Stabilų ir itin aukštą tempą išlaikęs lietuvių ekipažas nustebino net ralio nugalėtoją Andersą Grondalą, kurio teigimu, mūsiškiams šiame Vokietijos ralyje startuojant tik pirmą kartą, buvo demonstruojamas labai didelis greitis.

„Ralis prasidėjo naktiniais greičio ruožais. Startavome antri, tad po ralio lyderio kelyje stovėjo dulkės ir vietoms matomumas buvo labai prastas. Po pirmos ralio dienos užėmėme 3-ąją vietą, lyderių toli nepaleidome.

Šturmano R. Vaitkevičiaus darbas ir mūsų bendravimas ekipaže buvo lemiamas mūsų sėkmingo pasirodymo faktorius, nes net 6 iš 12 ruožų vyko tamsoje. Tokiose sąlygose tiksliai sudaryta ir preciziškai skaitoma stenograma yra esminė detalė, nulemianti ekipažo greitį,“ – teigia šiais metais Europos ralio čempionate (ERC) Lietuvą garsinęs D. Butvilas.

Sportininkai antrąją dieną turėjo įveikti 140 km greičio ruožų. Toks formatas ir greičio ruožų atstumas kai kuriems lenktynininkams priminė Pasaulio ralio čempionato (WRC) ralio dieną.

„Startavome anksti ryte, o ralis baigėsi jau sutemus. Atidavėme išties daug jėgų, bet krūvį atlaikėme ir parodėme, kad galime kovoti ir su ralio senbuviais. Vieną greičio ruožą laimėjome, keliuose su laimėtoju buvome „toje pačioje sekundėje“, – džiaugiasi D. Butvilas.

Anot jo, teko varžytis su lenktynininkais, vairuojančiais R5 klasės mašinas. Jos yra lengvesnės ir greitesnės, nei lietuvio vairuotas „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobilis, todėl pasiekta trečioji vieta bendroje įskaitoje džiugina dar labiau.

„Matthiasas Khale ir A. Grondalas šiame ralyje yra nugalėję po tris kartus, taigi, turi nemažą patirtį vokiškuose keliuose. Esu tikras, kad antrą ar trečią kartą startuojant čia jau būtų lengviau, bet realiai mąstant – pasiekėme maksimalų rezultatą su turima technika“, – savo pasirodymą vertina D. Butvilas.

Sportininkas taip pat pabrėžia, kad įvykęs ralis buvo originalus savo specifika. Rytų Vokietijoje esantis regionas išsiskiria savo kraštovaizdžiu, iš dalies suformuotu neregėto mąsto industrijos ir energijos gamybos.

„Šis žmogaus veiklos ir išlikusios natūralios gamtos derinys ir sukūrė specifiškas sąlygas raliui vykti. Džiaugiuosi ir esu dėkingas partneriams, kad atsirado galimybė jame sudalyvauti“, – teigia lietuvis.

D. Butvilas Europos ralio čempionate (ERC) atstovavo profesionaliai „Subaru Poland Rally Team“ ralio komandai ir, įskaitant šį paskutinįjį startą, šiais metais varžėsi jau aštuntoje šalyje.

„Labai džiaugiuosi tuo, kad kiekvienos varžybos yra labai skirtingos ir specifiškos. 2015 metai atnešė daugiau naujos patirties, nei bet kuris kitas sezonas. Tai buvo itin skirtingo sniego, žvyro ir asfalto raliai, stenogramą skaitė trys skirtingi šturmanai, kas irgi pareikalavo papildomų gebėjimų greitai prisitaikyti prie situacijos.

Sezono pabaiga „ADMV Lausitz Rallye“ ralyje tikrai maloniai nustebino. Nežinojome ko tikėtis iš trasų – Vokietijoje startuoti dar neteko, tačiau pasiekėme maksimalų rezultatą“, – teigia D. Butvilas – pirmasis nepriklausomos Lietuvos ralio lenktynininkas, atstovaujantis profesionaliai užsienio ralio komandai.

2015 metais D. Butvilas pirmą kartą startavęs Europos ralio čempionate (ERC) užėmė 7-ąją vietą tarp visų varžybose dalyvavusių sportininkų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)