Antrasis finišavo Marcusas Gronholmas ("Peugeot"), trečiasis – Petteris Solbergas ("Subaru").
Kitų patekusių į dešimtuką sąrašas:
T. Gardemeisteris, "Ford",
H. Rovanpera, "Mitsubishi",
M. Martinas, "Peugeot",
F. Duvalis, "Citroen",
M. Stohlis, "Citroen",
C. Atkinsonas, "Subaru",
X. Ponsas, "Citroen".
PWRC grupėje nugalėjo nuo 9-jo GR pirmavęs Nasseras Al Attiyahas, "Subaru Impreza".
Kovos
Tai buvo vienos gražiausių, o gal ir pačios gražiausios šių metų varžybos, vertos atskiro platesnio aptarimo. Trijų čempionų varžymasis dėl pirmosios vietos užtruko neilgai, šeštajame GR lyderiu tapo ir šios pozicijos niekam neužleido S.Loebas.
Tačiau labai įdomios kovos vyko tarp Marcuso Gronholmo ir Petterio Solbergo, tarp Tonio Gardemeisterio ir Hario Rovanperos, verta pagirti F.Duvalį, vairavusį labai sunkiose jam pačiam (ypač – psichologiškai) sąlygose.
Kai kurie skaičiai
Šio devintojo asmeninės įskaitos (vairuotojų) bei konstruktorių įskaitos Pasaulio ralio čempionato etapo Argentinoje, kuris kartu buvo penktasis PWRC* čempionato etapas, trasų bendras ilgis sudarė 1218,54 km, iš jų GR – 340,82 km (27,97%). Užsiregistravo 80 ekipažų, startavo 72, finišą pasiekė 47.
Greičiausiai atskirus GR įveikė:
Sebastienas Loebas, "Citroen", 9 kartus, Marcusas Gronholmas, "Peugeot", 6 kartus, Petteris Solbergas, "Subaru", 5 kartus, Tonis Gardemeisteris, "Ford", 1 kartą, Harris Rovanpera, "Mitsubishi", 1 kartą.
Greičiausiai atskiri GR buvo įveikti naudojant "Pirelli" padangas – 12 kartų, "Michelin" - 10 kartų.
Tarp PWRC važiuojančių ekipažų "Subaru" vairuojantys buvo greičiausi 16 kartų, "Mitsubishi" – 6 kartus.
Komentarai
Kitame straipsnyje.
*„Production Car World Rally Championship“, N grupės (leistini santykinai nedideli patobulinimai) automobiliais važiuojančių sportininkų Pasaulio čempionatas.