįkart finalas baigėsi antrame posūkyje, kai po čekiško tarano buvo išmuštas Pauliaus „Ford Focus“ ratas.

Liūdna, tačiau tokie dalykai – aršių grumtynių pėdsakai ant automobilio kėbulo po kiekvienų lenktynių – tapo tiesiog rutina. Kaip ir selektyvus trasoje dirbančių arbitrų teisingumas: ką, kodėl ir kaip stipriai jie baudžia dažnai paaiškinti būna keblu net seniems autokroso vilkams. Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai tikina, esą smūgiai į pažeidžiamiausias P. Pleskovo mašinos vietas vyko teisėjų panosėje, tačiau jie nieko neleistino neįžvelgė.

„Žinoma, dėl to apmaudu, nes šįkart per visus kvalifikacinius važiavimus automobilis veikė nepriekaištingai, buvau greitas ir užtikrintai laimėjau du pusfinalius. Kadangi kitoje grupėje abu kartus pirmas finišavo Vaclavas Fejfaras, kaip atrodys starto rikiuotė finale buvo visiškai aišku – aš su sezono lyderiu gavau vietą pirmoje eilėje ir turėjau visas galimybes kovoti dėl pergalės.

Deja, finale vėl prasidėjo „bulių kautynės“. Jau pirmajame posūkyje gavau smūgį į galinį kairį ratą iš Alešo Fučiko. Iš kitos pusės į šoną įsirėmė ir stumti pradėjo Otakaras Vyborny. Po tokios atakos aš pats atsitrenkiau į greta buvusią V. Fejfaro mašiną, priedo gavau stiprų smūgį į „Ford“ galą.

Pasistumdymo rezultatas – deformuota galinė pakaba, nulaužta priekinio kairio rato šakė, išplėštas amortizatorius, nurautas pusašis. Su tokiomis „traumomis“ ne tik lenktyniauti, bet apskritai judėti neįmanoma net teoriškai“, – apie kovas Vengrijoje pasakojo P. Pleskovas.

Tokia įvykių raida iš esmės laidoja Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos lyderio viltis šiais metais prasibrauti bent į prizininkų gretas galutinėje Europos čempionato rikiuotėje. Šiuo metu Paulius su 131 tašku įsitvirtinęs penktoje turnyrinės lentelės vietoje ir nuo trečioje pozicijoje esančio Martino Samohylo atsilieka 44 taškais, o nuo ketvirtą rezultatą turinčio A. Fučiko – 30 taškų.

Per likusius du etapus Italijos ir Prancūzijos trasose aplenkti juos būtų įmanoma su sąlyga, kad nei vienas čekas nepelnytų nė taško.

Kur kas atkaklesnė kova vyksta dėl to, kam atiteks šiųmetinio čempionato karūna: po 5 iš 7 etapų daugiausia taškų surinkususius čekus V. Fejfarą ir O. Vyborny skiria viso labo 14 tašk.

Aštuntasis 2016-ųjų Europos autokroso čempionato etapas vyks rugsėjo 10-11 dienomis „Maggiori“ trasoje.

Rezultatai po septynių 2016-ųjų Europos automobilių kroso čempionato etapų:

1. Vaclav Fejfar, Čekija, „Škoda Fabia“ 215 taškų
2 . Otakar Vyborny, Čekija, „Mitsubishi Colt“ 201
3. Martin Samohyl, Čekija, „Škoda Fabia“ 175
4. Aleš Fučik, Čekija, „Škoda Fabia“ 161
5. Paulius Pleskovas, Lietuva, „Ford Focus“ 131
6. Grit Hennersdorf, Vokietija, „Citroen DS3“ 108
7. Jan Brožek, Čekija, „Škoda Fabia“, 101
8. Lukaš Červeny, Čekija, „Škoda Fabia“ 98
9. Andrian Boele, Nyderlandai, „Škoda Fabia“ 60
10. Adam Kis, Vengrija, „Mitsubishi Colt“ 53