Nutarus dalyvauti aukšto lygio lenktynėse teko ieškoti ir konkurencingo automobilio. Komanda įsigijo „Žaibelio“ automobilių sporto klubo „Honda Integra Type R“. Tai automobilis, garsėjantis kaip vienas patikimiausių „ENEOS 1000 km“ lenktynių automobilių. Nuo praėjusių metų automobilis techniškai nepasikeitė, pasikeis tik jo dizainas.

„Tai turbūt vienas geriausių automobilių pagal kainos ir kokybės santykį. Automobilis klasėje A2000, kurioje šiemet žada kovoti komanda, pagal savo pajėgumą turėtų būti tarp lyderių, tad dabar viskas priklauso nuo komandos vairuotojų formos ir pasirengimo lenktynėms“, – pasakoja komandos vadovas Darius Simutis.

„Įsigiję šį automobilį nušovėm du zuikius vienu šūviu – įsigijom konkurencingą techniką ir iš lenktynių pašalinom vieną savo konkurentą“, – juokiasi D. Simutis.

Komandoje – keturi lenktynininkai: Andrius Jonušas, Ignas Palaima, Robertas Sidabras ir Kęstutis Skiezgilas.

Komandoje neabejotinai labiausiai patyręs tokio rango lenktynėse yra I. Palaima. 29 metų kaunietis yra vienintelis ne žemaitis, todėl jis vadinamas „imigrantu“. Nepaisant to, kad yra jauniausias komandos narys, tačiau būtent jis ir taps šios ekipos ramsčiu – Ignas yra daugkartinis „ENEOS 1000 km“ lenktynių dalyvis ir prizininkas. Be to, jis kartu su „Žaibelio“ klubu rengia Lietuvos ir Latvijos traukos lenktynių čempionatus.

Vyriausias komandoje – R. Sidabras. Nors jam tik 41-eri, jis jau senelis – neseniai sulaukė anūkės.

Automobilių sporto karjerą Robertas pradėjo dar 1999 metais slalomo trasose. Pirmas startas padovanojo iš karto ir pirmą vietą. Nuo to laiko jis dalyvavo daugybėje slalomo ir minižiedo lenktynių, tris kartus važiavo ralyje „Aplink Lietuvą“.

R. Sidabras prieš dvejus metus lenktyniavo ir Palangoje, „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Tada jo komanda su „Ford Puma“ automobiliu iškovojo 6 vietą A3000 klasėje.

Yra komandoje ir kroso meistras – tai K. Skiezgilas. Jau septintą sezoną jis dalyvauja įvairiose regioninėse kroso varžybose Aukštaitijoje ir Žemaitijoje, kartais pravažiuoja ir slalomo lenktynėse. Nors artimos kovos tarp daugelio automobilių patirties šis sportininkas turi nemažai, visgi ištvermės lenktynės jam bus naujas iššūkis. Tačiau to visai nebijo.

„Maurą ne maurą žemaitę maun kiaurą“, – žemaitiškai nukerta K. Skiezgilas paklaustas ar nebijo lenktyniauti tarp 50 automobilių.

Tačiau didžiausias šios komandos idėjos autorius ir iniciatorius yra „emigrantas“ – šiuo metu Didžiojoje Britanijoje, Londone gyvenantis 34 metų A. Jonušas. Iš Telšių kilęs dar vienas komandos žemaitis dalyvauja traukos („drago“) ir šonaslydžio („drifto“) lenktynėse.

Andrius Britanijoje sukūrė savo verslą – automobilių servisą, tačiau tai jam ne tik darbas. Didžiąją dalį laisvalaikio jis taip pat praleidžia servise, kur tobulina ir kuria unikalius automobilius.

Praėjusiais metais jis su „Nissan GT-R“ dalyvavo Lietuvos „Drago“ čempionate, kur PRO klasėje užėmė 3 vietą. Praėjusiais metais jis „ENEOS 1000 km“ lenktynėse dalyvavo „Lesta Drag Show“ ir taip pat iškovojo 3 vietą. Tačiau pagrindinės, 1000 km lenktynės, jam bus pirmosios.

Komandai vadovauja D. Simutis, kurį lenktynių gerbėjai iki šiol pažinojo kaip komentatorių, o ne kaip vadovą. Kažkada prisipažinęs pats sau, kad yra per lėtas lenktyniauti, jis jau daugybę metų sukasi šalia lenktynių. Nors nelenktyniauja, 36 metų dviejų vaikų tėvas sulaukia daug priekaištų iš žmonos, nes mėgsta greitį ir laisvalaikiu prasiblaškyti sėda ant „Suzuki Hayabusa“.

„Komentatoriumi tapau dėl to, kad mūsų organizuojamose varžybose to daryti paprasčiausiai nebuvo kam. Pamažu įsibėgėjau ir pastaraisiais metais komentuoju nemažai įvairių varžybų, tarp kurių ir „Lesta Drag Show“ Palangoje“, – pasakoja D. Simutis.

Pagrindinis šių metų komandos tikslas – pasiekti „ENEOS 1000 km“ lenktynių finišą.

„Tačiau jeigu pasiseks, norime užlipti ant podiumo savo klasėje. Tai mūsų maksimalus tikslas šiais metais“, – ambicijų neslepia D. Simutis.

Komanda turės ir unikalų techninės pagalbos automobilį. Tai ypatingas „Ford Transit“, kuris, beje, greičiausiai dalyvaus šių metų „Lesta Drag Show“ lenktynėse, nes jame sumontuotas „Nissan Skyline“ variklis. Tačiau šis automobilis vertas atskiro pasakojimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)