B. Vanago ir A. Juknevičiaus konkurencijos nejaučia

Dakaro debiutantas, lenktynininkas V. Žala pirmadienį spaudos konferencijoje kalbėjo apie savo konkurentus ir pasakojo, kad kol kas miega ramiai.

„Labai pavojinga išvažiuoti į pirmas varžybas visai kitoje disciplinoje ir užsikelti didelius tikslus. Mes pakalbėjome su Sauliumi, kad jeigu finišuojame, mes abiejose įskaitose turime šansą pakliūtį į trejetuką, todėl pirmiausia reikia neprisidaryti „reikalų“, nedaryti bazinių klaidų ir turėsime neblogą rezultatą. Nes jeigu pajusime sportinį azartą, gali atsirasti esminių klaidų“, - sakė V. Žala.

Pasak lenktynininko, komanda priprato prie automobilio: „Jau dabar nemažai kilometrų susukau, truputėli trukdė šokinėjimas tarp ralio mašinos ir džipo, nes valdomumas ir charakteristikos skiriasi, bet, manau, kad starte būsime 80 proc. parengti, jau žinau, ką automobilis daro ir kokios galimybių bazinės ribos.“

Paklaustas, ar šių metų Dakaras nebus vienkartinis projektas, sportininkas teigė, kad greičiausiai komanda tęs važiavimą kartu ir toliau: „Prieš pusę metų man šis Dakaras labai toli atrodė, todėl sunku kalbėti apie dar ateinantį, tolima perspektyva, bet, manau, kad planas yra ilgalaikis, tikrai neišsibėgiosime.“

V. Žala teigė, kad jų ekipažui pasisekė, nes nereikės konkuruoti su kitais lietuviais: „Mums pasisekė, nes Benas su Antanu šiemet važiuoja panašiais galingais automobiliais, jiems konkurencija bendroje įskaitoje yra didesnė. Mes turime kitokius tikslus, mes konkuruojame savo įskaitose, dėl to jaučiame mažiau streso.

Aš šio Dakaro laukiu labai ramiai ir miegu labai ramiai, nes dar ten nebuvau ir nežinau, ko laukti, todėl košmarai nekamuoja.“

Naminukės nusivežti gal pavyktų, o skilandžio – niekaip

Naujojo ekipažo šturmanas S. Jurgelėnas jau yra ne kartą patyręs, ką reiškia važiuoti Dakare, o 2013 metais jis buvo B. Vanago šturmanas. Jis pasakojo apie tai, kuo šis Dakaras bus išskirtinis.

„Šis Dakaras išskirtinis yra tuo, kad pats važiuoju kitaip nusiteikęs ir tikslai kitokie. Važiavimas ir nežiūrėjimas, kelintas finišuosi bendroje įskaitoje yra žemiškesnis. Pagrindinis iššūkis - išlaikyti teisingą, vienodą tempą ir nepadaryti žmogiškų klaidų“, - pasakojo S. Jurgelėnas.

Anot šturmano, šis Dakaras bus greitesnis: „Peru vyriausybė nusprendė neprisidėti prie Dakaro, todėl bus modifikuota trasa. Trasos Bolivijoje bus gana įdomios ir turėtų pateikti ne vieną siurprizą, bet kelias iki Bolivijos turėtų būti lengvesnis. Pirmieji greičio ruožai bus tikrai greiti ir „raliniai“. Bet mes nenusiteikę pirmuose greičio ruožuose lėkti kaip ralistai.“

Paklaustas, ar į rankinį bagažą neketina iš Lietuvos įsidėti naminukės ar skilandžio, S. Jurgelėnas nusijuokė: „Su naminuke gal nebūtų didelių problemų, bet su skilandžiais tikrai neišeitų. Kiek tekę keliauti, sienų kontrolė yra tokia, kad turbūt labiau kontroliuojamas mėsos gaminių judėjimas, negu narkotikų.

Visose muitinėse šunys ieško mėsos ir yra draudžiama ją vežti per sieną. Todėl su skilandžiais neprasisuksime, o naminukės turbūt nesivešime.“

Tradicinis Dakaro ralis sausio 2-16 dienomis vyks Argentinos ir Bolivijos trasose.

Savaitgalį savo automobilį jau pristatė ir A. Juknevičiaus bei Mindaugo Slapšio ekipažas, o pirmadienį savo techniką taip pat išlydėjo B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)