- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?

– Ilga pertrauka truputį sumaišo kortas. Laikas praleistas garaže turi savų privalumų ir trūkumų. Taip, patobuliname techniką, „išsigydėme žaizdas“, bet šis sportas ne apie tai, todėl norisi daugiau laiko praleisti automobilyje važiuojant „koviniu“ režimu.

- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?

Pasiruošimas visuomet būna panašus. Pagrindinis skirtumas išlaidos kurui, kurios, priklausomai nuo atstumo iki veiksmo vietos, būna didesnės arba mažesnės.

O apie Žemaitijos ralį galiu pasakyti, kad labai džiugino pernai metais mūsų klubo (N40 vyrų autoklubas) iniciatyva per „Delfi TV“ suorganizuota tiesioginė „Žemaitijos ralis 2015“ transliacija, vykusi tiek internetu, tiek gyvai Kelmės mieste. Prie ralio štabo besibūriuojantys žmonės galėjo stebėti, kas vyksta skirtinguose greičio ruožuose, būdami vienoje vietoje. Kitaip tariant ralis buvo dar labiau priartintas prie visuomenės.

- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?

Praeitais metais Žemaitijoje mūsų ekipažui nepasisekė – blogai susirašėme stenogramą ir teko ralį pabaigti anksčiau laiko. Šiemet, pirmame LRČ etape „Rally Talsi 2016“ neatlaikė automobilio variklis, todėl šiandien darbo dirbtuvėse tikrai netrūksta ir pasiruošimas raliui vyksta visu 100 proc.

Markas Judzentavičius

Grįžtame į Žemaitijos ralį su tikslu finišuoti, o kokia bus vieta, pamatysime netrukus. Automobilių sporte tik pasiekus galutinį tašką įskaitomas rezultatas. Praeitais metais viename iš ralių džiaugiamės pasiekę paskutinio GR finišą, tačiau kilo bėdų su automobiliu ir vos pasiekėme paskutinį laiko kontrolės (LK) punktą. Taigi, ralis baigiasi paskutiniame LK ir nė metro anksčiau.

- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos-Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?

– Dėl „braliukų“ galvos nesukame, palaikome mūsų komandos legionierių Janį Vorobjovą ir visus kitus „braliukus“. Norime tik pasidžiaugti, kad šiemet Žemaitijos ralyje bus tikrai gausus būrys sportininkų iš visų Baltijos šalių. Turėtų būti gera kova, o tai garantuoja gerą reginį žiūrovams.

- Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas Kalle Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?

– Manau Lietuvoje mes neturime jaunų talentų, kurie valdytų tokią techniką, todėl lyginti labai sunku. Juk Kalle viso labo tik 15 metų, o jo greitis ir gebėjai iš tikrųjų stebina.

- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?

– Manau spėlioti neverta, netrukus viską patys pamatysime.

Marką Judzentavičių ir jo šturmaną Marių Lipnicką su savos gamybos „VW Golf CitCar“ turėsite galimybę savo akimis pamatyti greičio ruožuose jau birželio 17-18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose.