Pagrindinis šio ralio partneris jau antrą dešimtmetį - Vokietijos padangų gamybos koncernas „Continental“.

„Continental“ labai atidžiai renkasi savo partnerius, - teigia „Continental“ eksporto padalinio Lenkijoje pardavimų ir marketingo vadovas Arūnas Kiaušas. – Galiu patikinti, jog dabar mūsų svarbiausi prioritetai – netrukus prasidėsiantis Europos futbolo čempionatas ir „Press ralis 2016“.

Su nemenku avansu šiuos du skirtingo kalibro įvykius sugretinusį A. Kiaušą itin imponuoja klubo rengiami metų automobilio konkursai, kurių visi dalyviai bandomi vienodomis „Continental“ padangomis, o konkurso vertinimo komisijos narai tampa ir pirmais garsaus koncerno naujovių ekspertais.

Ne pirmus metus ralio automobiliu tituluojama „Toyota“, o „Dream Toyota Team“ ekipa jau trejus metus paeiliui laimi ir ralio komandų įskaitą.

Žinia, šios ekipos nariams trokšta įkąsti daugelis varžovų, tačiau vairuojantys japoniškus automobilius neketina lengvai pasiduoti. „Dream Toyota Team“ Panevėžyje prie starto linijos atvairuos savo techniką papildžiusi sudėtį užsieniečių ekipažu ir šiek tiek pakeitusi pavadinimą - „Lexus Dream Toyota Team“. Mat tarptautiniame „Press ralyje 2016“ pirmą kartą pasirodys koncernui „Toyota“ priklausančios prabangių automobilių markės „Lexus“ atstovas - „Lexus IS 200t F-Sport“ vairuos pirmo žurnalistų ralio laimėtojo Lino Butkaus ir Arvydo Šinkūno ekipažas.

„Trys paeiliui pergalės komandų įskaitoje – rimtas laimėjimas ir kartu „Toyota Baltic AS“ pastangų padedant organizuoti „Press ralius“ įvertinimas, - teigia „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas. – Džiaugiuosi matydamas šiemet atsakingam startui besiruošiančius net keturis „Lexus Dream Toyota Team“ ekipažus ir linkiu jiems kuo geriausios sėkmės. Žinoma, to paties – ir varžovams, nes kai jie verti vienas kito, kova būna itin patraukli ir azartiška.“

Mintis apie revanšą ar prizininkų pakylos laiptelį audžia ne tik komandų vadovai, bet ir kolegos žurnalistai, kelioms dienoms tapę lenktynininkais.

Mat ne vienas jų po varžybų savo rankose geidžia laikyti patrauklius, originalius prizus, kuriuos jau baigia kalti „Autoeksperto“ ir „Lestos“ meistrai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją