Lyderiu tapo praėjusių metų pirmenybių nugalėtojas čekas Otakaras Vyborny. Jis savo sąskaitą papildė 32 taškais.

Jau tapo tradicija, kad Zelovo etapas P. Pleskovui pažeria kalną ne pačių maloniausių siurprizų. Pernai likus dviem ratams iki finalo finišo sugedo transmisija ir „kvadrinis“ „Ford Focus“ akimirksniu liko tik galinius varančiuosius ratus turinčiu „hečbeku“. Dėl to smarkiai krito važiavimo tempas ir „sidabrinę“ poziciją ant garbės pakylos klaipėdietis užėmė tik todėl, kad per pirmus penkis ratus buvo susikrovęs solidžią persvarą.

Šįkart už tokia nesėkmė būtų atrodžiusi, kaip akivaizdi Dievo malonės apraiška. Paskutinio pusfinalio važiavimo metu, su Rusijai atstovaujančiu Ašotu Jervadianu kovodamas dėl trečios pozicijos, P. Pleskovas pateko į automobilio vos „nenužudžiusią“ avariją.

Pauliaus Pleskovo automobilis

„Zelovo trasa iš kitų išsiskiria itin dideliu, 27 metrus siekiančiu, aukščių skirtumu. Kylant į vieną viršūnių buvau prilipęs prie pat A. Jervadiano „VW Polo“ galo, kai prieš akis išniro (teisėjai kažkodėl nerodė jokių ženklų apie esančią kliūtį) sugedęs vieno varžovų automobilis. Nors kur kas daugiau erdvės šiai kliūčiai apvažiuoti buvo kairėje pusėje, kurioje ir važiavo rusas, visgi paskutinę akimirką jis nusprendė nerti pro gerokai siauresnį tarpą dešinėje – staiga pakeitęs trajektoriją jis nepaliko jokių galimybių išvengti incidento.

Kontaktas su „VW Polo“ lėmė mano automobilio smūgį į trasos atitvarus, po kurių pašokęs į orą ir apsisukęs dar trenkiausi į čia jau stovėjusią mašiną. Greitis buvo didžiulis – buvau „atsukęs“ iki galo penktą pavarą – todėl „Ford Focus“ deformacijos buvo žiaurios. Laikančios kėbulo konstrukcijos buvo taip suklaipytos ir plyšusios, kad lauko sąlygomis neturėjome jokių galimybių automobilio geometrijos sutvarkyti. Dėl šios priežasties negalėjau pasinaudoti teise startuoti finale“, – apgailestavo P. Pleskovas.

Pirmas etapas taip pat atskleidė ir kai kurias transmisijos problemas. Pakoregavus blokiruotės mechanizmą šis agregatas pasirodė netinkamas slidžiai trasos dangai, nes paverčia automobilį sunkiai pasukamu. Kadangi kietai suplūktas molis Zelovo trasoje buvo dosniai laistomas, vietomis trasa buvo slidi, tarsi milžiniškas šlapio muilo gabalas. Identifikavę šią problemą TSK „Baltijos autosportas“ mechanikai vietoje bandė kitomis priemonėmis kompensuoti pernelyg kietos blokiruotės keliamus rūpesčius ir padėtį šiek tiek sušvelnino. Viename kvalifikacinių važiavimų P. Pleskovas savo klasėje sugebėjo absoliučiai pagerinti rato įveikimo rezultatą.

„Apskritai potencialo kautis su lyderiais tikrai turim daug. Tiesiog reikia šiek tiek sėkmės, Iki antro etapo Vilkyčiuose, vyksiančio birželio 4-5 dienomis, automobilį pastatysime ant ratų ir pasistengsime išnaudoti namų sienų pranašumus“, – optimizmo neprarado P. Pleskovas.

2016-ų metų Europos automobilių kroso čempionato pirmo etapo rezultatai:

1. Otakar Vuborny (Čekija, „Mitsubishi Colt“) – 32 taškai
2. Aleš Fučik (Čekija, „Škoda Fabia“) – 26
3. Martin Samohyl (Čekija, „Škoda Fabia“) – 24
4. Vaclav Fejfar (Čekija, „Škoda Fabia“) – 23
5. Ašot Jervandian (Rusija, „VW Polo“) – 22
6. Lukaš Červeny (Čekija, „Škoda Fabia“) – 21
7. Jan Brožek (Čekija, „Škoda Fabia“) – 21
8. Marcel Egg (Čekija, „Ford Fiesta“) – 20
9. John Van Der Maas (Olandija, „VW Polo“) – 14
10. Paulius Pleskovas (Lietuva, „Ford Focus“) – 13

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją