Vienintelis Lietuvos ralio mokyklos auklėtiniai, galėję mesti iššūkį „Žemaitijos ralį“ naujomis spalvomis papuošusiems svečiams, buvo Martynas Samsonas su Mindaugu Varža ir BMW M3 bazėje pačių pasigaminta „raketa“. Tačiau šeštadienio rytą subyrėjęs priekinis reduktorius lėmė, kad nedidelę persvarą po pirmosios dienos turėjęs uteniškis, iki serviso zonos dar du greičio ruožus turėjo judėti nebe „kvardiniu“, o tik galinius varančiuosius ratus turinčiu automobiliu. Dėl šios priežasties Martynas smuktelėjo į 10 vietą. Pakeitę sulūžusį agregatą per likusius penkis GR vyrai suspėjo pakilti tik iki 5 vietos bendroje įskaitoje ir antrosios tarp besivaržančių Lietuvos ralio pirmenybėse.

Trečias greičiausias lietuvių ekipažas – Benediktas Vanagas ir Greta Germanavičiūtė, važiavę „Subaru Impreza WRC“. Deja, visi mūsiškiai nuo nugalėtojų atsiliko daugiau nei minute: V. Žala trasoje užtruko 1 min. 56 s. ilgiau nei švedas P. Tidemanas, M. Samsonas – 3:32 min., o B. Vanagas – 3:42. Ketvirtą vietą bendroje įskaitoje užėmęs Latvijos ralio mohikanas Janis Vorobjovs buvo lėtesnis 2:14 min.

Komentuodamas tokius rezultatus V. Žala patikino, kad pasiekti daugiau su turima technika tiesiog neįmanoma: po regrupingo turėjęs galimybę važiuoti paskui K. Rovanperą ir P. Tidemaną jis negalėjo atsistebėti, kur šie varžovai rinkdavosi stabdymo taškus:

„Jei mes būtume stabdžius spaudę tose pat vietose, tai greičio pertekliaus būtume atsikratę ne prieš posūkius, o sėdėdami šalikelės grioviuose ar medžiuose. „Škoda Fabia R5“ iš tiesų leidžia važiuoti visiškai kitaip“, – konstatavo V. Žala.

Deja, vienintelis tokios klasės Lietuvoje esantis automobilis, priklausantis Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo ekipažui, nepadėjo mesti iššūkio „Žemaitijos ralio“ lyderiams. Trečiajame GR padarę nedidelę klaidą jie slystelėjo į šalikelę ir kliudė ten buvusį kelmą. Nors po incidento mūsiškių „Škoda Fabia R5“ neatrodė dramatiškai nukentėjusi, šturmanas patyrė rimtą traumą –ligoninėje, kur Ramūnas buvo nugabentas dėl nugaros skausmų, paaiškėjo, kad lūžo du stuburo slanksteliai.

„Jei sąžiningai gulėsiu, tai per penkias savaites tie du lūžę slanksteliai susiklijuos. Kaip tik spėsiu iki „300 Lakes Rally“. Tad nenustebkite mane radę visur gulintį - Nidoj, Palangoj, Vingio parke, Vilniaus senamiestyje ir jo baruose ir t.t.“, – savo „Facebook“ paskyroje juokavo Ramūnas.
LRČ2 įskaitoje nugalėjo Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras („Mitsubishi Lancer EVO X“, 8 vieta bendroje įskaitoje).

Tarp vieną varančiąją ašį turinčius automobilius eksploatuojančių sportininkų greičiausias buvo Egidijus Valeiša ir Povilas Reisas su BMW M3. Jie „klasikų“ lyderiais tapo po šiose lenktynėse itin greitai lėkusio, tačiau avariją patyrusio Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažo nesėkmės.
LRČ3 įskaitoje nugalėjo Jonas Pipiras ir Ričardas Baubinas („Ford Fiesta“), LRČ5 – Tomas Mickus ir Vytis Pauliukonis („Honda Civic“).

Komandų įskaitoje pergalę šventė „N40-Egzotikos“ lenktynininkai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)