2014-ųjų lenktynių nugalėtojai žvelgdami į šių metų konkurentų sąrašą išlieka ramūs: „Yra daug greitų automobilių, yra daug stiprių komandų. Bet viskas buvo lygiai taip pat ir pernai ir turbūt bus visada – visada bus greitų automobilių, komandų, turinčių didesnius biudžetus. Kodėl mūsų tas negąsdina? Nes šias varžybas laimi ne greičiausia mašina ir ne daugiausiai kalbantis pilotas, o tinkamai paruošta mašina ir nepriekaištingai dirbanti komanda. Mūsų komanda jau įrodė savo pranašumą ir šiemet žengiame dar vieną žingsnį į priekį“, – pasakoja komandos atstovas Ronaldas Smaidrys.

Siekiant neatsilikti nuo progreso, mechaninė kolektyvo siela Edvinas Arkušauskas savo rankomis sukurtą bolidą šiemet patobulino sumontuodamas sekvencinę pavarų dėžę, kuri ne tik leis pagreitėti, bet ir leis pasiekti geresnį trasos įveikimo laiką .Sutvirtinus šią, kiek silpnesnę vietą, nuspręsta šiek tiek padidinti ir variklio galią.

Pilotuoti naujai paruoštą automobilį komanda ketina leisti tik patyrusiems sportininkams. „Automobilis paruoštas nepriekaištingai, jis gali atlaikyti šias varžybas be problemų. Tam, kad jis liktų sveikas ir pasiektų finišą, mums reikia, vėlgi, nebūtinai pačių greičiausių rato įveikimo laikų, o stabiliausių ir saugiausių rezultatų. Todėl už vairo savo vietą be abejo užims pats Edvardas, jam kompaniją šiemet palaikys du gerai žinomi ir patyrę pilotai: Justas Tamašauskas ir Kazimieras Vasiliauskas“, - toliau taktinius pasirinkimus pasakoja komandos vadovas.

„K. Vasiliausko turbūt pristatyti nereikia – tai žmogus, kuriuo galime pasitikėti kelyje į pergalę. J. Tamašauskas geriau žinomas kaip ralio vairuotojas, tačiau būtent jie geriausiai supranta, jog esmė yra pasiekti finišą, o ne parodyti vieną gerą greičio ruožo įveikimo laiką“, - tęsia Ronaldas.

Nors palyginus su 2014-ųjų trio, sugebėjusiu užlipti ant aukščiausio podiumo laiptelio, pasikeitimų daug, tačiau komanda dėl to jaučiasi ramiai. „Šios varžybos yra paprastos, kai visą jų eigą sugalvoji iš anksto. Čia laimi kokybiškas pasiruošimas ir strategija. Vieninteliai nežinomieji lygtyje gali būti pilotų veiksmai, tad mes renkamės tuos, kurie turi mažiausią pavojaus koeficientą. Aišku, negali apsidrausti nuo varžovų veiksmų ir klaidų, tačiau tam mūsų techninėje zonoje ir stovės geriausi Lietuvos specialistai. Trumpai tariant – mes pasiruošę bet kam, svarbu konkurentai būtų pasiruošę mums“.

Penktadienio popietę komanda žada imtis „rimtųjų testų“ – automobilis suks ratus KačerginėsNemuno žiede“, komanda tikisi kuo blogesnių sąlygų – tiek kaitros, tiek ir lietaus, o orų prognozė kol kas būtent tokias ir žada. Ar šiai komandai pavyks pakartoti savo žygį? Sužinosime jau po savaitės.