Kačerginėje dirbo autoritetingas jos atstovas – lenktynių trasų komisijos FIA ekspertas Marcelis Martinas.

Po nuodugnių tyrimų arenos šeimininkams jis pateikė išsamų trasos renovacijos tyrimą, kuriame specialisto išvados sudarė net 60 lapų.

Trasos rekonstrukcijos projektui pritarusi respublikos vyriausybė nusprendė darbus finansuoti iš kelių priežiūros ir plėtros programos rezervo. Darbus vykdžiusi UAB “Kamesta” rekonstravo šeštadalį “Nemuno žiedo” trasos, kurią jau ne kartą išbandė bei gyrė šalies ir užsienio žiedinių lenktynių meistrai.

Rekonstruota trasos dalis išplatinta iki 12 metrų, paklota nauja danga, o abiejuose važiuojamosios dalies kraštuose įrengti specialūs betoniniai bordiūrai, kiek tolėliau – apsaugos linijos metaliniai atitvarai, pagal FIA reikalavimus pagaminti Švedijoje.

Išplėstos ir saugos zonos. Jų įrengimui naudotas net specialus žvyras, nes pagal FIA reikalavimus jo dalelės turi būti aptakios, o skersmuo neviršyti 0,5 – 1,5 centimetro

Itin dideli reikalavimai keliami trasos dangai, kurioje neturi būti jokių nelygumų, kad ant trasos paviršiaus nesiformuotų lietaus, tepalo ar degalų plėvelė.

“Nemuno žiedo” direktorius Eduardas Jakas džiaugiasi, jog pirmiausia rekonstruota trasos dalis, sportininkų bei žiūrovų vadinama “prie ąžuolo”, kėlusi bene daugiausia rūpesčių dėl varžybų saugumo.

Pagal darbų eiliškumo grafiką, patvirtintą atskirų LASF komitetų vadovų, ir toliau pirmiausia bus renovuojama žiedinių lenktynių trasa. Po jos ateis eilė “Nemuno žiede” esančioms kartingų, autokroso bei motokroso, ralio kroso, žiemos bei vasaros automobilių treko, kalnų lenktynių bei sprinto, slalomo ir drago lenktynių trasoms. Dar vėliau bus statomos tribūnos žiūrovams, plečiamos techninio parko ir sportinių automobilių aptarnavimo bei remonto aikštelės, įrengiamos papildomos vietos žiūrovų automobilių parkavimui.

Šiemet išlyginti bei nukasti didžiuliai šlaitai, iškirsti menkaverčiai krūmai, atvėrę papildomas erdves žiūrovams, sutvarkytos kelios pralaidos, rengiamasi rekonstruoti kitą “Nemuno žiedo” trasos dalį.

Norėdamas savo akimis išvysti kaip rekonstruojama trasa bei įvertinti jau atliktų darbų kokybę, šią savaitę Kačerginėje vėl lankėsi FIA ekspertas M.Martinas.

“Tai, kas padaryta “Nemuno žiedo” trasoje, neabejotinai pasitarnaus visų pirma užtikrinant lenktynininkų bei žiūrovų saugumą. Tai svarbiausia. Tad linkėčiau rasti lėšų bei neprarasti entuziazmo, su kokiu buvo dirbama iki šiol. Jei ir likusioje trasos dalyje būtų išlaikyta tokia rekonstrukcijos darbų kokybė, “Nemuno žiedas” neabejotinai susilauktų didesnio ne tik Baltijos šalių, bet ir visos Europos sportininkų dėmesio, o žiūrovai – daugiau įspūdingų varžybų,”- išvykdamas kalbėjo M.Martinas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją