Pirmas ir kone ilgiausiai šaliai už Atlanto atstovaujantis – Aurimas „Odi“ Bakchis. Lietuvoje gimęs, laisvai lietuviškai šnekantis ir kurį laiką čia gyvenęs, o šiuo metu Kalifornijoje reziduojantis lietuvis yra gerai pažįstamas tėviškėje: prieš keletą metų jis ne tik sutiko sudalyvauti Kačerginės „Nemuno žiede“ vykusiame „EEDC“ etape, bet ir užlipo ant aukščiausio podiumo laiptelio.

2015-aisiais „Odis“ dalyvavo Jungtinėse Valstijose vykusiame „Formula Drift“, taip pat ėmėsi ir pasaulio čempionatu pavadintos serijos. Šiam tikslui specialiai pagamintas naujas „Hyundai Genesis Coupe“ atsipirko su kaupu – Aurimas užėmė antrąją vietą „Formula Drift World Series“ įskaitoje, Jungtinėse Valstijose jis liko penktas, tad tai neabejotinai tituluočiausias lietuvis drifto pasaulyje.

Aurimas Odi Bakchis
Foto: Organizatorių archyvas

Šių metų sezonui tautietis jau pasiruošęs ir stipriausioje lygoje grumsis palaikomas pasaulyje gerai žinomo padangų gamintojo „Falken“. Jau balandžio 8-ąją jis stos prie starto linijos „Long Beach“ etape ir pradės aštuonių etapų čempionato seriją.

Kartu su juo varžysis planetoje puikiai žinomi drifto meistrai kaip Chrisas Forsbergas, Van Gittinas Junioras, Daigo Saito ar praeitų metų Jungtinių Valstijų ir pasaulio čempionas Fredrikas Aasbo. Kartu padangas už Atlanto degins „braliukas“ latvis Kristapas Blušas, bei Lietuvoje keletą kartų teisėjo poziciją užėmęs Farukas Kugay.

Antrasis, nemenką staigmeną pateikęs pilotas, tai Lietuvos drifto čempionas Andrius Vasiliauskas. Šiemet, kartu su savo 1000 arklio galių išvystančiu BMW jis keliaus po pasaulį dalyvaudamas „Drift-Allstars“. Pakvietimą prisijungti prie organizatorių palaikomos pilotų komandos gavęs kaunietis negalėjo atsisakyti ir šiuo metu ruošiasi kelionei į Dubajų, kur jau plukdomas jo automobilis.

Aurimui Odi Bakchiui šiemet žadamos Formula Drift podiumo pozicijos
Foto: Organizatorių archyvas

Nors „Drift-Allstars“ šiemet Lietuvą ir aplenks, tačiau šios serijos užmiršti nevertėtų – palaikymo keliaujant aplink pasaulį Andriui prireiks. Kone svarbiausios detalės tokiame ture yra laikas ir atsargumas – stiprus automobilio apgadinimas bet kuriame etape reikš sunkią sezono tąsą, nes šanso grąžinti jį į tėviškę ir sutvarkyti nėra, o ir laiko lokaliems remontams tarp etapų nepaliekama daug, dėl netrumpų pergabenimo tarp etapų terminų.

Trečioji geroji naujiena - kone didžioji dalis Lietuvos „Pro“ lygos dalyvių. Komandos „Mantinga-Turbosystems“, „Ukmergės ASK“, „Smagresta“, „Side to Side“, „Ride it Out“, bei „Bros for Pros“ jau kurį laiką garsiai šneka apie savo planus ne tik epizodiškai dalyvauti užsienio serijų etapuose Lietuvos teritorijoje, bet ir imtis visos Latvijos, Baltarusijos ar Lenkijoje vykstančios „Drift-Masters“ serijos.

Andriaus Vasiliausko bolidas jau pakeliui į Dubajų
Foto: Organizatorių archyvas

Užgrūdinti Lietuvoje jau norma tapusio 200 km/val. iniciacijos (pradėjimo slysti) greičio, bei stiprių oponentų, tautiečiai nestovi vietoje ir imasi kaimyninių šalių užkariavimo.