Antrasis Lietuvos ralio čempionato etapas ir pirmosios mūsų šalyje šiemet vykstančios profesionalų kovos neabejotinai žada bekompromisę kovą iki pat finišo. Dar daugiau intrigos jai gali suteikti permainingos oro sąlygos.

Tuo įsitikinęs ir lenktynininkas Gintautas Šlepikas, stosiantis prie starto linijos kartu su ilgamečiu šturmanu Audriumi Pivoru. Ekipažo nariai šįkart kupini sportinio pykčio, kurį tikisi pademonstruoti trasoje.

Prieš mėnesį Latvijoje vykusiame Talsi ralyje su savuoju N4 klasės „Mistubishi Lancer Evo X“ jiedu tapo nugalėtojais LRČ2 įskaitoje, tačiau iškovotais trofėjais ir šampano purslais džiaugėsi neilgai. Teisėjai nutarė nuodugniai patikrinti jų automobilį ir išmetimo sistemoje pasigedo katalizatoriaus. Dėl to ekipažas buvo diskvalifikuotas, o pirmasis sezono pasiekimas – anuliuotas.

„Įvyko elementari žmogiška mechanikų klaida, kuri mums kainavo išties labai brangiai. Tačiau tai – ne pasaulio pabaiga. Į Žemaitiją vykstame su triskart didesniu užsidegimu. Sezonas dar tik prasideda ir viskas laukia priešakyje. Nebesigręžiojame atgal, o žvelgiame tik pirmyn siekdami tikslų – tapti čempionais savo klasėje“, – ambicingai nusiteikęs kalbėjo G. Šlepikas.

Po susipažinimo su pirmaisiais „Žemaitijos ralio“ greičio ruožais lenktynininkas sirgaliams patarė paisyti organizatorių rekomenduojamų žiūrovų zonų. Jos išdėliotos saugiose ir vaizdingose trasos vietose. Penktadienio vakarą prasidėsiančių varžybų prologu taps pirmi du greičio ruožai greta Kražių miestelio, kurie skirsis tik viduryje esančia kelių kilometrų atkarpa.

„Žiūrovams siūlyčiau rinktis tas vietas, kurios kartosis. Šitaip jie pamatys ralio dalyvius po du kartus. Labiau rekomenduočiau žiūrovų zoną arčiau finišo. Ten daug greitų posūkių, gana pavojingų viražų, todėl turėtų nestigti įdomių reginių, – patarė G. Šlepikas, pasidalinęs šviežiais įspūdžiais iš trasos. – Plačiuose žvyrkeliuose kelio danga puiki, bet miškingose vietovėse jau yra nemažai slidžių, molingų atkarpų, vietomis susidariusios balos. Jei pliaups lietus, sąlygos taps tikrai ekstremalios ir lenktynių rezultatai bus dar sunkiau prognozuojami. Gamta gali padaryti ralį dar įdomesnį, o visa tai reiškia tik daugiau intrigos!“

Lenktynininkų taktika, anot pašnekovo, šįkart ypatingai priklausys nuo daugybės faktorių. Pirmiausia teks neprašauti pro šalį renkantis tinkamo rašto padangas. Daug lems ir teisingi automobilio pakabos nustatymai: „Tikėtina, kad gali tekti rinktis kitokią elektronikos valdomo diferencialo programą. Mūsų automobilyje yra trys standartiniai nustatymai – asfaltui, sniegui ir žvyrui. Dėl gausesnio lietaus, neatmesčiau, jog žvyrinę programą teks keisti į skirtą snieguotai trasai.“

„MK Technika-Šlepikas Motorsport“ komandos tandemas tikisi prie trasų pamatyti gausias savo ekipažo fanų pajėgas. Penktadienį ir šeštadienį Kelmės apylinkėse apsilankysiantiems „Žemaitijos ralio“ žiūrovams G. Šlepikas ir A. Pivoras linki unikalių įspūdžių.

Dvi dienas vyksiančių varžybų trasa Kelmės apylinkėse drieksis iš viso 313 km, iš kurių 121 km sudarys devyni greičio ruožai. Du iš jų vyks penktadienį vakare, o likę septyni – šeštadienį. Visų greičio ruožų kelio danga – žvyras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją