Tiesa, tiek treniruočių, tiek kvalifikacinių važiavimų metu, automobilių sporto mėgėjai pasigedo „Porsche 911 GT3“ automobilio – neišsprendęs greičių dėžės problemų, jis starto rikiuotėje nepasirodė.

Sėkmingiausiai kvalifikacijoje sekėsi praeitų metų čempionų komandai „Rotoma Racing“: jie ratą įveikė per 1.22,418 minutės. Antrieji kvalifikacijoje buvo šio sezono ilgųjų nuotolių lenktynių lyderiai „Rimo“ komanda ir jų dyzeliniu kuru varomas BMW, nuo „Rotoma Racing“ atsilikę trimis sekundėmis. Tretieji – praeitų metų čempionatai „Juta-Bauer Rally Team“, nuo lyderių atsilikę 7 sekundėmis.

Tiesa, net ir patys sportininkai tokių rezultatų nesureikšmino: paprastai „endurance“ lenktynėse kvalifikacija didelio vaidmens neatlieka – čia visad svarbi buvo technikos ištvermė ir pastovus lenktynininkų demonstruojamas tempas lenktynių trasoje.

Po pirmųjų dviejų valandų lenktynėse didelių pokyčių nebuvo. Su nedideliais techniniais nesklandumais kovojusi „Cone Forest Team“ komanda, pilotuojanti buvusį „Rotoma Racing“ komandos „BMW M3“, prarado trauką ir, paskui save trasoje palikę slidžių skysčių „šleifą“, privertė trasoje pasirodyti saugos automobilį. Kiek vėliau tos pačios komandos automobilis pateko į avarinę situaciją su vieninteliu ne BMW markės automobiliu, važiuojančiu „Diesel“ klasėje – „Igoriolankai“ komandos „VW Golf“.

Po incidento iš lenktynių pastarasis pasitraukė visiškai, o „Cone Forest Rally Team“ dar mėgino automobilį taisyti, tiesa, veltui. Likus trims valandoms iki finišo, atsisukęs ratas sutrukdė sėkmingai finišo link judėjusiai „Lexus Team LT“ komandai. Praradusi daug laiko komanda nukrito į rikiuotės galą.

Su techniniais nesklandumais praktiškai visų lenktynių metu kovojo net du čempionato naujokai: „Bruno Racing Team“ iš Latvijos ir „EWA Racing PGM“.

Nesėkmingos lenktynės pasitaikė ir ištikimiems VW markės mylėtojams komandai „222“, šį sezoną „VW Beatle“ iškeitusiems į kur kas greitesnį „VW Scirocco“: likus pusantros valandos iki lenktynių finišo, komanda iš lenktynių pasitraukė. Finišo sėkmingai pasiekti nepavyko ir bene ištvermingiausiems ilgųjų nuotolių lenktynių dalyviams iš Baltarusijos: kaip jau tapo įprasta, nuolat su techniniais gedimais kovojanti komanda su „Alfa Romeo“ iš lenktynių pasitraukė likus porai valandų iki jų pabaigos.

Įnirtinga kova virė dėl pirmosios vietos: tarpusavyje iki paskutiniųjų minučių kovojo „Rimo“ ir „Rotoma Racing“ komandos, dar prieš lenktynes įvardinę vieni kitus kaip pagrindinius konkurentus. Galiausiai, laimė nusišypsojo „Rimo“ komandai, kuri pergalę išplėšė paskutinių ratų metu: jiems padėjo tai, kad dyzeliniu kuru varomas BMW automobilis nebuvo toks reiklus, kaip naujasis „Rotoma Racing“ komandos „BMW M3“.

Papildyta 13.42 val.

Taip pat lyderių trejetukas atrodė ir „Startline Lietuvos Endurance čempionate“ po 4 valandų: lyderio pozicijoje – „Rimo“ komanda, antrieji – „Rotoma racing“, o tretieji – „Samsonas Racing team“.

„Riga Summer Race“ antroji diena paženklinta avarijomis

Jau iš pat ryto dalyviai rinkosi atgal į Bikerniekų trasą kas stebėti, o kas dalyvauti legendų, istorinių automobilių ar „BMW Extreeme“ ir BTC – Lietuvos ir Baltijos šalių trumpųjų nuotolių čempionatuose.

