Kauniečio įkurtas klubas „Autroralis“ pastaraisiais metais nuolat minimas tarp komandinės įskaitos lyderių. Pirmosiose šio sezono lenktynėse – „Halls Winter Rally“ – klubo vyrukų desantas okupavo visą šventinio vakaro sceną, kai buvo pakviesti šios nominacijos nugalėtojai. Susumavus keturių geriausius rezultatus pasiekusių klubo sportininkų „atvežtus“ taškus pasirodė, kad bendra jų suma didesnė už pergalę bendroje įskaitoje šventusio Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos iš „Samsonasracing.com“ .

Tačiau klausimas, ar į bemaž visas įmanomas Lietuvos ralio čempionato įskaitas deleguodamas po keletą klubo ekipažų, „Autoralis“ nesiekia masiškumu užkariauti nugalėtojų pakylos, nuoširdžiai pralinksmina G. Šadauską.

„Turbūt skambės juokingai, bet iš tiesų tokia „matematika“ neužsiimam. Viskas daug paprasčiau – dar studijų KPI metais buvau susižavėjęs raliu, bet tuomet nepavyko pasiekti nieko, kuo galėčiau garsiai pasigirti. Vėliau, kai teoriškai atsirado galimybės sėsti prie sportinio automobilio vairo, supratau, kad praktiškai tam esu pernelyg „senas“, todėl apsiribojau šiokia tokia pagalba jauniems vaikinukams, degančiais noru sportuoti. Jokių kitų poteksčių nėra“, – tikino G. Šadauskas.

Gandas apie tokią neįprastai „krikščionišką“ klubo „Autoralis“ poziciją netruko pasklisti po visą Kauną. Į prieš keletą metų itin populiarias greituminio slalomo (GSKL) varžybas dažnai susirinkdavo daugiau nei po 100 dalyvių, iš kurių beveik penktadalis startuodavo po „Autoralio“ vėliava – klubas apmokėdavo dalyvio mokestį ir suteikdavo galimybę ruošti automobilius varžyboms. Kadangi pradedantiesiems net tokia pagalba dažniausiai būna nepervertinama, „Autoralio“ narių skaičius, lyginant su kitų klubų, atrodė beveik astronominis.

„Dabar mūsų komandoje yra daugiau kaip šimtas žmonių, nors aktyviai dalyvaujančių „čempionatinėse“ lenktynėse gerokai mažiau. Šiaip sportininkai gana dažnai „migruoja“, todėl statistikos nesame linkę kaip nors sureikšminti. Tiesiog jei kam nors galim pagelbėti – niekada neatsakom. Žinoma, pasitaiko visko, todėl kai kurias nuostatas tenka koreguoti. Pavyzdžiui, prieš kurį laiką atsisakėm minties turėti lenktynėms skirtą „valdišką“ klubo automobilį, nes su juo dažnai būdavo elgiamasi kaip su „valdišku“. Klubo garaže laikantys savas „kovines“ mašinas vaikinai prižiūri atidžiau“, – pripažino G. Šadauskas.

Įdomu, kad „Autoralis“ yra bene vienintelis klubas, turintis ralio legionierių. Prieš porą metų įvykusi pažintis su Lenkijos lenktynininkais baigėsi tuo, kad šiuo metu lietuviškas licencijas turi net trys kaimyninės valstybės ekipažai. Tarp jų nuolat demonstruojančių neprastu rezultatus Danielis Žarna su Lukasu Wlochu. Vienas pagrindinių tokios sportinės migracijos motyvų – galimybė patirti lėkimo žvyriniais greičio ruožais malonumą. Lenkijoje lenktynės tokią dangą turinčiais keliais jau tapo retenybe.

Tiesa 2014 m. paskutinis etapas Druskininkuose Danieliaus Žarnos ekipažui baigėsi ne kaip, jie net keletą kartų vertėsi. Bet kaip žinome, šie atkaklūs kaimyninės šalies lenktynininkai ir šiemet ir vėl startavo Lietuvos ralio čempionate, tai šaunu, tokie žmonės pagyvina ir padidina Lietuvos auto sportą.