Jau balandžio 11 dieną Silverstone, Didžiojoje Britanijoje, Dainiaus laukia pirmosios lenktynės, kuriose jis su dar dviem pilotais – ispanu Jesusu Fusteriu ir latviu Konstantinu Calko startuos po „SVK by Speed Factory“ vėliava. Lenktyninkas intensyvų pasirengimą pradėjo jau dabar – save išbandė trijų dienų treniruotėse.

Pirmąsias dvi treniruočių dienas Dainius praleido užsidaręs „IZONE“ lenktynininkų rengimo centre, kurio įkūrėjas yra legendinis „Formula Ford“ vairuotojas Johnas Prattas.

„Būtent Johnas su manimi pats ir dirbo tas dvi dienas ir dirbs ateityje, kai tikrai vėl lankysiuosi pas juos, - pasakojo D.Matijošaitis. – J. Prattas yra ilgametis daugiakartinio pasaulio čempiono Andy Priaulx treneris. „IZONE“ mokymo centras pavadinime taip pat turi prierašą „by Andy Priaulx“, kadangi Andy neseniai tapo šio verslo dalininku.“

Mokymo centras, kuriame treniravosi lenktynininkas, specializuojasi tik žiedinių lenktynių vairuotojų parengimu: tai ir kartingų vairuotojai, įvairių formulių, prototipinių automobilių bei kėbulinių automobilių pilotai.

Nors, pasak Dainiaus, patys simuliatoriai ir yra tikrai aukšto lygio, visgi didžiausią dėmesį mokytojai skiria darbui su vairuotojo smegenimis: reakcijos tobulinimui ir smegenų darbo valdymui.

„Kadangi lankiausi pirmą kartą, man atliko daugybę įvairių testų ir tyrimų. Pradėjo elementariu fiziniu pasirengimu, kritinių kūno dalių – kojų ir kaklo – tvirtumu, mitybos raciono sureguliavimu. Vėliau specialiu stabdžių simuliatoriumi tikrino mano elgseną su stabdžio pedalu ir gebėjimą prisitaikyti skirtingiems stabdymams“, – įtemptą dienotvarkę vardino sportininkas.

Jam pačiam smagiausias pasirodė reakcijos tikrinimas specialiai tam skirtu aparatu: „Bokso pirštinėmis reikia boksuoti skirtingų spalvų užsidegančius skritulius. Su šituo įrenginiu ne tik reakciją lavini, bet ir fiziškai kaip reikiant pasportuoji“.

Paskutinis iš tyrimų buvo atliekamas su lenktynių simuliatoriumi, kuriame Dainiui buvo uždėti specialūs akiniai, kurių pagalba instruktorius gali idealiai matyti, į kurį trasos tašką pilotas tą akimirką žiūri.

„Rezultatas parodė, kad mano žvilgsnis krypsta kiek per arti, kadangi pasaulinio lygio pilotai, lėkdami milžiniškais greičiais, sugeba sukoncentruoti žvilgsnį gerokai toliau ir taip numatyti kas jų laukia bei projektuoti būsimus veiksmus“, - pasakojo D.Matijošaitis.

Trečioji diena Silverstone miestelyje buvo skirta realiems testams trasoje, kadangi kiek mažiau nei už mėnesio būtent čia startuos pirmosios „European Le Mans Series“ varžybos.

„Laiko liko visai nedaug, tad tikrai degiau kuo greičiau savu kailiu išbandyti ir išmokti šią trasą. Be to, sutaupiau ir šiek tiek laiko ir išvengiau viso trasos mokymosi proceso prieš pat lenktynes, - džiaugėsi sportininkas. - Trasa yra gan didelė, turi ne vieną klastingą vietą. Bet man labai patiko. Jos išdėstymas nuolat keičiamas. Aš važiavau pagal Grand Prix išdėstymą - būtent tokia konfigūracija važiuojama ir per F1 lenktynes. Jausmas išties labai ypatingas - juk ši trasa yra Britanijos autosporto lopšys.“

Kadangi būsimas Dainiaus komandos „European Le Mans series“ automobilis „Ginetta-Nissan LMP3“ šiomis dienomis dar tik pradedamas surinkineti, pilotui teko vėl pasikliauti „Radical“ markės automobiliu – šįkart kiek lėtesniu SR3 modeliu, kurį lenktynininko treniruotėms parūpino legendinis F1 vairuotojas Slimas Borguddas. „Paprastas diedukas. Ne be reikalo jį vadina muzikaliausiu F1 vairuotoju, mat S.Borguddas buvo grupės ABBA būgnininkas. Žymioji Švedijos ketveriukė buvo ir jo rėmėjai. Grupės lipdukas puošė Slimo bolidą“, - pasakojo lenktynininkas.

Nors automobilis, su kuriuo treniravosi D.Matijošaitis, pasak jo, ir ne pats greičiausias iš „Radical“ serijos ir gerokai lėtesnis nei būsimasis jų komandos ginklas „Ginetta-Nissan“, visgi visa diena, praleista Silverstone trasoje davė labai daug: „Tikiuosi, kad balandžio 11 dieną kartu su „SVK by Speed Factory“ komandos draugais mes parodysim ką galime“, - teigė D.Matijošaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)