69 numeriu pažymėta „Ford GT“ komanda, kurią sudaro Ryanas Briscoe (Australija), Scottas Dixonas (Naujoji Zelandija) ir Richardas Westbrookas (Didžioji Britanija), prisijungė prie nugalėtojų ant pakylos užimdami trečiąjį laiptelį.

„Ford GT“ komandos, pažymėtos 66 ir 67 numeriais, užėmė atitinkamai ketvirtąją ir devintąją vietas. Lenktynėse „Ford“ kovojo su klasės lydere „Ferrari“, kaip ir praėjusio amžiaus 7-ąjame dešimtmetyje.

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pirmą kartą pristatytas pernai metų Le Mano lenktynėse, praėjus 395 dienoms, „Ford GT“ išplėšė pergalę tose pačiose Le Mano lenktynėse. Automobilio ratams pirmą kartą asfaltą palietus 2015-ųjų gegužės 20 d., „Calabogie Motorsports“ trasoje Kanadoje, vos per vienerius metus, titaniškomis „Ford Chip Ganassi“ komandos pastangomis, jis buvo transformuotas į Le Mano lenktynių nugalėtoją.

Po nepailstamos kovos su 82 numeriu pažymėtu „Ferrari“, 20-ąją lenktynių valandą „Ford GT“ Nr. 68 išsiveržė į priekį ir nebeužleido pozicijos. Tuo metu už vairo buvo Joey Handas, rimtai užsidegęs 50 metų trunkančiu varžymusi tarp dviejų automobilių gamintojų.

„Didelis iššūkis grįžti čia po 50 metų, po to, kai 1966 metais lenktynes laimėjo „Ford“, – sakė J. Handas. „Mes nuolat sau kartojome, kad norime laimėti, bet tai padaryti iš tikrųjų yra gigantiškas darbas. Ši komanda per labai trumpą laiką atliko didžiulį darbą. Visi jos nariai sunkiai dirbo, neišskiriant nė Kalėdų ir Naujųjų Metų švenčių ir sukūrė bolidą, kuriuo galime laimėti. Mes važiavome tarsi tai būtų 24 valandų sprinto lenktynės. Esu laimėjęs daugelį lenktynių, tačiau šios yra ypatingos. Man didelė garbė būti „Ford“ šeimos dalimi.“

Ši pergalė yra ypač saldi prancūzui S. Bourdais. Le Mano lenktynėse jis varžėsi jau 10 kartų, tačiau tai – pirmasis jo laimėjimas.

„Neįtikėtinas jausmas, negaliu patikėti, kad tai įvyko“, – sakė S. Bourdais. „Dėjome tiek daug pastangų, buvo tiek daug emocijų, ir būti trofėjo laimėtoju yra kažkas ypatingo. Šiandien viskas susidėlioja į savo vietas – lenktynių istorija, „Ferrari/Ford“ mūšis, prabėgę 50 metų ir čia esanti „Ford“ komanda. Nuostabus jausmas – laimėti.“

66 numeriu pažymėtu „Ford GT“ lenktyniavę Billy Johnsonas (JAV), Stefanas Muecke (Vokietija) ir Olivier Pla (Prancūzija) varžybų metu siekė aukščiausio rezultato, bet jiems sutrukdė nedidelės problemos su elektros instaliacija. Toks yra Le Mano 24 valandų lenktynių tempas – vienas nedidelis techninis trikdis gali užkirsti kelią į pergalę.

„Ford GT“, pažymėto 67 numeriu, važiavusi trijų britų – Marino Franchitti, Andy Priaulx ir Harry Tincknellio – komanda lenktynių pradžioje nukentėjo dėl reduktoriaus nesklandumų, todėl turėjo smarkiai vytis varžovus visas 24 valandas ir finišavo devinti.

66-asis „Ford GT“ numeris uždirbo daugiausiai taškų FIA pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui (FIA World Endurance Championship). IMSA (International Motor Sports Association) „Ford Chip Ganassi Racing“ komanda grįžta į JAV, kur liepos 3 d. dalyvaus „WeatherTech“ lenktynėse Watkins Gleno trasoje, esančioje netoli to paties pavadinimo miestelio.

„Ford Chip Ganassi Racing“ komandos savininkas Chipas Ganassi automobilių lenktynėse dalyvauja jau daugiau kaip 25 metus ir yra laikomas vienu sėkmingiausių bei inovatyviausių komandų savininkų visame pasaulyje. Jo komandos dalyvauja 18 čempionatų ir yra laimėję 175 pergales. Ch. Ganassi yra vienintelis savininkas istorijoje, laimėjęs „Indianapolis 500“, „Daytona 500“, „Brickyard 400“, „Rolex“ 24 valandų Daytono, 12 valandų Sebring ir 24 valandų Le Mano lenktynes.

Pagrindinėje klasėje Le Mano lenktynėse titulą dramatiškai apgynė „Porsche“ komanda.