Lenktynes rengianti bendrovė „Promo events“, stengdamasi sudaryti galimybes lenktynių dvasią pajusti ir žiūrovams, pirmą kartą renginio istorijoje pakvietė juos išbandyti jėgas „Dunlop“ slalomo varžybose.

Penktadienį čia vyks ir Lietuvos slalomo čempionato etapas, kuriame varžysis geriausi Lietuvos automobilių slalomo meistrai.

Pirmieji treniruočių ir kvalifikacinių varžybų ciklą ketvirtadienį pradėjo žiedinių lenktynių šalies pirmenybių dalyviai ir besivaržantys istorinių automobilių lenktynėse.

Žiedinių lenktynių atrankos varžybas A3000 automobilių klasėje laimėjo Andrius Linauskis, su BMW 330i pranokęs Marių Ruginį (BMW 325) ir Mantą Miškūną („Honda Integra“).

Kvalifikacijos laimėtojas greičiausią 2,682 km ilgio trasos ratą nuvažiavo per 1 min. 23,615 sek. vidutiniu 115,472 km/val. greičiu.

A2000 automobilių klasėje triumfavo Gedas Drukteinis, su „Opel Ascona“ greičiausią ratą apsukęs per 1 min. 26,443 sek. ir pranokęs Šarūną Dailidę bei Mantą Gasiūną.

RWD klasės varžytuves laimėjo Žydrūnas Šiaučiūnas, vairavęs „BMW Compact“. Jis aplenkė Aurimą Mištautą ir pagrindines lenktynes iš trečiosios startinės pozicijos pradėsiantį Liną Baltrušaitį.

Absoliučiai greičiausią laiką kvalifikacijoje parodė Open klasės sportininkas Edvinas Mardosas, su „Honda Civic“ greičiausią ratą nuvažiavęs per 1 min. 21,831 sek. Kvalifikacijos laimėtojo vidutinis greitis – 117,990 km/val.

Antras šioje klasėje liko tokį pat automobilį vairavęs Erikas Vaštakas, o trečiąją startinę poziciją su BMW1 iškovojo Audrius Makarskas.

B2000 klasės varžovų ginčą laimėjo „Toyota Celica“ vairavęs Donatas Cukuras, kuriam tik nepilna sekunde pavyko pranokti „Honda Civic“ vairavusius Andrių Spietinį ir Paulių Urbonavičių.

Ne ką lėčiau trasa skriejo ir daug šilto bei šalto matę istoriniai automobiliai. O šios klasės sportininkų ginčą laimėjo ką tik baigęs savo pasirodymą žiedinių lenktynių atrankoje tas pats G. Drukteinis su „Opel Ascona“, pranokęs lenktynėse iš antrosios pozicijos startuosiantį Tomą Šutinį (BMW E30) ir Julių Kaušylą su „Peugeot 205“.

Ir čia neapsieita be netikėtumų. Bene didžiausias iš jų – paskutinė vieno labiausiai patyrusių šalies žiedo meistrų Dovilo Čiutelės startinė vieta pagrindinėse lenktynėse.

Po pietų Palangos trasą užpildė greitų ir galingų „Porsche“ automobilių vairuotojai. Nors jų važiavimai nebuvo chronometruojami, tačiau grožėtis vienoje trasoje daugiau nei dviem dešimtimis šių puikių automobilių, sutikite, tikrai malonus ir gana retas akiai reginys.

Visgi bene didžiausio susidomėjimo susilaukė pavakarę prasidėjusios sportininkų, dalyvaujančių pagrindinėse „ENEOS 1000 km lenktynėse“, treniruotės.

Nors niekas nebuvo linkęs iš karto atskleisti varžovams visų kortų, tačiau net pirmojoje treniruotėje nestokota kovos azarto, privertusio kelis dalyvius pasukti į garažus ir remontuoti tegu ir nedaug pažeistus bolidus.

Kaip ir tikėtasi, greičiausius ratus suko favoritai, kurie buvo įvardyti dar Vytauto gatvėje vykusiame lenktynių atidarymo parade.

Tai absoliučiai geriausią laiką (1min. 12,796 sek.) parodžiusi „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“, nepilna sekunde atsilikusi „Juta – KG Group“, „Hoptrans-Club Port by JR Motorsport“, „Algirdai Racing Team“ ir kitos.

Pirmosios varžybų dienos desertas - „Lesta Drag Show“ batalijos, kurios turėtų baigtis vėlai vakare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją