Antri metai paeiliui maratoninės lenktynės vyks naujoje, patogesnėje sportininkams ir gerokai saugesnėje trasoje, kuri atsirado rekonstravus į dobilo lapo formos skirtingų lygių sankryžą – svarbiausią šiemet baigtame statyti Palangos aplinkkelyje Vydmantų transporto mazgą. Čia jau po poros dienų ims gausti galingų bolidų motorai, o aplinkinių vietovių gyventojai galės džiaugtis nebeieškodami aplinkkelių į savo namus.

Po rekonstrukcijos trasos vieno rato ilgis nuo 2994 metrų sutrumpėjo iki 2682, todėl sportininkams iki finišo tenka įveikti jau 373 ratus, kurie sudaro tą pačią 1000 km distanciją, o ne 334, kaip buvo anksčiau.

Pirmadienį nuo pat ryto aplink šį transporto mazgą esančioje dykvietėje užvirė laikinojo lenktynių miestelio su visa jam būtina infrastruktūra statybų ir įrengimo darbai. Pirmieji čia atskubėjo bendrovės „Storent“ darbininkai, atvežę kelis sunkvežimius modulinių pastolių, iš kurių jau montuojami lenktynių miestelio objektai, generatorius, elektros tiekimo kabelius ir galybę kitos įrangos.

„Su lenktynių organizatoriais bendradarbiaujame jau ketvirti metai, todėl ne tik puikiai žinome ko čia reikia, bet ir kaip tai padaryti per labai trumpą laiką“, – sako „Storent“ pardavimų vadovas Kęstutis Mikalauskas, lenktynių laikinojo miestelio įrengimui patikėjęs įrangos už pusę milijono eurų.

Varžybų organizatoriai neabejoja, kad 2500 žmonių talpinančiomis laikinosiomis „Storent“ tribūnomis džiaugsis į Palangą atvykę sporto aistruoliai, o iš jų konstrukcijų pastatyti pavilijonai suteiks pavėsį ar apsaugos nuo lietaus gerokai didesnį renginio bičiulių būrį.

Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet itin dideli reikalavimai keliami renginio saugumui. Bene daugiausia pastangų reikalauja specifinė trasos apsauga, kurios įrengimo darbai labai imlūs, o laiko tam nedaug.

„Neabejoju, kad ir šiemet su šia specifine užduotimi didelę tokių darbų patirtį sukaupusi Klaipėdos UAB „Perdanga“ susitvarkys laiku ir nepriekaištingai, todėl iš anksto noriu padėkoti šiuos sunkius darbus atliekantiems vyrams ir bendrovės vadovui Vytautui Kučinskui, - sako lenktynes rengiančios „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.

Šiandien jau vežami ir montuojami apsauginiai pamatų blokai, sveriantys po toną. Jų iš viso bus paklota per 200. Tačiau klaipėdiečiai yra sukaupę ne tik daug patirties ir pakankamai kvalifikuotų specialistų, bet ir turi reikalingą techniką. Todėl darbai neužtruks, o paskutiniai blokai bus sumontuoti trečiadienį, kai bus uždaryta trasa.

 
Trasos apsaugai naudojami ne tik masyvūs pamatų blokai ir metalinės tvoros, bet ir paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos šiemet bus panaudota per 10 kilometrų.

Vieni iš sunkesnių objektų – per tūkstantį kvadratinių metrų plotą užimantis dengtas lenktynių klubas ir marguojantis skėčiais atviras jo kiemelis, didelio ploto dengta scena, į kurią po varžybų kops ne tik lenktynių nugalėtojai ir prizininkai, bet ir kasdien, kai tik trasoje nutils motorai, koncertuos populiariausios šalies pramogų ir estrados žvaigždės.

Varžybose akredituotų žurnalistų darbui rengimas 100 kvadratinių metrų ploto spaudos centras.
Dykvietėje pastebimai kylantis „ENEOS 1000 km lenktynių“ miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti paviljonai. Tai ir teisėjų postai, ir jau baigiama įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, ir daugelis kitų nemažiau svarbių objektų.

Pirmą kartą „ENEOS 1000 km lenktynių“ istorijoje internetu žiūrovai galės stebėti visas tris lenktynių dienas vyksiančius renginius. Neliks nuskriausti ir tie, kurie sportines batalijas linkę sekti per televizorių.

Šeštadienį, liepos 18 d., „ENEOS 1000 km lenktynes“ transliuos BTV pagal tokį grafiką: 11.55 – 12.30 val. (lenktynių startas ir jų pradžia), vėlesni įsijungimai – 14.00-14.30 val.; 17.00-18.00 val. ir 20.00-21.00 val.

Jeigu lenktynės užsitęstų ir sportininkai 21.00 val. nefinišuotų, BTV transliacijos nenutrauks iki finišo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)