Kuo įdomūs žada būti 2015-ieji? Lenktynių serijos koordinatorė Inga Juškevičiūtė tikina, kad šiais metais pirmenybės neišvengiamai taps įdomesnėmis ir labiau azartiškomis dėl kelių priežasčių. Išbandyti jėgas ir pasitikrinti techniką čia žada gerokai didesnis sportininkų skaičius, nes nebeliko jokios priešpriešos su „Fast Lap“ renginiu. Pastarasis projektas buvo patekęs į LASF nemalonę, todėl nemaža dalis žiedo entuziastų privalėjo rinktis vieną iš dviejų serialų. Dabar tokių kliūčių nebebus, todėl potencialus dalyvių skaičius gerokai ūgtelės.

„Slalomo varžybose kelionę link profesionalaus autosporto pradėję vaikinukai užaugo ir subrendo rimtesniems startams. Lietuvos žiedinių lenktynių pirmenybės yra logiškas žingsnis tolyn, nes dalyvavimo tokio kalibro varžybose kaštai kur kas mažesni nei oficialiame šalies žiedinių lenktynių čempionate. Pirmosiose oficialiose 2015-ųjų varžybose dalyvaus beveik trys dešimtys dalyvių – tai kiek mažiau nei įprasta, nes sezonas prasideda labai anksti ir ne visi sportininkai spėjo paruošti techniką“, – teigė I. Juškevičiūtė.

Pats varžybų formatas nesikeičia nuo senųjų „Mini žiedo“ laikų. Pirmojo važiavimo starto rikiuotė išaiškinama kvalifikacinių lenktynių metu, o antrų lenktynių starto pozicijos skirstomos atvirkštine tvarka. Tai reiškia, jog finišavęs paskutinis antrame važiavime lenktynes pradeda iš pirmos vietos, o lyderis – iš paskutinės starto pozicijos. Nuotraukose matosi vaizdai iš šiandien Kazlų rudoje vykusių treniruočių.

Didžiausia naujiena – pasikeitusi distancija. Pirmojo važiavimo metu teks įveikti ne 6, o 8 ratus, o antrame važiavime 10 ratų. Tai reiškia, kad šį sezoną lenktynės truputį ilgėja, tačiau išlieka mažesniu išbandymu nei oficialusis Lietuvos čempionatas.

Šiais metais pirmenybių dalyviai taip pat turės pasukti galvas dėl intrigą lenktynėse gerokai padidinančio „Joker“ rato (šis elementas pasiskolintas iš ralio kroso varžybų), kai visi sportininkai privalo pasirinkti kuriuo metu įveikinėti šiek tiek ilgesnę trasos versiją. Tiksliausiai varžovų veiksmus įvertinantis sportininkas čia gali įgauti apčiuopiamą pranašumą.

Techniniu požiūriu šį sezoną keičiasi tik vienas dalykas: visi automobiliai privalės naudoti „Nankang“ padangas – pernai oficialų Lietuvos žiedinių lenktynių pirmenybių apavą tiekė „BF Goodrich“. Dalyviai tradiciškai varžysis keturiose klasėse, kurios sudarytos pagal variklio darbinį tūrį bei pavaros tipą.

Beje, pirmojo etapo kovas Kazlų Rūdoje stebėti žadėjo naujasis LASF prezidentas Romas Austinskas ir Žiedo komiteto pirmininkas Rimvydas Agurkis.

Jau šį šeštadienį, balandžio 18 d. 11 val. 50 min., Kazlų Rūdos mini žiede galima visiškai nemokamai pamatyti šį sezoną pirmąsias žiedines varžybas. Visa informacija, kaip, kur ir ką galima rasti, pateikiama www.miniziedas.lt

Varžybų rezultatus sekite portale DELFI.