„General Financing – Autopaslauga“ komandai atstovaujantis 33-ejų olandas aplenkė antroje vietoje likusį Joną Gelžinį su „Porsche Carrera GT3 CUP“ ir kvalifikacijos favoritu laikytą Ramūną Čapkauską su itin greita, bet lygiai taip pat neištverminga „Aquila SR1“.

Tiesa, laimėtos „pole“ pozicijos J. Bleekemoleno komandos draugas Benediktas Vanagas nesureikšmino.

„Kvalifikacija yra atskiras žaidimas, kurio rezultatas galutinei rikiuotei įtakos nedaro. Tiesiog varžovai ir žiūrovai pamato, kas greičiausiai įveikia vieną ratą. Pagrindinis mūsų tikslas – laimėti lenktynes“, - iškart po finišo kalbėjo B. Vanagas.

Beje, svarbiausią savo karjeros pergalę J. Bleekemolenas pasiekė 2008 metais nugalėjęs Le Mano lenktynių LMP2 klasės įskaitoje.

ENEOS 1000 km lenktynių kvalifikacija susidėjo iš dviejų dalių: iš pradžių visos komandos turėjo pusvalandį greičiausiam ratui užfiksuoti, vėliau dar 15 minučių buvo skirta kovai tarp dešimties geriausiųjų.

Tiesa, po netikėtai užsitęsusios pauzės į trasą išriedėjo vienu automobiliu mažiau. Pačioje pirmos kvalifikacijos dalies pabaigoje avariją patyrė vienais favoritų laikyta „Mojo Lounge Racing“ komanda. BMW M4 automobilis, kurį vairavo belgas Danielis Colembie, išlėkė iš trasos. Smarkiai apgadintą automobilį į saugią vietą išgabeno techninės pagalbos sunkvežimis.

Prieš tai D. Colembie spėjo užfiksuoti septintą rezultatą, garantavusį vietą tarp dešimties pirmųjų komandų, bet ar „Mojo Lounge Racing“ mechanikai spės suremontuoti automobilį iki šeštadienio lenktynių, kol kas neaišku.

Antroje kvalifikacijos dalyje savo BMW M4 automobilį sudaužė ir penktą vietą užėmęs Simas Juodviršis („Hoptrans“), kurio mechanikų taip pat mažų mažiausiai laukia bemiegė naktis.

Incidentų patyrė ir kitos komandos, o labiausiai apstulbinta buvo „Orion racing team“. BMW M3 automobilis, kurį vairavo Rytis Garbaravičius, vos išvažiavęs į trasą dėl lūžusios stebulės pametė galinį ratą. Vis dėlto rimtesnių nuostolių komanda išvengė ir netrukus galėjo tęsti pasirodymą.

Už pirmo dešimtuko borto liko titulą ginanti „Liqui Moly Racing Team“ ekipa, kurios „BMW E90 Edva“ automobilį pilotavęs Kazimieras Vasiliauskas užėmė dvyliktą vietą.

Kvalifikacijoje iš viso dalyvavo 42 automobiliai.

16-ą kartą rengiamos 1000 km lenktynės startuos šeštadienį 12 val. Praėjusiais metais šį maratoną laimėjo „Liqui Moly Racing Team“ su „BMW E90 Edva“ automobiliu, kurį pakaitomis pilotavo broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai bei Edvinas Arkušauskas.

1000 km kvalifikacijos rezultatai (geriausių dešimtukas):

1. „General Financing – Autopaslauga“ (Jeroenas Bleekemolenas, „Porsche 911 GT3 CUP“) – 1:09,679;

2. „Juta – KG Group“ (Jonas Gelžinis, „Porsche Carrera GT3 CUP“) – atsiliko 0,411;

3. „Algirdai Racing Team“ (Ramūnas Čapkauskas, „Aquila SR1“) – 0,477 sek.;

4. „Balpol“ (Robertas Kupčikas, „Porsche 911 GT3 CUP“) – 2,165;

5. „Hoptrans“ (Simas Juodviršis, BMW M4) – 2,168;

6. „RaceTech“ (Marius Slaboševičius, „BMW BigDaddy“) – 2,616;

7. „Palanga Spa Hotel“ (Erikas Qvickas, BMW M3 GTR) – 5,509;

8. „Finance Group – GSR“ (Rokas Steponavičius, „Ginetta G50“) – 6,754;

9. „RIMO“ (Martynas Samuitis, BMW 335D) – 7,462;

10. „Mojo Lounge Racing“ (Danielis Colembie, BMW M4) – antroje dalyje nedalyvavo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)