Šį apdovanojimą skyrę komisijos nariai teigia, kad „BMW 7“ šioje kategorijoje – akivaizdus lyderis, o daugiausia simpatijų nusipelno dėl įdiegtų inovacijų, išskirtinio komforto ir išsaugoto BMW automobiliams būdingo dinamiškumo, teigiama gamintojo atstovų pranešime.

„Dar prieš oficialų pristatymą naujasis „BMW 7“ buvo vadinamas pažangiausiu automobiliu savo klasėje ir, pasirodęs realybėje, neabejotinai viršijo daugelio vairuotojų lūkesčius. Dėsninga, kad jis padarė didelį įspūdį ir automobilių vertinimo ekspertams – šalies auto žurnalistams, skyrusiems garbingą „Metų verslo automobilio“ titulą“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis „BMW 7“ nustebino 130 kg sumažėjusio kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių. Šis kėbulas, kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį „EuroCarBody 2015“ apdovanojimą.

Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.

Išsiskiriantis modernia, sportiškai elegantiška ir prabangia išvaizda, „BMW 7“ yra aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis tarp kurių – lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio aušinimo poreikį.

Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina.

Šio prabangaus sedano viduje – pasirenkamas salono apšvietimas, į krėslą su atrama kojoms galinti transformuotis galinė sėdynė, taip pat turinti masažo funkciją, multimedijos sistema su lietimais ir gestais valdomu centrinės panelės ekranu, taip pat galimybė įkrauti telefoną be laidų.

„BMW 7“ variklių gamą sudaro du benzininiai, du dyzeliniai ir su hibridine pavara montuojamas varikliai. Tad šis sedanas išsiskiria ne tik aukščiausio lygio komfortu, bet ir dinamiškomis, tiksliomis, itin paklusnaus valdymo įvairiose situacijose ypatybėmis. Būtent šis derinys paliko didžiausią įspūdį „Metų automobilio“ komisijos nariams, kurie negailėjo gerų atsiliepimų apie naująjį „BMW 7“.

Pateikiame kelių „Metų automobilio“ komisijos narių atsiliepimus.

Žurnalo „Keturi ratai“ redaktorius Valdas Valiukevičius teigia, kad „BMW 7“ „Metų verslo automobilio“ titulą iškovojo su didžiule persvara, niekam nekilo abejonių, kad tai geriausias verslo klasės automobilis. „Iš visų dalyvių jis pats patogiausias, užtikrina važiavimo komfortą, turi naujų technologijų, kurių vairuotojai neras nė viename kitame modelyje. Automobilyje naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos, puikūs varikliai, pakaba – BMW šioje kategorijoje buvo tiesiog neprilygstamas“, – sakė V. Valiukevičius.

Portalo „Alfa.lt“ žurnalistas Renaldas Gabartas teigė dėmesį labiau kreipęs ne į novatoriškas technologijas, o tradicines automobilio charakterio ypatybes: „Apie daugybės dalykų, leidusių bavarams pasipuikuoti tapus inovacijų lyderiu, egzistavimą sužinojau tik perskaitęs naujojo septintuko pristatymo medžiagą.

Kita vertus, būtent tai leido pasidžiaugti oldskul kartos vairuotojų širdį glostančiomis smagybėmis: tobulai subalansuota pakaba, visuose sūkių diapazonuose esančiu galios rezervu, sklandžiai veikiančia transmisija, informatyviu vairo mechanizmu, idealia garso izoliacija ir audio sistemos akustika. Šio automobilio šeimininkas, nusprendęs pats sėsti prie septintuko vairo, gali patirti visus esminius vairuotojiškus malonumus“.

Laidos „Motorai“ vedėjas, atstovaujantis DELFI portalui Jurgis Paplaitis sakė niekada negalvojęs, kad kada nors reprezentacinį 7 serijos BMW jam kada nors teks įvardyti kaip „vienareikšmiškai labiausiai patikusį „Metų automobilio“ rinkimų dalyvį: „Neįtikėtina kaip bavarų inžinieriai sugebėjo sujungti visas šias ypatybes – daugiau kaip 5 metrų ilgio automobilis vikrus lyg važiuotum sportišku trečios serijos BMW, visų ratų pavara ir milžiniškas dyzelinio 3.0 l motoro 620 Nm sukimo momentas svaigina vos 5,8 sekundės iki 100 km/val. trunkančiu pagreičiu, o vidutinės degalų sąnaudos bandymų metu buvo tik 8 l/100 km!“.

„Įspūdingo grožio multimedijos sistemos grafika ir galingiausiems išmaniesiems telefonams nenusileidžiančios galimybės, leidžiančios valdyti funkcijas gestais ore ir planšete, daugybė važiavimo režimų pasirinkimų – tai neabejotinai progresyviausias reprezentacinis automobilis, siūlantis kelionę aukščiausia klase tiek vairuotojui, tiek ir keleiviams“, – pridūrė J. Paplaitis.

Dinos Sergijenko, „Verslo žinių“ automobilių ir transporto korespondentės nuomone, verslo klasės automobilis privalo turėti svarų vardą, pasižymėti pakankama prabanga ir komfortu. Taip pat – ne žengti koja kojon su naujausiomis automobilių pramonės technologijomis, bet diktuoti tendencijas.

„Būtent toks yra septintosios serijos BMW. Ir bene labiausiai džiugina tai, kad, nepaisant „BMW 7“ solidumo bei galimybių valdyti ne vieną automobilio parametrą iš galinės sėdynės, šis modelis išsaugojo vairavimo malonumą teikiančias ypatybes“, – pastebėjo D. Sergijenko.

Naujienų portalo „lrytas.lt“ autorubrikos redaktorė Ilona Steponėnė teigė pati turėjusi senesnės kartos „BMW 750 iL“ su E32 modifikacijos kėbulu, todėl išbandyti naują septintą seriją jai buvo itin įdomu.

„Jie nesiskiria kaip diena ir naktis – jie skiriasi kaip Žemė ir Mėnulis. Automobilis numetė net 130 kg ir tai kardinaliai pakeitė jo valdomumą, bet kartu nepadaryta jokių kompromisų iš komforto pusės. 7 serijos BMW lygiai taip pat malonu vairuoti, kaip ir būti vežamam ant galinės sėdynės“, – teigė I. Steponėnė.

„Prieš pasirodant kiekvienam naujam BMW modeliui, man kirba klausimas: tai kada bavarai vardan didesnio komforto išduos sportiškumą? Išbandęs automobilį, atsakymą vis gaunu tą patį: automobilis valdomas nuostabiai, komfortas aukštame lygyje.

Tikėjausi, kad BMW 7 pagaliau taps išdaviku, bet kur tau - tai aukščiausios klasės pavyzdys, kaip galima sukurti reprezentacinį automobilį, kurį jo savininkas norėtų vairuoti pats“, – sakė dar vienas „Metų Automobilio“ komisijos narys, naujienų portalo „15min.lt“ žurnalistas Paulius Sviklas.

Tradicinius, 19-ą kartą vykusius Lietuvos metų automobilio rinkimus organizavo Lietuvos žurnalistų klubas. Vertinimo komisiją sudarė šio klubo nariai: Dainius Leonavičius, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė, Jurgis Paplaitis, Paulius Sviklas, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Valdas Juozas Vilūnas, Valdas Valiukevičius ir Vitoldas Milius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)