„Kažkur giliai to ir tikėjausi, bet dar ne šiandien. Matosi dabar, kad turime gerą komandą ir galime kilti aukštyn“, – kalbėjo komandos vadovas Dalius Steponavičius.

Lenktynės komandai prasidėjo ir baigėsi su nuotykiais. Antrajame posūkyje, kai visi lenktynininkai dar važiuoja vienoje krūvoje, D. Matijošaitis padarė suktuką. Varžovas neketino keisti savo trajektorijos ir stūmė D. Matijošaitį iš trasos. Darant išvengimo manevrą dėl neįšilusių padangų pradingo sukibimas su asfaltu ir automobilis apsisuko.

„Buvo labai baisu. Sukiesi ir pro langus matai į tave atlekiančius automobilius. Visi lenktynininkai tame posūkyje labai atsargūs, o jis „užkirto“ mane. Tikrai nesitikėjau to. Jis laimėjo šį psichologinį mūšį“, – kalbėjo D. Matijošaitis.

Tai antrasis incidentas „SVK by Speed Factory“ komandai trasoje per dvi dienas. Dieną prieš tai, per treniruotes, varžovai smarkiai apgadino J. Fusterio vairuotą „Ginetta-Nissan

Komanda netrukus atsigriebė gudriai pasinaudojusi saugos automobilio pasirodymu. Vos suplevėsavus geltonosioms vėliavoms, „Ginetta-Nissan“ suko į techninio aptarnavimo juostą. Kol visi varžovai lėtai važiavo trasa, „SVK by Speed Factory“ tą laiką išnaudojo kuro pylimui ir vairuotojų pasikeitimui.

LMP3 klasės favoritų, gamyklinės „Ginetta“ komandos kelios klaidos ir „SVK by Speed Factory išsiveržė į pirmąją vietą, kur laikėsi pustrečios valandos.

Likus pusvalandžiui iki lenktynių pabaigos, vairuotojo kėdėje keičiantis K. Calko ir D. Matijošaičiui, automobilis dar buvo įvarytas ir į garažą. Teisėjai davė nurodymą susitvarkyti priekinius žibintus, nes šie baigė iškristi.

Tai tipinė šio automobilio problema ir „SVK by Speed Factory“ nebuvo vienintelė „Ginetta-Nissan“ su krentančiais žibintais.

Kol buvo sutvarkyti žibintai, praėjo dar papildomos pustrečios minutės ir D. Matijošaičiui įvažiavus į trasą, priekyje jau buvo „University of Bolton“ komanda.

Per pusvalandį skirtumas tarp lenktynininkų šiek tiek sumažėjo, bet apie sprintavimą nelabai buvo galima galvoti. Šios 4 valandų lenktynės pareikalavo itin daug iš technikos.

Visi trys lenktynininkai kartu nuvažiavo 608 km, vidutinis greitis siekė 170 km/h, o ilgiausioje tiesiojoje greitis siekdavo beveik 270 km/h, tad nenuostabu, kad ne tik krito lempos. Paskutiniam vairavusiam D. Matijošaičiui verstis reikėjo su pasibaigusiais stabdžiais.

„Paskutinius ratus važiavau „ant metalo“. Stabdžių kaladėlės visiškai sudilo. Tai jautėsi ir pagal garsą ir pagal efektyvumą ir fiziškai daugiau reikėjo spausti koją“, – kalbėjo D. Matijošaitis.

Nors pirmoji vieta prarasta labai apmaudžiai, bet lenktynininkai džiaugėsi pirmuoju trofėjumi Europos Le Mano serijos lenktynėse.

„Skaudu, kad praloši pirmą vietą dėl blogai įdėtų lempų. Bet nieko, susidėsime mes jas patys geriau kitoms lenktynėms. Bet kokiu atveju geras jausmas ir ta antra vieta tokio lygio varžybose“, – sakė D. Matijošaitis.

Po šių lenktynių „SVK by Speed Racing“ komanda užima antrąją vietą LMP3 sezono įskaitoje. Dešimčia taškų juos lenkia „University of Bolton“, o žemiau gamyklinė LNT komanda.

Šį sezoną laukia dar trys šios serijos lenktynės – Austrijoje, Prancūzijoje ir Portugaljoje. Netrukus savo LMP3 klasės automobilius turėtų pristatyti ir kiti gamintojai, turi atsirasti dar daugiau naujų „Ginetta-Nissan“ automobilių, tad užmigti ant laurų su antrosios vietos trofėjumi komanda neturės laiko.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją