Stebint vaizdo transliacijos medžiagą, panašu, kad stabdymo zonoje prieš posūkį dideliu greičiu važiavusiam S. Brundzos automobiliui užsiblokavo stabdžiai ir jis tapo nevaldomas.

Kodėl taip įvyko, sportininkas po medikų apžiūros sakė pats nesuprantąs to priežasčių.

Per avariją sportininkas nenukentėjo, tačiau automobilis buvo smarkiai apgadintas ir mechanikams per naktį teks gerokai paplušėti, norint jį prikelti penktadienio kvalifikaciniams važiavimams.

Avarija įvyko likus 12 minučių iki treniruočių pabaigos, tad ši sesija buvo nutraukta.

S. Brundzos su olandu Coru Euseru bei amerikiečiu Jimu Briody pilotuojamas išskirtinis automobilis turi 5,7 litro darbo tūrio V8 variklį, išvystantį 355 AG pajėgumą ir 284 km/val. maksimalų greitį, o 100 km/val. atžymą pasiekiantį vos per 4,3 sek.

Greičiausias ratas pasiektas pirmoje dalyje

Pirmosiose oficialiose treniruotėse 42 komandos bandymus pradėjo pasiskirstę į dvi grupes. Puikus oras ir šiek tiek dvidešimtąją padalą perkopusi oro temperatūra garantavo kone idealias treniruočių sąlygas, kuriomis lenktynininkai skubėjo pasinaudoti.

Pirmojoje grupėje „iššovė“ „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios pilotai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas vairuoja bene greičiausią „Aquila SR1“, bolidą. Tačiau, paradoksas, ekipa net keturis kartus startavo 1000 km maratone ir vis nesėkmingai.

Panašu, jog penktas bandymas tikrai nemeluos. Komanda laimėjo pirmosios grupės treniruotes, nuvažiavo 34 ratus, o greičiausiąjį, aštuonioliktąjį, ratą apsuko per 1 min. 12,397 sek. važiuodama vidutiniu 133,365 km/val. greičiu. Šį rezultatą pasiekė komandos narys R. Čapkauskas.

Antrąjį rezultatą parodė „General Financing team Pitlane“ komanda, kurios lenktynininkai Benediktas Vanagas, Jonas Gelžinis ir Sebastiaanas Bleekemolenas vairuoja „Porsche 911 GT3 CUP“, įveikusi irgi 34 ratus, o greičiausias jai buvo 17 ratas – 1 min. 14,003 sek. Vidutinis greitis – 130,470 km/val.

Trečia - Olandijos, „Mojo Louge Racing by JR Motorsport“ ekipa, spėjusi apsukti 40 ratų ir 36-ąjį važiavusi greičiausiai – per 1 min. 15.485 sek. (vidutinis greitis – 127,909 km/val.)

Daugiausia ratų – 47 – iš pirmosios grupės dalyvių per pusantros valandos laiko limitą spėjo nuvažiuoti „Medinis ratlankis Racing Team“ komandos lenktynininkai, tačiau geriausias jos rezultatas – 15,713 sek. prastesnis, nei šios grupės lyderių.

Antroje anksčiau laiko limito pasibaigusioje treniruotėje daugiausia ratų – 36 – spėjo įveikti „Dynami:t Energy“, pasiekusi tryliktąjį rezultatą.

R. Čapkausko pasiekto rezultato nepavyko pagerinti nė vienai antrosios treniruočių dalies komandai, o geriausią laiką parodė „Brum Brum Sport“ ekipa, kurios greičiausias ratas – 1 min. 13,235 sek.

4,538 sek. nuo lyderio atsiliko Rimo, o 4,710 sek. – „Team Hot Wheels“ komandos.

Tai buvo tik pirmosios „ENEOS 1006 km lenktynių“ treniruotės, todėl suprantama, jog sportininkų pasiekti laikai nepretenduoja į labai gerus, juolab, trasos rekordą.

Greičiai neišvengiamai didės artėjant šeštadienio lenktynėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)