Šįkart kartu su Lietuvos lenktynininkais trasoje grumėsi lenktynininkai iš Suomijos, Estijos, Rusijos bei Latvijos. Tiek daug dalyvių „Fast Lap” etapai Estijoje dar nebuvo sulaukę – į šias lenktynes užsiregistravo net 84 „Time Attack” dalyviai bei 37 „Wolf Race” dalyviai. Žinoma, ne visi jie galėjo grumtis lenktynėse – keletą iš jų pavedė technika. Lenktynių dieną dėl geriausio dienos laiko grūmėsi 74, o dėl geriausios vietos pozicinėse lenktynėse – 32 dalyviai.

„Time Attack“ ir „Super Lap“ važiavimai

Visų pirma – apie „gatviniais“ automobiliais besivaržančius lenktynininkus: trys greičiausi STR2500 klasės dalyviai, važiuojantys automobiliais, kurių darbinis tūris neviršija 2500cc, finišavo tą pačią sekundę. Tomas Buškevičius, į šias lenktynes vėl atsivežęs tiek STR2500, tiek ir PRO1600 klasėms paruoštus „Honda Civic“ automobilius, buvo greičiausias, o jo laikas – 1:31:450. Iškart po jo – Redanas Jankaitis su „Honda Integra Type-R“, jo laikas – 1:31:837. Trečias šioje klasėje liko Vytas Bilinskas su „Scion FRS“, įveikęs trasą per 1:32:245.

Greičiausi STR2500+ klasėje – Roulis Liidemanas su grėsmingu „Dodge Viper ACR“ (1:22:921), Dainius Kablys su „Mitsubishi Evo X“ (1:25:091) ir Mantas Janavičius su „Porsche 997TT“ (1:25:151).

Sportinių automobilių PRO1600 klasėje, kurioje šįkart susirinko vos 6 dalyviai, tradiciškai karaliavo „Honda“ markės automobiliai. Čia greičiausias buvo Aurelijus Beleckis (1:29:350), antras finišavo Mantas Neverdauskas (1:30:056), o trečiasis – T. Buškevičius (1:31:775). Statistikos mėgėjai pastebės, jog Tomui automobilio saugumas šįkart daug drąsos nepridėjo – su savo „gatviniu” „Honda Civic“ jis važiavo greičiau.

PRO2500 klasės lyderiu bei šio lenktynių savaitgalio herojumi tapo Julius Skirmantas. Pirmos dienos treniruotėse „užkalus” jo „Honda Civic Type-R“ varikliui, Julius sugebėjo susirasti ir atsigabenti naują variklį, per naktį jį pasikeisti ir tvirtai pirmauti savo klasėje, geriausias jo laikas – 1:27:397. Antrasis šioje klasėje – Mantas Mikuckas, važiuojantis „BMW E36 Cup“ skirtu bolidu. Jo laikas – 1:28:237. Trečiasis – Karolis Gedgaudas su „Honda Civic Type-R“ (1:29:364).

PRO2500+ klasėje greičiausias – Jonas Poškus („Mitsubishi Evo“, 1:20:389), besivaržantis ir NETA klasėje. Antrasis – Tauras Tunyla („Mazda Miata“, 1:22:239), o trečiasis – Ugnius Žiedavičius („Mitsubishi Evo X“, 1:23:763).

Beveik visi greičiausi dienos laikai buvo pasiekti pirmosios „Time Attack“ sesijos metu, dėl antrosios sesijos metu keletą kartų subjurusių orų.

„Time Attack“ varžybas vainikuojančio „Super Lap“ metu, per kurį lenktynininkai turi vos vieną paskutinį šansą parodyti geriausią trasos įveikimo laiką, „Street“ klasėje greičiausias buvo Dainius Kablys ir jo „Mitsubishi Evo X“, pademonstravęs 1:25:390 laiką, bei aplenkęs geriausią „Pro“ klasės atstovą Mindaugą Rickevičių, važiavusį BMW E30 332i automobiliu (1:28:155). „Fast Lap“ istorijoje toks „Street“ klasės atotrūkis – pirmą kartą.

Lenktyninėmis „Slick” tipo padangomis (kurios yra neleidžiamos „Fast Lap” klasėse) besivaržantys NETA dalyviai „Neta Super Lap“ metu demonstravo greičiausius dienos laikus – suomis Toni Ruokonenas, vairuojantis „Nissan Skyline GT-R“, įveikė trasą per 1:17:364.

„Nissan Press Hour”

Pasibaigus pirmiesiems „Time Attack” važiavimams lenktynių trasą užėmė žurnalistai. „Nissan“ organizuojamoje „Press Hour” dalyvavę žurnalistai galėjo išbandyti savo jėgas su visiškai naujais „Nissan Pulsar“, „Nissan Qashqai“ ir sportišku „Nissan Juke Nismo RS“. Net po neilgo lietaus pabjurus važiavimo sąlygoms, žurnalistai sugebėjo demonstruoti puikų tempą ir nedaug atsilikti nuo „gatviniais” automobiliais lenktyniaujančių lenktynininkų.

„Wolf Race” kvalifikacija ir lenktynės

Pozicinių „Wolf Race” lenktynių starto tvarka kaip ir visada buvo apsprendžiama kvalifikacijos sesijos metu – geriausiai čia pasirodė Aurelijus Beleckis (R1600), Julius Skirmantas (R2000), Artiom Blinov (R3000) bei Tauras Tunyla (R3000+). Šie lenktynininkai startavo iš pirmųjų pozicijų pirmosiose „Wolf Race” lenktynėse.

Tradiciškai šių lenktynių dalyviai būna suporuojami į dvi dideles klases – R1600/R2000 bei R3000/R3000+. Pirmosios iš šių klasių laimėtojai – abu užėmę pirmąsias vietas kvalifikacijoje – neišsimiegojęs Julius Skirmantas, bei Aurelijus Beleckis.

R3000/3000+ klasėse situacija buvo panaši – R3000 klasėje greičiausias buvo Artiom Blinov, o galingiausioje R3000+ po atkaklios kovos su T. Tunyla laimėjo U. Žiedavičius.

Antrasios „Wolf Race“ lenktynės vėl stabdė žiūrovų širdis – R1600/R2000 klasėse nors ir startavę iš atbuline tvarka sustatytų pozicijų, Julius Skirmantas, Andrius Keblys bei Karolis Gedgaugdas pasidalino pirmąsias tris vietas R2000 klasėje. R1600 šįkart greičiausias buvo M. Neverdauskas, už savęs palikęs A. Beleckį bei T. Buškevičių.

R3000/3000+ klasių varžybose savo tempu pritrenkė U. Žiedavičius. Startavęs iš dešimtosios pozicijos, Ugnius jau pirmajame trasos posūkyje buvo pirmoje pozicijoje. Didžiausias jo šiandienos konkurentas, T. Tunyla, irgi demonstravo puikų tempą, tačiau iki pat lenktynių pabaigos vijęsis Ugnių ir vėl liko antrojoje vietoje. Trečias – ir vėl M. Rickevičius.

R3000 klasėje greičiausias – vėl A. Blinov. Už jo – M. Mikuckas, bei Kasparas Skyrelis. Antrosios R3000/3000+ klasių lenktynės teisėjų sprendimu buvo nutrauktos po 7 ratų, dėl trasoje sugedusio ir ant važiuojamosios dalies tepalo prilaisčiusio Dano Azikejev BMW E36.