Šiemet čia konkuruoja keturi labai įdomūs ir labai išsiskiriantys modeliai: naujais „apdarais“ pasidabinusi „KIA Cee'd GT“, visiškai atsinaujinusi „Opel Astra“, sportiškoji „Seat Leon Cupra“ bei hibridinis „Volkswagen Golf GTE“.

Pasižiūrėkime į kiekvieną iš jų įdėmiau.

Pietų Korėjos automobilių gamintojo KIA kūrinys „Cee'd GT“ demonstruoja, kaip universalumas ir praktiškumas dera su sportiškumu. Šiame automobilyje susilieja tradicinio „cee‘d“ universalumas ir „GT“ versijos išvaizda.

Modelis turi agresyvius LED žibintus, ryškesnius buferius, dvigubus išmetimo sistemos vamzdžius, sportišką apdailą ant slenksčių ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankius. Sportiškų detalių netrūksta ir interjere, pavyzdžiui, gamintojas į šį modelį montuoja sportines „Recaro“ sėdynes, sportinį oda trauktą vairą, metalinius pedalus.
"Kia Cee'd Gti"

Automobilis siūlomas su trejų arba penkerių durų kėbulu. Siūlomas ir „cee‘d GT Line“ universalo kėbulu. Mūsų šalyje „KIA Cee'd GT“ kaina prasideda nuo 20990 eurų.

Naujas „Opel Astra“ yra kiek mažesnis nei jo pirmtakas, taip pat 120–200 kg lengvesnis, aprūpintas modernia informacine ir pramogų įranga. Didžiausia naujovė segmente – paslauga „OnStar“, leidžianti sulaukti pagalbos ar informacijos vienu mygtuko paspaudimu. Taip pat – pirmieji šioje klasėje žibintai „IntelliLux LED“.
"Opel Astra"

Gamintojas išleido ir naujos kartos informacijos ir pramogų sistemą „IntelliLink“, taip pat naują modelį aprūpino gausybe vairavimą palengvinančių ir saugumą užtikrinančių sistemų, atnaujino tiek benzininius, tiek dyzelinius variklius.

Naujosios „Astra“ kaina – nuo 14600 eurų.

„Seat Leon Cupra“ – vienas iš ryškiausių karštųjų hečbekų segmento eksponatų. Po standartinio „Seat Leon“ kėbulą turinčio automobilio kapotu sumontuota 280 AG galios benzininė dvilitrė jėgainė su turbina, leidžianti automobiliui pagreitėti iki 100 km/val. per 5,8 sek.
"Seat Leon Cupra"

Modelis siūlomas penkerių durų ir su priekiniais varančiaisiais ratais. Komplektuojamas su sportinėmis sėdynėmis, sportiniu vairu, turi patobulintą sportinę pakabą ir elektroniškai blokuojamą priekinį diferencialą. Komplektuojamas su mechanine arba automatine dviejų sankabų pavarų dėže ir kainuoja nuo 28603 eurų.

Iš tinklo įkraunamas hibridas „Volkswagen Golf GTE“ iš viso gali įveikti apie 940 km, o naudodamas vien baterijoje sukauptą elektros energiją nuvažiuoti 50 km. Tokie skaičiai automobiliui leidžia didžiuotis menkomis vidutinėmis degalų sąnaudomis, o akumuliatoriui gamintojas teikia 8 metų garantiją.
"Volkswagen Golf GTE"

Baterija visiškai įkraunama per maždaug 4 valandas. Nuo įprasto GTE modelį skiria ant priekinio buferio esanti mėlynos spalvos dekoratyvinė juostelė, tapusi visų „Volkswagen“ hibridų simboliu. Interjere dominuoja melsvos spalvos akcentai, taip pat simbolizuojantys elektrinę pavarą.

Hibridinis „golfas“ kainuoja nuo 37065 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)