„Vykstant priešrinkiminėms diskusijoms apie LASF ateitį, abu pretendentai – ir Gintaras Furnamavičius, ir Romas Austinskas – mus kvietė aktyviai įsijungti į kasdienę veiklą, lemiančią automobilių sporto klimatą. Šiek tiek padiskutavę ryžomės pasinaudoti pasiūlymu, todėl jau dabar klubo žmones siūlom į tris LASF struktūrinius padalinius: ralio, techninių reikalavimų ir artimiausioje ateityje atsirasiantį sportininkų komitetus. Belieka sulaukti, kad naujasis federacijos prezidentas pats tesės savo žodį ir į LASF „virtuvę“ įsileis „kvalifikuotus, dinamiškus, išsilavinusius, motyvuotus ir užsidegusius darbui žmones“. Pastarieji žodžiai – citata iš R. Austinsko programos“, – pasakodamas apie klubo kasdienybę sakė N40 „įžaidėjas“ Algirdas Kazlauskas.

Ar bus realizuotas šis scenarijus kol kas galima tik spėlioti, tačiau kitas klubo dalykas jau šiandien aiškus visu 100 proc. – artimiausiose lenktynėse N40 klubo automobiliai pasirodys radikaliai pakeitę išvaizdą. Nors senasis mėlynos–raudonos–baltos spalvų plakinys buvo kuriamas naudojantis profesionalių dizainerių paslaugomis, tačiau pasigirti tuo, kad patys sportininkai jį mėgo, tikrai negalėjo. Aliuzija į juostuotą praėjusio šimtmečio kovinių ralio mašinų apipavidalinimą buvo viso labo toleruojama.

„Kai N40 klubo bičiuliai automanas.lt ėmėsi naujo verslo – greito automobilių dažymo naudojant „Plasti Dip“ technologiją, kilo eretiška mintis radikaliai pakeisti mašinų stilių. Beveik ekspromtu pasirinkom klasikinę juodą spalvą ir, reikia pripažinti, pirmaisiais rezultatais esam labai patenkinti. Mūsų automobiliai stipriai išsiskirs bendrame ralio parko margumyne, – šypsojosi A. Kazlauskas. – Beje, užbėgant kaltinimams, esą N40 plagijuojama Benedikto Vanago stilistiką, reikia pabrėžti bent tris dalykus: juoda, kaip ir bet kuri kita, spalva nėra kieno nors monopolizuota ar patentuota, antra – mūsų visi automobiliai turės skiriamąjį įvaizdžio ženklą, kiekvieno stogas bus kitokios spalvos ir papuoštas meno kūriniu, o trečia – B. Vanagas, kaip pats man atviravo, šį sezoną Lietuvos ralio čempionate greičiausiai nepasirodys“.

Tiesa, N40 klubo mechanikai į juodai perdažytus automobilius žiūri gana kreivai, nes ši spalva itin išryškina prie kėbulo limpančias dulkes ir purvą, todėl darbuotis su plovimo įranga neišvengiamai teks dažniau. Klubo narių gretose esantys medikai savo ruožtu perspėja, kad taip apipavidalintuose automobiliuose vasarą salono temperatūra bus keletu laipsnių aukštesnė. Tačiau patys sportininkai dėl to nesuka galvos, nes pagrindinis „senolių“ dalyvavimo ralyje tikslas – tobulinti vairavimo įgūdžius ir generuoti teigiamas emocijas, o nebandyti mesti iššūkį Ramūnui Čapkauskui ar Vytautui Švedui.

Trečias dalykas, intensyviai aptarinėjamas klubo vyrų susiėjimuose – prasidedantis pasiruošimas kitų metų Dakaro lenktynėms, kur planuojama dalyvauti kaip Lietuvos žiniasklaidos atstovams, ir tuo pat metu pasisemti patirties galimam ateities startui šioje didžiausioje pasaulyje automobilių sporto fiestoje. Energetikos muziejuje vykusios sportinės technikos parodos metu (N40 prie šio renginio taip pat šiek tiek prisidėjo) buvo pradėtas, o vėliau tiesiog degalinėje ties Kaunu jau pasiektas principinis susitarimas su vienu rėmėju. Klubas savo ruožtu įsipareigojo iš būsimojo dykumų maratono į Lietuvą siųsti daugiau ir kokybiškesnės informacijos apie čia startuosiančius mūsiškius lenktynininkus.