Pirmos užduoties metu komisijos nariai pasikeisdami automobiliais išmėgino staigaus „sumėtymo“ įrenginį. Ant specialios platformos užvažiavus palyginus nedideliu, apie 30 km/val. greičiu, įrenginys staiga mesdavo automobilio galinę dalį į kairę ar dešinę pusę, o vairuotojas turėdavo ne tik išlyginti mašiną ant vandens merkiamos slidžios dangos, bet ir įveikti savotiško slalomo kliūtimis virtusius trasą drėkinančių fontanų ruožus.

Automobilius testavę Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai užduotį atliko po daugybę kartų tiek įjungę, tiek išjungę pagalbines elektronikos sistemas, taip pat – tiek mėgindami išvengti stabdžių naudojimo, tiek ir stabilizuojant mašiną mažindami jos greitį.

Pratimo pradžioje buvo galima išvysti ne vieną „suktuką“, tačiau netrukus jau visi žurnalistai sėkmingai suvaldydavo automobilius bet kokioje situacijoje.

Antros užduoties metu rinkimų komisijos nariai įmitavo nusileidimą nuo slidaus kalno, pakeliui slalomu įveikiant kliūtis, o testų dieną vainikavo draugiškos lenktynės mažiausiu konkurso dalyviu „Fiat 500“, kurių metu teko įveikti visą autodromo trasą ir kaip įmanoma greičiau bei tiksliau atlikti abi užduotis.

Gavę ne vieną atsaką apie „Metų automobilio 2016“ dalyvių valdymo savybes, daugiau atsakymų komisijos nariai tikisi rasti tradicinėje bandymų stovykloje Druskininkuose, kur lapkričio 18-22 dienomis įvairiapusiškai išbandys visus 38 konkurso dalyvius.

Lapkričio 30-ą dieną paaiškės konkurso finalininkų septintukas, o nugalėtojo vardas bus atskleistas gruodžio penktąją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)