Kaip jau tampa įprasta, legendų serijoje lyderiu tapo jau šeštadienio „ENEOS 6h“ lenktynėse puikų lenktynių tempą demonstravęs Konstantinas Calko, antroji vieta kvalifikacijoje teko Viktorui Vorobjovui, o trečioji – Uldžiui Timakui. Prizininkų trejetukas nepasikeitė iki pat lenktynių galo.

Istorinių automobilių lenktynėse tarp daugumos dalyvių iš Latvijos ir Rusijos dalyvavęs vienintelis lietuvių ekipažas – Adomas Petrovas ir jo komandos narys Ruslan Malinovkis – lipo ant aukščiausio pakylos laiptelio, antroje ir trečioje vietoje palikdami latvius Harijį Ulpę ir Martiną Lagzdinį bei Janį Tomsoną ir Marį Ozolinį.

Lietuvos ir Baltijos šalių čempionatų lenktynių starto tiesiojoje buvo galima stebėti net du naujus ir greitus dalyvius – suomį Valle Makela su „Lamborghini Gallardo GT3“ bei netikėtai sugalvojusį lenktynėse startuoti Robertą Graudinį ir jo „BMW M3“, su kuriuo komanda ilgųjų nuotolių čempionate užėmė antrąją vietą absoliučioje įskaitoje. Iš viso šios serijos lenktynėse rikiavosi net 19 dalyvių.

Po kvalifikacinių važiavimų, pirma vieta džiaugėsi V. Makela, trasos ratą įveikęs vos per 1.21,917 minutės. Antroji vieta starto tiesiojoje teko Ernestai Globytei ir jos „Ginetta G50“ automobiliui, atvažiavusiai per 1.25,540 minutės. Tiesa, šiai lenktynininkei teko keisti kvalifikacijos metu sudužusį automobilio priekinį stiklą. Trečioji vieta kvalifikacijoje teko lenktynių svečiui R. Graudiniui, atvažiavusiam per 1.26,091 minutės. Visi trys dalyviai varžėsi toje pačioje, BGT (Baltic GT) klasėje.

Po pirmųjų dešimties ratų laimėtojų trejetukas nepasikeitė. Paprastai puikų lenktynių tempą demonstruojantis Edvinas Mardosas, dingus stabdžiams, trenkėsi į atitvarus ir lenktynes baigė stovėdamas už trasos ribų, bet iki antrojo važiavimo automobilį pavyko paruošti lenktynėms.

Antrosios lenktynės nebuvo sėkmingesnės: po penkių ratų, mojant raudona vėliava, lenktynės buvo nutrauktos. Į didelę avariją pateko du lenktynininkai. Dingus stabdžiams, į sieną trenkėsi Julius Skirmantas. Jo „Honda Civic“ automobilis avarijos metu buvo sudaužytas beveik neatstatomai. Kiek „sėkmingesnę“ avariją patyrė Paulius Sprindys.

Sustabdžius lenktynes ir susumavus taškus, BGT klasėje pergale džiaugėsi V. Makela su „Lamborghini Gallardo GT3“, antroji vieta teko E. Globytei ir „Ginetta GT50“, o trečioji – netikėtai lenktynėse startavusiam R. Graudiniui ir „BMW M3“.

BO klasėje pirmoji vieta teko Mika Virtanenui ir jo „Renault Megane Trophy“, antroji – Kasparui Aruvee, dalyvaujančiu su akį traukiančiu LADA automobiliu. BTC1 klasėje pirmoji vieta teko Peeteriui Peekui, antroji – Enarui-Klausui Kunmanui, o trečioji – Reiniui Lazdiniui.

Tuo tarpu ant pakylos BTC2 klasėje lipo lietuvių trijulė: pirmoji vieta teko puikiai žinomam Ramūnui Čapkauskui, antroji – antrąjį kartą šios serijos lenktynėse dalyvavusiam Nerijui Malasevičiui, o trečioji – Alvydui Malakauskui. Visi trys dalyviai lenktynėse pasirodė su BMW markės automobiliais.

Galutiniai šios lenktynių serijos taškai susidėlios paskutiniojo etapo metu Rygoje spalio antrąjį savaitgalį, spalio 8-9 dienomis. Tuomet įvyks paskutinysis visų serijų čempionatų etapas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)