Permainų pradžia – atsiradę aikštelės atitvarai iš gelžbetonių blokų, didžiausių asfalto dangos siūlių užglaistymas ir netgi tribūnos žiūrovams – iš tiesų nuteikia tonizuojančiai, kaip kanistras „RedBull“.

„Turint galvoje per kiek laiko viskas padaryta, galima sakyti, kad reikalai juda neprastai. Žinoma, kol kas užlopytos tik didžiausios duobės aikštelėje, o per sezono atidarymo varžybas pamatėme, kur dar būtina investuoti. T. y. darbų finišo dar nematyti, bet pakankamai kokybiškai treniruotis ir lenktyniauti galima jau dabar“, – pasakojo vienas „Side to Side“ lyderių Gediminas Levickas.

Pirmosioms Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių kovoms parengta trasa neišsiteko vien tik N40 vyrų autoklubo teritorijoje – įsibėgėjimo koridorius driekėsi greta apleisto sandėlio rampos, o slydimo zona, primenanti gigantiška saksofoną, suformuota kvadratinėje stovėjimo aikštelėje. Sprendžiant iš dalyvių komentarų, tokia konfigūracija buvo įdomi, azartiška ir pakankamai saugi.

Tiesa, išvengti apmaudžių incidentų nepavyko. Šeštadienio rytinės treniruotės metu itin skaudžiai buvo „nurašytas“ komandos „Team beat“ raudonasis bolidas, po incidento negalėjęs dalyvauti tolesnėse varžybose. Deja, sugedusi, sulūžusi ar sudužusi technika – auto sporto kasdienybė, su kuria itin sunku susitaikyti, kai techniką tenka transportuoti į remonto dirbtuves prieš pat varžybų startą.

Beje, G. Levickas pastebėjo, kad Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės techninėje komisijoje dirbę teisėjai pirmenybių dalyviams praktiškai neturėjo jokių rimtesnių pastabų: visi sportininkai parodė atidžiai išstudijavę techninius reglamentus, o laisvę konstruktorių fantazijai davę tik dirbdami su tais mechanizmais, kuriuos taisyklės leidžia perdirbti.

Pirmosiose sezono varžybose savo pasirengimą kovoms pademonstruoti atvyko 38 sportininkai. T. y. du užsiregistravę pilotai dėl kažkokių priežasčių „N40-Driftlande“ nepasirodė nieko neperspėję, todėl pirmenybių organizatoriai neturėjo galimybės pakviesti tų „drifto“ entuziastų, kurie nepateko į dalyvių sąrašą tik todėl, kad šioje N40 vyrų autoklubo teritorijoje fiziškai sutilpti gali iki 40 automobilių.

Teisėjams įvertinus visų pilotų važiavimus, TOP16 geriausiųjų tęsė kovas porose, kol liko keturi patys profesionaliausi šonaslydžio meistrai: Igoris Martynovas, Benediktas Čirba, Artūras Ravluškevičius ir Aurimas Vaškelis. Bene įspūdingiausia, daugiausiai pilotų jėgų ir susikaupimo reikalavusi kova virė tarp A. Vaškelio ir I. Martynovo, kuomet po dviejų „onemoretime“ važiavimų teisėjai nusprendė, kad vietos ant pakylos nusipelnė A. Vaškelis, tapęs trečiosios vietos nugalėtoju.

Kovoje dėl pirmosios vietos, padovanojęs įspūdingą reginį žiūrovams, triumfavo B. Čirba, pranokęs A. Ravluškevičių.

Antrasis Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių etapas jau gegužės 27-28 d. Alytuje.