4 valandų trukmės varžybos „Formulės-1“ trasoje Silverstone bus vienas pirmųjų tokio kalibro renginių šį sezoną Didžiojoje Britanijoje ir būriai žiūrovų jų laukia su nekantrumu. Lietuvių gretose šalia nekantrumo yra ir nerimas.

Likus kelioms dienoms iki starto komandos naujasis „Ginetta Nissan LMP3“ primena išardytą „Lego“ konstruktorių, o ne 420 arklio galių ir idealių aerodinaminių savybių ištvermės lenktynėms pritaikytą bolidą.

„Kiekviena prarasta valanda treniruotėse mums kainuoja prarastą valandą varžybose“, – nuogąstavo SFR komandos vadovas Dalius Steponavičius.

„Ginetta“ lenktyninius automobilius gamina jau daugiau nei pusšimtį metų, bet vėluojantis pristatyti gaminys nedaug ką stebina. Tai naujausias šios kompanijos kūrinys, o ir varžybų organizatoriai kas keletą dienų pateikia naujų reikalavimų, kurie turi būti įgyvendinti, kitaip nė vienas iš penkių „Ginetta“ automobilių negalės startuoti.

„Tai yra suprantama. Automobilis atstovauja visai naujai klasei, atsiranda daugybė naujų reikalavimų iš organizatorių, bet mes įsitikinę, kad jį dar gausime laiku“, – sakė D. Steponavičius

ELMS yra preliudija į vienas garsiausių pasaulyje Le Mano 24 valandų lenktynes. Neskaičiuojant neįkainojamos patirties ir žinių, kurias ten gauna dalyviai, LMP3 klasės nugalėtojas greičiausiai laimės ir bilietą į legendines 24 valandų lenktynes.

ELMS formatas paprastas — daugiau nei trisdešimt automobilių 4 valandas lenktyniauja garsiausiose trasose Europoje — Imoloje, Paul Ricard, Silverstone.

„Mums Le Mano serija šiandien yra nežinoma žemė, bet tikiu, kad po poros metų su šiuo automobiliu galėsime startuoti ir Le Mano lenktynėse. Ši klasė turi geras perspektyvas atsidurti ten“, — pasakojo komandos vadovas.

Komandos šiemet laukia pekios varžybos Anglijoje, Italijoje, Austrijoje, Portugalijoje ir Prancūzijoje. Pirmosios – šį šeštadienį 4 valandų lenktynės Silverstono trasoje. Lenktynininkai važiuos Grand Prix konfiguracijos trasoje, kaip ir „Formulės 1” lenktynininkai.

Lietuvių komandoje bus jaunas latvis K. Calko, kuris praėjusiais metais Palangos 1000 km lenktynėse pagerino trasos rato įveikimo rekordą.

Būtent šios serijos lenktynės ir yra viena iš priežasčių, kodėl D. Matijošaitis baigė karjerą ralio trasose. Pasiruošimui joms jam reikėjo išlieti nemažai prakaito treniruotėse ar lenktynių simuliatoriaus kabinose.

„Dalius liepė padaryti namų darbus. Tokį automobilį vairuoti – ne juokas. Neįsivaizduoju, koks fiziškai stiprus turi būti, kad galėtum atlaikyti visas tas perkrovas po valandą iš eilės. Po treniruočių sunku ir galvą nulaikyti ant kaklo dėl perkrovų. Su tuo nei ralyje, nei kėbulinių automobilių varžybose nesusidursi“, — pasakojo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)