„Didesnio tempo priežastys yra kelios. Pirmą kartą važiuojant dalis kelio ėjo tiesiai į besileidžiančią Saulę, o tai tikrai didesnis diskomfortas, nei tamsa. Antra – nors ir visi automobiliai startavo kas 2 minutes, keliose vietose mes turėjom judėti per neišsisklaidžiusių dulkių debesis. Trečia – antrą kartą važiavom švaria trajektorija. Žodžiu, sąlygos buvo geresnės“, – kuklinosi M. Samsonas, po trijų GR susikrovęs beveik 48 sekundžių persvarą prieš artimiausią persekiotoją.

Tuo tarpu čempionato lyderis bendroje įskaitoje Vytautas Švedas po pirmosios ralio „Žemaitija – 2015“ šypsojosi ir nesisvaidė penkiaaukščiais keiksmažodžiais tik todėl, kad yra gerai išauklėtas. Starte nusisuko jo „Mitsubishi EVO X“ galinis pusašis, todėl automobilis iš „kvadrinio“ virto varomu vien priekiniais ratais ir, žinoma, gerokai lėtesniu. Pirmajame GR „Juta Racing“ komandos narys buvo 41 sekunde, o antrajam GR net 47 sekundėmis lėtesnis už M. Samsoną.

„Lūžtančio metalo garsą išgirdau starte, o netrukus pajutau, kad vos tik stipriau spusteli „gazą“, pradeda buksuoti centrinis diferencialas ir svilti sankaba. Dėl šios priežasties greitėti turi labai tolygiai, kad niekas nepraslystų. Be to, besitabaluojantis pusašio galas pramušė duslintuvą ir sutrikdė variklio „kvėpavimą“. Žodžiu, kol kas ne lenktyniavau, o tik pasėdėjau automobilyje“, – dėstė V. Švedas.

Po trijų GR penkiskart „Žemaitijos ralį“ laimėjęs Vytautas nuo šiandienos lyderio atsiliko 1 mi. 47 sek. ir buvo 5 vietoje. Antrą vietą užėmė Giedrius Notkus (jo atsilikimas nuo M. Samsono 38 sek.), o trečiąją – Janis Vorobjovs (7,7 s. nuo G. Notkaus). Latvijos čempiono šturmanas Andris Malnieks teigė patys padarę porą nedidelių klaidelių, tačiau pripažino, kad bet kokiu atveju nebūtų įstengę pasivyti beprotiškai greitai lekiantį M. Samsoną. 

Ketvirtoje vietoje esančio Ramūno Čapkausko šturmanas Tomas Šipkauskas savo ruožtu tikino, kad nepaisant 50 s. atsilikimo nuo lyderio, važiavimu trasoje jų komanda yra patenkinta. 

Šeštas bendroje įskaitoje svečias iš Rusijos Igoris Bulantsevas. Atsakydamas į ralio organizatorių anketos klausimą „kiek „stogų“ yra padaręs per savo sportinė karjerą?“ , Igoris rimtu veidu atsakė, kad per sezoną stengiasi neviršyti 3-5 rimtų avarijų „limito“. Save talentingojo Aleksejaus Lukyaniuko mokiniu vadinantis sportininkas kol kas važiuoja greitai ir stabiliai. 

Linas Vaškys po pirmosios „Žemaitijos ralį“ septintas, o „N40 – Narvesen“ komandos Eugenijaus Sladkevičiaus ir Andriaus Petruškevičiaus ekipažas pirmajame GR padaręs klaidą, kainavusią bemaž 20 sekundžių, devintas. Tarp šių vyrukų sugebėjo įsiterpti Paulius Nanartavičius su „BMW M3“. Lyderių dešimtuką vainikuoja pasiutusiai greitas Mantvydas Repšys su „Honda Civic Type-R“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją