Didžiausia rakštis visiems dalyviams „Ladoga Trophy“ maratone – rezultatai. Trasos įveikimo laikas čia lemia tik nedidelę dalį galutinio rezultato. Lenktynės vyksta orientacinių varžybų principu, kai dalyviams tenka surasti ir paimti GPS imtuve pažymėtus taškus eilės tvarka. Po to arbitrai turi pasiimti iš dalyvių GPS imtuvą ir peržiūrėti jų maršrutą, sudėlioti baudas už nepaimtus taškus. Tai užtrunka. Kartais net ir 7 dienas.

Taip nutiko motociklų įskaitoje, kur dalyviai patys skaičiavosi, kas kurią vietą turėtų užimti, pagal savo ir kitų trasos įveikimo laikus, bei galimai gautas baudas. Dar šeštąją varžybų dieną pagal preliminarius organizatorių rezultatus pirmavo du rusų ekipažai. Lietuvių Aido Bubino ir Ado Berniaus ekipažas buvo treti. Avarijas patyrę ir skausmą trasoje kentėję Mindaugų Aškelėno ir Gulbinsko ekipažas nė nežinojo verta jiems važiuoti ar ne. Nes nebuvo aišku, kiek ir kokių baudų gavo.

Reguliariai pas teisėjus lankęsis „GoLT“ komandos vadovas Gediminas Grigaitis ilgainiui tikriausiai tiek įgriso lenktynių arbitrams, kad šie pagaliau ėmė, ir 7-tą dieną suskaičiavo visų 7 dienų rezultatus su visomis baudomis, išskyrus paskutinės dienos baudas.

Rezultatas buvo staigmena patiems lietuviams: Aido Bubino ir Ado Berniaus ekipažas likus 1 dienai iki maratono pabaigos žengia lyderių pozicijoje, turėdami daugiau nei 1 val. 20 min pranašumą prieš antroje vietoje išlikusį Jano Bliumcheno ir Vitalijaus Melkovo ekipažą.

Nors liko tik viena diena, tas pranašumas labai trapus. Mat dar šiandien lietuvių lyderiai galimai užsidirbo 1 val. 15 min. baudą neprivažiavę pakankamai arti dviejų taškų, o aštuntąją dieną Aidui dar reikės kovoti dėl pergalės skaudančiu šonu.

„Šiandien vieną kartą teko gana stipriai nukristi. Važiavom keliu, su giliomis miškovežių provėžomis. Molingas gruntas taip sukietėjo, kad tos provėžos tapo kaip bordiūrai. Pas slėpė žolė. Į vieną tokią pataikiau, verčiausi,“ – laimingai pasibaigusį įvykį nupasakojo sportininkas.

„Nuostabus greičio ruožas. Ta gamta... Važiavome labai gražiais keliukais, per akmenis į stačius šlaitus kilom ant kitų nugludintų, lygių akmenų, uolų, nuo kurių atsivėrė nuostabus vaizdas. Norėčiau tokį ruožą prasilėkti bet kurį šeštadienį motociklą iš garažo išsitraukęs,“ – Ladogos apylinkių grožybes apibūdino Simonas Ramanauskas.

„Šiandieninis greičio ruožas buvo labai geras. Tos darbinis, kur nebuvo labai didelio greičio, o reikėjo gerai pagalvoti kaip važiuoti.“ – 40 km ilgio septintos dienos trasą apibūdino „GoLT“ komandos narys Tomas Šipkauskas.

Jis, kartu su Šarūnu Palioku po oficialių rezultatų po 7 dienų paskelbimo yra antras greičiausias lietuvių ekipažas, ir užima 5-tą vietą. Iš karto už jų – Simonas Ramanauskas su Pauliumi Kairavičiumi. Iš antros į 8-ą po nesėkmių ruožo nusirito Mindaugų Aškelėno ir Gulbinsko ekipažas.

„GoLT“ komandos jaunasis dviratininkas Martynas Dabužinskas šiandien jau ketvirtą kartą iš septynių dieną baigė rodydamas antrą rezultatą. Vis tik iki trečios vietos bendroje įskaitoje – dar beveik valanda.

Galingiausioje visureigių „Proto“ klasėje ir toliau antrą vietą laiko Nerijus Gurklys, o Vaidotas Paškevičius kol kas ketvirtas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)