Šis modelis kartą jau triumfavo geriausio Lietuvos automobilio rinkimuose, nugalėjęs prieš devynerius metus. Iš pirmo žvilgsnio panašu, kad vienatūris vėl sugrįžta kupinas ambicijų pakartoti pirmtako pasiekimą, tačiau uždavinys – ne iš lengvųjų.

„Pasimatymas su šiuo universalo ir vienatūrio mišrūnu neišvengiamas be tam tikrų išankstinių nuostatų: 2006-aisiais debiutavusi tokio automobilio koncepcija buvo pasiutusiai sėkminga“, – „S-Max“ sėkmės ištakas prisimena rinkimų komisijos narys Renaldas Gabartas.

„Pirmasis „S-Max“ tapo Europos ir Lietuvos „Metų automobiliu“, papirkęs savo funkcionalumu ir važiavimo savybėmis. Faktas, kad tada kartelė buvo iškelta labai aukštai, ir net po tokios krūvos metų ją peršokti taip pat „paprasta“, kaip padaryti špagatą“, – iš karto perspėjo komisijos senbuvis.

Gamintojas mums teigia, kad „S-Max“ išlaikė bene geriausią klasėje važiavimo kokybę, o jo įrangos sąrašą papildė gausybė technologinių inovacijų.

„Ford“ siūlo du skirtingus įrangos lygius „Trend“ ir „Titanium“. Baziniame jau galime surasti traukos ir sukimo momento kontrolės sistemą, berakčio atrakinimo ir užvedimo sistemą bei nuolatinio greičio palaikymo sistemą su išmaniuoju greičio ribotuvu bei kelio ženklų atpažinimo sistema.
"Ford S-Max"

Brangesnėje įrangos versijoje aptiksime ir eismo juostos laikymosi sistemą bei multimedijos įrangą su 8 colių skersmens lietimui jautriu ekranu, taip pat ir priekinius LED dienos žibintus. Speciali stabdžių regeneracinė sistema leidžia pakrauti automobilio akumuliatorių ir palaikyti elektros sistemų darbą.

Be to, galima rinktis iš daugybės papildomai užsakomų technologijų.

„Sakyti, kad II kartos „S-Max“ pavyko mesti šešėlį pirmtakui būtų pernelyg drąsu. Kompanijos inžinieriai demonstratyviai laikėsi konservatyvios politikos, todėl greta naujojo „Renault Espace“ šitas aparatas atrodo kaip fosilija“, – akmenėlį automobilio dizainui metė R. Gabartas.
"Ford S-Max"

„Padėtį bandoma gelbėti sunkiai suskaičiuojama galybe elektroninių talkininkų. Vieni jų iš tiesų verti komplimentų (pvz., vaizdo kamerų sistema, leidžianti manevruoti itin prasto matomumo sąlygomis), kiti – kainą išpučiantis balastas (automatinio parkavimo sistema tris kartus iš trijų bandymų susimovė)“, – gyvais įspūdžiais dalijosi komisijos narys.

„Ford“ teigia, kad „S-Max“ pirmą kartą įdiegta sistema, fiksuojanti automobilio greitį bei pokyčius kelyje, ir perduodanti informaciją automatiškai prie jų pritaikančiam vairo mechanizmui. Modelis gali būti varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.

„Automobilio pakaba subalansuota kelionėms kokybišku asfaltu, todėl kėbulo susierzinimas dardant lietuviško asfalto skiautiniais sunkiai paslepiamas. Simbolinė „kompensacija“ už šį nepatogumą – mašinos slenksčių apsauga, leidžianti išsaugoti juos švariais net pasivažinėjus purvinais keliais“, – pastebėjo R. Gabartas.
"Ford S-Max"

Vienatūris turi septynias sėdimas vietas, o jo sėdynes ir bagažinės turinį galima išdėstyti 32 skirtingais variantais.

Naujajame „S-Max“ gali būti montuojami 1.5l 160 AG arba 2.0 l 240 AG benzininiai „EcoBoost“ varikliai. 2.0 litrų darbinio tūrio dyzeliniai agregatai išvysto 120, 150, 180 arba su dviem turbinom – ir 210 AG. Maksimali galia pasiekiama versijoje su dviejų sankabų 6 laipsnių „PowerShift“ transmisija.

Lietuvoje „Ford S-Max“ kaina prasideda nuo 26519 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)