Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime, dėl penkto titulo iš eilės kovosiantis lenktynininkų ir šturmanų starto sąrašas įspūdingas – jame yra daugkartiniai Dakaro ralio nugalėtojai, pirmoji lenktynininkė moteris iš Kinijos ir buvęs Benedikto Vanago šturmanas.

Aukščiausio lygio patikimumu ir įspūdingomis techninėmis charakteristikomis išsiskiriantys „Mini ALL4 Racing“ automobiliai padėjo jų pilotams išplėšti absoliučias Dakaro ralio pergales 2012-2015 m. sezonuose. Be to, praėjusiame ralyje kartelė buvo kilstelėta dar aukščiau – čia keturios iš pirmo penketo komandų pilotavo „Mini ALL4 Racing“ automobilius.

Visos 12-ka komandų, kurios pasirinko „Mini ALL4 Racing“ kitų metų Dakaro raliui, važiuos naujausiais modeliais, kurie buvo tobulinami per visą 2015 m. sezoną. Šių modelių galimybes atspindi jau iškovota FIA bekelės ralio pasaulio taurė. Automobilių techninę priežiūrą Dakaro ralio metu užtikrins „X-raid“ mechanikai.

Kitų metų sausio 2-16 dienomis vyksiančios Dakaro ralio varžybos, kaip joms įprasta, išsiskirs sudėtingu maršrutu ir neįtikėtina dangų įvairove per įvairias Argentinos ir Bolivijos teritorijas. Lenktynininkams teks įveikti kalnus, slėnius, upių perėjas, dykumas ir viską, kas patenka tarp jų pačiomis įvairiausiomis oro sąlygomis.

„Mini ALL4 Racing“ automobiliuose šįmet bus galima sutikti lenktynininkų ir jiems talkinančių šturmanų iš Europos, Pietų Amerikos ar Azijos – iš viso net 13 skirtingų šalių. Komanda „X-raid Team“ į Dakarą siunčia keturis profesionalius ekipažus.

Šios komandos priešakyje – Dakaro ralio čempionų titulus sieksiantys apginti lenktynininkas Nasseras Al-Attiyahas iš Kataro ir ilgametis jo šturmanas Mathieu Baumelis iš Prancūzijos. Antrame ekipaže – ispanų ralio žvaigždė Joanas „Nani“ Roma, daugkartinis Dakaro ralio laimėtojas automobilių ir motociklų klasėje. Jam talkins didelę patirtį turintis šturmanas Alexas Haro.

Duetas iš Argentinos – Orlando Terranova ir Bernardo „Ronnie“ Graue, – taip pat gali pasigirti ilgamete patirtimi Dakaro ralyje lenktyniaujant. Bendra jų patirtis siekia 15 metų lentyniaujant tiek motociklais, tiek bagiais, tiek pilotuojant „Mini ALL4 Racing“ automobilį.

Tuo metu suomį Mikko Hirvoneną suviliojo galimybė išbandyti jėgas sudėtingiausiose automobilių varžybose ir vėl paskatino grįžti į aktyvų sportą. Jo partneriu bus ne kartą Dakaro ralio pirmaujančiuose ekipažuose važiavęs Michelis Perinas.

Likusios 8 komandos, pergalių Dakare sieksiančios su „Mini ALL4 Racing“ automobiliais, yra privačios. Tarp jų – pirmoji šiose lenktynės Kinijai atstovaujanti moteris Guo Meiling, važiuosianti su „Perfect China Health 100 Young Team“. Taip pat buvęs B. Vanago šturmanas Andrejus Rudnickis, kuris šiame ralyje talkins lenkų lenktynininkui Jakubui Przygonskiui, iki šiol Dakare vairavusiam motociklą.

Klasikinio ralio gerbėjams „Mini“ vardas yra neatsiejamas nuo tarptautinių ralio varžybų ir, savaime suprantama, daugybės istorinių pergalių. Šiandien „Mini ALL4 Racing“ automobiliai tęsia tradiciją, kurią 1961-aisiais pradėjo legendinis Johnas Cooperis, perdaręs originalųjį „Mini“ modelį į ralio lenktynėms pritaikytą kulką „Mini Cooper 997“.

2016 m. Dakaro ralio dalyviai, vairuosiantys „Mini ALL4 Racing“
„X-raid“ komandos ekipažai:

Nasser Al-Attiyah ir Mathieu Baumel (Kataras/Prancūzija)
Joan „Nani“ Roma ir Alex Haro (Ispanija/Ispanija)
Orlando Terranova ir Bernardo „Ronnie“ Graue (Argentina/Argentina)
Mikko Hirvonen ir Michel Perin (Suomija/Prancūzija)

Privačių komandų ekipažai:

Erik van Loon ir Wouter Rosegaar (Olandija/Olandija), „Van Loon Racing“
Adam Malysz ir Xavier Panseri (Lenkija/Prancūzija), „ORLEN Team“
Jakub „Kuba“ Przygonski ir Andrei Rudnitski (Lenkija/Baltarusija), „ORLEN Team“
Harry Hunt ir Andreas Schulz (Jungtinė Karalystė/Vokietija), „X-raid Team“
Boris Garafulic ir Filipe Palmeiro (Čilė/Portugalija), „X-raid Team“
Nazareno Lopez ir Sergio Lafuente (Argentina/Urugvajus), „X-raid Team“
Stephan Schott ir Holm Schmidt (Vokietija/Vokietija), „X-raid Team“
Guo Meiling ir Min Liao (Kinija/Kinija), „Perfect China Health 100 Yong Team“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją