Dalyviams – griežti reikalavimai

Mono-klase šios varžybos vadinamos ne veltui. Jose be jokių išimčių gali rungtis tik E36 modelio, trečiosios serijos BMW automobiliai, naudojantys 2.5 l darbinio tūrio variklius. Tuo pačiu ribojamos ir važiuoklei, stabdžiams ar kėbului leidžiamos modifikacijos. Taip organizatoriai siekia užtikrinti kuo lygesnę konkurencinę kovą ir iš dalyvių būrio išskirti talentingiausius lenktynininkus. Tokio tipo varžybose, eliminavus techninį pranašumą turinčias komandas, vairuotojams tenka įrodinėti savo talentą nuožmiose kovose, o žiūrovai sulaukia daugybės prikaustančio veiksmo.

Lenktynes sudarys penki etapai

Šių metų BMW 325 CUP varžybos susidės iš penkių etapų, o trys iš jų vyks geriausia Baltijos šalyse tituluojamoje Estijos „auto24ring“ trasoje. Vienas etapas vyks Suomijoje esančioje Ahvenisto trasoje ir dar vienas – lietuviams neblogai pažįstamoje Latvijos Bikernieki trasoje. Pernai, prie šios lenktynių serijos prisijungus suomiams, dalyvių skaičius perkopė 30, o organizatoriai šiemet tikisi netgi dar didesnio dalyvių skaičiaus. Prieš keletą sezonų BMW 325 Cup kovas galėjome stebėti ir KačerginėsNemuno Žiedo“ trasoje. Pakalbinome šių lenktynių organizatorių Lauri Tonspoegą apie ateities planus ir pasiteiravome, ar galime tikėtis šios lenktynių serijos grįžimo į Lietuvą ateinančiais sezonais.

„Kačerginės trasa yra reikli ir įdomi, taigi, žinoma, norime į ją sugrįžti. Ypač, jei Lietuvai atstovaujantys dalyviai varžysis šiose lenktynėse“, – sakė jis.

BMW 325 Cup ištakos – Lietuvoje

L.Tonspoegas, iki pradedant BMW 325 Cup, Estijoje nuomodavo „Formulės“ tipo lenktyninius automobilius trasose ir organizuodavo nedidelius renginius: „Šie automobiliai buvo labai trapūs iš techninės pusės, o žmonių, norinčių juos išbandyti, dažniausiai būdavo daugiau nei trisdešimt”.

Sprendimo, kaip patenkinti visų norus, Lauri ieškojo ilgai, kol galiausiai rado jam tinkamą variantą: „Lietuvoje įsigijome BMW 325 kupė. Sustiprinome pakabą, pasirūpinome saugumo aspektais ir išbandėme šį automobilį keliuose renginiuose – buvome maloniai nustebę, kaip gerai šis automobilis valdomas. Pasiūlėme Estijos lenktynių entuziastams išbandyti šį automobilį ir kitąmet jau turėjome šešis tokius automobilius. Visa kita – istorija”.

Ateities planai

Kalbėdamas apie šios lenktynių serijos ateitį jis sakė, jog kol kas didelio perversmo neplanuoja: „E36 modelio BMW automobiliai yra seni, su dėl to nepasiginčysi, bet dėl jų dažnumo – kol kas dalyviai nesusiduria su jokiomis problemomis, ieškodami automobilio lenktynėms ar atsarginių dalių jiems. O tai mažina lenktynių kaštus ir tai daro šią seriją prieinamesnę visiems. Šiemet labai sunkiai dirbome, ruošdami techninį lenktynių reglamentą, siekiant, kiek įmanoma, sulyginti visų dalių greitį trasoje – tikėkimės, kad šis sezonas bus dar konkurencingesnis”.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją